Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tukes Električka - Bus na Blumentali.
Stoji sa vo všetkých smeroch..
Oznam o výluke na S70: https://www.zssk.sk/aktuality/vystavba-terminalu-integrovanej-osobnej-prepravy-vo-vrakuni-obmedzi-zeleznicnu-dopravu-z-komarna-do-bratislavy/

Zaujímalo by ma, na ktorom nástupišti zastávky Klientske centrum bude zastavovať NAD smer Vrakuňa. Alebo bude jazdiť po Tomášikovej a Ružinovskej?
Reakcia na: upravovač fotiek #248079:
Tam ale pokiaľ viem nejde o to že by nemali presný čas, ale že skrátka majú "pečiatky" len na násobky 5 minút.
Reakcia na: upravovač fotiek #248079:
Tak to je ten zvuk čo občas vydávajú, keď sa veziem v električke a len tak v tom niečo začne šramotiť. 🙂
Vie niekto prečo sa zmenil font číslic na regionálnych autobusoch len na crosswayoch a na soroch zostal pôvodný?
Reakcia na: 810zssk #248084:
Už opäť? Tak uvidíme, či sa podarilo tých poctivých Holanďanov prevychovať 😃.
Reakcia na: SimonMHD #248083:
V príspevku na FB sa písalo o linke 212, takže pravdepodobne po trase Červený most - Záhorácka/Patrónka - Kramáre - Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión.
Reakcia na: S499.1023 #248081:
Už postupne z niektorých liniek miznú 🙂
Viete niekto na akých linkách by mali byť 15Tr počas tej rozlúčky?
Reakcia na: Valec #248080:
To na tom webe o cestovných lístkoch nepíšu. Ani nevidím nejaký zjavný súvis s tarifou. Možno im odborári nedovolili prepúšťať. 😁
Reakcia na: Valec #248080:
A v Holandsku (Amsterdam) po krátkom intermezze dodnes.
Reakcia na: zakaznik #248078:
Ak to tam tak dokonale fungovalo, na čo potrebovali až do roku 1996 sprievodcov v električkách?
Reakcia na: zakaznik #248078:
Vo Viedni majú dodnes toleranciu 5 minút. Označovače "listujú" mechnicky pár krát za hodinu, tlačia iba približný čas.
Reakcia na: S499.1023 #248076:
Ja som len reagoval na "neviem si predstaviť prenos impulzov".

Vo Viedni to aj tak asi nastavovali ručne, lebo vzhľadom na tarifu "jednu cestu" nepotrebovali asi presný čas

Prestupnú tarifu mali dokonca aj predtým, ale lístok sa musel ohnúť a označiť v každom spoji. Neviem presne ako to fungovalo, ale predpokladám, že v označovači vo vozidle bol v každom spoji iný kód. U nás sme sa zmohli len na diery do lístka, s ktorými vo Viedni skončili v roku 1961.
Reakcia na: zakaznik #248075:
V Amatérkom rádiu bol návod na výrobu digitrónových hodín, riadených OMA.
Reakcia na: zakaznik #248074:
A videl si niekedy socialistické DCF-77 hodiny? V ČSSR sme mali OMA.
Reakcia na: zakaznik #248074:
+ doplnenie z Československa, o ktorom som doteraz nevedel (lebo socialistický priemysel k tomu nič v praxi použiteľné nevyrobil 😁 ).
https://home.zcu.cz/~poupa/oma50.html
Reakcia na: S499.1023 #248073:
Frankfurtský časový signál funguje od roku 1970.
Reakcia na: Mhr1 #248063:
Hlavne si neviem predstaviť prenos impulzov z matičných hodín do vozidiel... Inak by vyspelý socialistický priemysel v podobe n. p. Elektročas určite taký označovač vyrobiť dokázal, zabralo by to vo vozidle podobný priestor, ako last-mile agregát v degešovi...
Nezabudnime, že sme museli zo západu za vzácne devízy dovážať automaty na lístky, na poštové známky, kupovať licencie na kotúčové brzdy, na sklápače operadiel, na zapustené kľučky do osobných áut...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.