Takí ľudia sú často odkázaní aj na pomoc iných ľudí. Emisie električiek a trolejbusov ako presne škodia v meste? Máme ak naftové autobusy. Ako ich emisie ovplyvní zápcha kvôli hyperluxusnému cyklopruhu?
"priamy smer nedostane zelenú, kým nemá kam pokračovať"
z toho co som pocul a cital o dotknutej krizovatke na safku, a to ze to tam v aktualnej konfiguracii stihaju saturovat aj auta prichadzajuce po sturovej by teoreticky mohlo znamenat ze ten "hlavny" smer tam nedostane volno aj hodinu-dve.... kolko krizovatiek aj predtym obdobne vyblokujes kvoli tej vallovine ?
Ani MHD nie je pre všetkých, sú aj ľudia, ktorí sú objektívne odkázaní na autá (keďže napríklad nedokážu prejsť ani k najbližšej zastávke). A emisie bicyklov sú stále menšie ako vozidiel MHD plus cyklisti robia prospešnú činnosť pre svoje zdravie, čo sa môže ukázať v celkových nákladoch na zdravotnú starostlivosť.
Čudujsasvete, cyklopruhy sa nedajú zriadiť naraz od DNV po DH. V každom meste prvé roky ľudia nadávali, načo sú im nejaké frcky, až sa to zrástlo v peknú sieť.
Toto som si minule všimol aj ja. 29 vyšla od Pribonovej doľava, no nedokázala sa vytočiť a na cca 3 minúty zablokovala takmer celú križovatku Dostojevského rad - Pribinova. Keby sa nedrala do križovatky, tak by tam možno stála do večera, lebo od Karadžičovej stále prichádzali autá a kým mali červenú, tak sa priestor medzi Pribinovou a Šafkom ani nestihol vyprázdniť.
Progresívni satanisti ani len nevedia povedať, ako daný projekt mal pomôcť cyklistom.
Keď ide cyklista od Eurovey k Riverparku, tak výhodnejšie je ísť cez Fajnorovo nábrežie a nie cez dva svetelné riadené priechody najprv na Šafku a potom pred mostom SNP.
Opačným smerom to ešte pochopím. Ale cieľom je zjavne len škodiť.
To je pekne, ze to tak je vymalovane, akurat to malokto dodrziava. Rovnako ako pravidlo, ze do krizovatky neleziem, ak ju nemozem prejst. A ak to niekto aplikuje, ostatni ho este vytrubia.
Celkom výstižné, aj keď zjavne ide o preklep. Obmedzovanie IAD beriem, ale likvidáciu MHD ako alternatívu voči IAD pre všetky vekové skupiny (baťolatá alebo dôchdocovia ktorí sú radi že udržia paličku a moč), ktoré z objektívnych dôvodov nemajú bicykel ako alternatívu, nemôžem tolerovať, ani ju tolerovať nebudem! MHD musí byť záujmom cyklobuzien NADRADENÁ, lebo slúži všetkým, nie iba tým, ktorí majú predpoklady sa bicyklovať!
Má niekto štatistiku či sa predĺžili časy busov odkedy bol vybudovaný cyklopruh na nábreží? Dnes pred 14.h. bol taký kolaps pre Šafkom smerom k mostu SNP, nielenže sa tlačili autá do jedného pruhu pred Šafkom, ale bus 29 ani autá sa nevedeli predsrať do stredu križovatky a k zástavke Šafárikovo nám.
Tento projekt treba opraviť, priznať si chybu. Cyklopruh zmeniť na BUS/cyklopruh v oboch smeroch až po most SNP.
Najlepšie riešenie by bolo rozšírenie cesty o jeden pruh pri odbočke k Hviezdoslavovmu nám. (smer k Šafku) nech je po celej dĺžke samostatný pruh pre BUS/cyklo aj autá. Je to len pár metrov. Doprava by bola plynulejšia aj bezpečnejšia, teraz je len anarchia a zbytočné exhaláty v centre mesta.
Teší ma tvoja odpoveď, Ivan. Stále čakám na mail aby sme spravili dobré zábery. Rád by som na jútjúb nahral videá, za ktoré sa nebudeme musieť hanbiť. Určite ich však nenatočíme na zmienených miestach.
A to Kollárko - súčasné vedenie mesta nezaujíma MHD a už vôbec nie nejaká plynulosť trolejbusov. Jediné, čo súčasné vedenie mesta zaujíáma, sú cyklobuzny. A MIB je o čom? Dlaždice, dizajnmanuál. OK, beriem, aj to sú užitočné veci. Ale do prdele sú oveľa pálčivejšie problémy, obmedzovania MHD, ktoré ináč, ako VYHÁŇANIE ĽUDÍ Z MHD nazvať nemôžem! Nech ide súčasné vedenie meta tam, kam sa ani lúče slnka nedostanú, len muchy sa tam derú (lebo im to voní)! Pre cyklobuzny všetko, aj na úkor MHD a IAD. Obmedzovanie IAD mi nevadí, ale to, čo mesto robí, má také dosahy na MHD, ktoré považujem za absolútne neakceptovateľné!!!! Koľko ľudí sa vozí MHD a koľko cyklobuzien je? Však to nie je normálne!!!
KU&DP4, dočkáme sa niekedy vedenia mesta, ktoré aspoň na pár rokov bude preferovať MHD?!?!?!?! Lebo vidím iba extrémy - Autoslava a Cyklobuznov (Wilsonov). A samozrejme nekonečné obmedzovania MHD kvôli kadejakým KkT1n8(D5)m typu rôzne náhodné behy alebo plesne v opere.
K Patrónke:
Tá by sa mala upraviť v súvislosti s novou traťou cez Mlynskú dolinu, aj blízka križovatka Limbová - Pri Suchom mlyne.
Teraz je tam 20-ka aj na trase z Mlynskej doliny na Patrónku, aj z Limbovej do Mlynskej doliny...
Ad. Kollárko:
Áno, ale tam by sa mala prerobiť celá križovatka na výjazde z Jánskej, aby tam boli plynulé oblúky a aby trakčné vedenie bolo lepšie v súlade s jazdnými pruhmi.
Uvidíme, aká bude celkovo budúcnosť Kollárka.
Šafko je samozrejme vyriešené zle, ale z úplne iného dôvodu. Vozidlá zo Štúrovej dávajú prednosť vozidlám z Dostojevského, toto vôbec nie je problém. Problémom je že autá z Dostojevského vchádzajú do križovatky v dvoch pruhoch ale za ňou je už len jeden, čo samozrejme nefunguje a upcháva križovatku.
V smere k Mostu SNP sa podarilo сраллоvcom vytvoriť situáciu, že ak nevojdú vodiči do križovatky napriek stojacim vozidlám, tak vďaka prúdu vozidiel zo Štúrovej sa nedostanú ďalej vôbec.
To isté platí aj pre vodičov autobusov. Ak by chceli na magoriáte sabotovať MHD, tak by robili presne to isté, čo robia.
V Bratislave sme už ďalej, než v Berlíne. Tu sa robia cyklocesty na úkor nosnej električkovej dopravy.
Situácia na Šafku vyzerá aj naďalej tak, že vďaka tej vallovine na nábreží zúfalí vodiči osobných áut prekážajú aj električkám a chodcom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.