Netuším, ale asi nie. Tam budú údajne deponované len posledné zaťahujúce vozy a prvé vychádzajúce a budú sa striedať, na prehliadky budú chodiť na JD či do Krasňan.
Musím mať nejaký dôvod na moju otázku? Keď sa polzberače nasadzovali na Krasňanské vozidlá a T3P sa robili so starými, táto stránka chválila Krasňany za ich modernizácie električiek a kritizovala Jurák za stagnáciu. Keďže o chvíľu budú uvoľnené zberače z T3G (a ešte aj z K2S), tak sa pýtam či sa vnímanie DPB nezmenilo.
Čo presne by som mal vedieť o spoľahlivosti tých zberačov? Ja si myslím len to, že ak by s daným modelom boli nejaké problémy, tak by som očakával že by ich vymenili za menej poruchový typ, alebo znova nasadili klasické zberače, a že posledné súpravy ktoré ich obdržali v polovici 2005 by ich vôbec nedostali. Keďže sa tak nestalo, tak celkom logicky chápem, že s nimi nemali problémy. Ak máš opačné informácie, prosím, podeľ sa o ne.
Budú nové vozy. Do Petržalky bude síce treba väčšiu výpravu, ale nových vozov bude ešte viac ako celková potreba. Tak čo by si vyradil? K2S majú nižšiu kapacitu, takže je jasné, že sú prvé "na rane". No a po nich T3G, lebo nemajú GO a na výzbroj TV8 už nie sú náhradné diely.
V príspevku na FB sa písalo o linke 212, takže pravdepodobne po trase Červený most - Záhorácka/Patrónka - Kramáre - Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión.
Viete niekto na akých linkách by mali byť 15Tr počas tej rozlúčky?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mhr1