Zrejme vyhláškou 30/2020 (zákon 8/2009 už pôvodnom nenovelizovanom znení obsahoval formuláciu: "Ak je na vozovke vyznačený vyhradený jazdný pruh...").
Ešte pridám citáciu z TP 117:
"Vyhradené pruhy pre verejnú dopravy sú špeciálne pruhy.
Špeciálne pruhy sa zriaďujú vodorovným značením, teda ich vyznačením na vozovke. Zvislá značka o špeciálnom pruhu prikazuje zodpovedajúcim účastníkom cestnej premávky takýto špeciálny pruh prednostne použiť a ak je to potrebné, bližšie regulujú spôsob jeho použitia (vpustenie iných účastníkov cestnej premávky, časové obmedzenie).
Vzhľadom na uvedené nie je spravidla nevyhnutné označenie vyhradeného pruhu pre verejnú dopravu použitím Z 224. Nutné je to len v prípade, ak je vyhradenie časovo obmedzené, kedy sa pruh označí kombináciou Z 224 + Z 505 Časové obmedzenie a ak sa má povoliť vjazd do vyhradeného pruhu aj inými účastníkom cestnej premávky, kedy sa pruh označí kombináciou Z 224 + Z 515 Voľno."
Hocikde vrátane úplného centra. Najvyššia sadzba čo v PAASe existuje sú 2€/hodina a to je práve tých 50 centov za 15 minút čo píšem. Na sídliskách je to ešte menej.
To by mali posilniť intervalovo L53 vložením spojov od Zlatých pieskov.. Mierovú kolóniu to však neporieši aj návoz - zvoz ľudí do X firiem na Vajnorskú..
To mohli rovno prevádzkovať šukafon po vlečke z DPB na Nové mesto.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro