Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: on-line #247963:
To mohli rovno prevádzkovať šukafon po vlečke z DPB na Nové mesto.
Jazda X4 Zlaté Piesky - Stn. Nové Mesto 40 minút ešte dlhšie než zo Senca takže CP X4 je na dve veci 😂 úprimnú sústrasť tým ktorí to budete jazdiť
Reakcia na: zakaznik #247959:
Vo Viedni majú aj značnú Kurzparkzone, kde môžeš zastaviť na 15 minút zadarmo. Čo mi úplne stačí, keď idem po recept lekárovi a rovno do lekárne na prízemí. Často mi to netrvá viac ako 10 minút.
Reakcia na: andy27 #247958:
Nezabudni, že električky občas aj pieskujú. Odstránenie železa z laku nie je problém, mám na to IronX. Špeciálna technológia nutná nie je, stačí mať potrebný prípravok.
Reakcia na: pablo.jpg #247934:
už to tak vyzerá
Reakcia na: Viko #247937:
Nikto tu nepovažuje odstavenie vozidla na verejnej ploche za ľudské právo.

Prečo si ale pri svätej vojne proti autám nezobrať príklad z Viedne? Tam je možné odstaviť auto za 4,10€ na 24 hodín. Čo je 120€ na mesiac. Čo je dostatočne motivujúce na budovanie súkromných odstavných plôch a garáži. A zároveň to nie je ekonomicky likvidačné, pre tých, ktorí zatiaľ možnosť parkovať na súkromnom nemajú.
Reakcia na: upravovač fotiek #247957:
K eimisám. Každé trenie materiálu emituje mikročastice do okolia. Napríklad pneumatiky, kolesá, brzdy. Aj toto mala riešiť emisná norma EURO7. Pre zaujímavosť: Autíčkari dobre vedia, že emisie železného prachu z vlakov poškodzujú lak. Ihličky sa zabodávajú do laku a korodujú. Volá sa to náletová hrdza. Na ich odstráneňovanie funguje špeciálna technológia.
Reakcia na: 3pa3ck3 #247954:
Takí ľudia sú často odkázaní aj na pomoc iných ľudí. Emisie električiek a trolejbusov ako presne škodia v meste? Máme ak naftové autobusy. Ako ich emisie ovplyvní zápcha kvôli hyperluxusnému cyklopruhu?
Reakcia na: si #247955:
Ale reč bola o križovatke Dostojevského rad - Pribinova - Bezručova. Štúrovu predsa rieši značka "Daj prednosť v jazde".
Reakcia na: Viko #247953:
"priamy smer nedostane zelenú, kým nemá kam pokračovať"

z toho co som pocul a cital o dotknutej krizovatke na safku, a to ze to tam v aktualnej konfiguracii stihaju saturovat aj auta prichadzajuce po sturovej by teoreticky mohlo znamenat ze ten "hlavny" smer tam nedostane volno aj hodinu-dve.... kolko krizovatiek aj predtym obdobne vyblokujes kvoli tej vallovine ?
Reakcia na: upravovač fotiek #247947:
Ani MHD nie je pre všetkých, sú aj ľudia, ktorí sú objektívne odkázaní na autá (keďže napríklad nedokážu prejsť ani k najbližšej zastávke). A emisie bicyklov sú stále menšie ako vozidiel MHD plus cyklisti robia prospešnú činnosť pre svoje zdravie, čo sa môže ukázať v celkových nákladoch na zdravotnú starostlivosť.
Reakcia na: TomJ #247950:
Toto je vec, ktorú stačí vyriešiť riadením križovatky - priamy smer nedostane zelenú, kým nemá kam pokračovať.
Reakcia na: zakaznik #247949:
Čudujsasvete, cyklopruhy sa nedajú zriadiť naraz od DNV po DH. V každom meste prvé roky ľudia nadávali, načo sú im nejaké frcky, až sa to zrástlo v peknú sieť.
Reakcia na: zakaznik #247942:
Je, ale bohužiaľ tam stále veľa polovodičov aj tak vchádza aj cez ten buspruh.
Reakcia na: tosomja #247946:
Toto som si minule všimol aj ja. 29 vyšla od Pribonovej doľava, no nedokázala sa vytočiť a na cca 3 minúty zablokovala takmer celú križovatku Dostojevského rad - Pribinova. Keby sa nedrala do križovatky, tak by tam možno stála do večera, lebo od Karadžičovej stále prichádzali autá a kým mali červenú, tak sa priestor medzi Pribinovou a Šafkom ani nestihol vyprázdniť.
Reakcia na: tosomja #247946:
Progresívni satanisti ani len nevedia povedať, ako daný projekt mal pomôcť cyklistom.

Keď ide cyklista od Eurovey k Riverparku, tak výhodnejšie je ísť cez Fajnorovo nábrežie a nie cez dva svetelné riadené priechody najprv na Šafku a potom pred mostom SNP.

Opačným smerom to ešte pochopím. Ale cieľom je zjavne len škodiť.
Reakcia na: zakaznik #247942:
To je pekne, ze to tak je vymalovane, akurat to malokto dodrziava. Rovnako ako pravidlo, ze do krizovatky neleziem, ak ju nemozem prejst. A ak to niekto aplikuje, ostatni ho este vytrubia.
Reakcia na: tosomja #247946:
Citujem z príspevku: "predsrať"

Celkom výstižné, aj keď zjavne ide o preklep. Obmedzovanie IAD beriem, ale likvidáciu MHD ako alternatívu voči IAD pre všetky vekové skupiny (baťolatá alebo dôchdocovia ktorí sú radi že udržia paličku a moč), ktoré z objektívnych dôvodov nemajú bicykel ako alternatívu, nemôžem tolerovať, ani ju tolerovať nebudem! MHD musí byť záujmom cyklobuzien NADRADENÁ, lebo slúži všetkým, nie iba tým, ktorí majú predpoklady sa bicyklovať!
Má niekto štatistiku či sa predĺžili časy busov odkedy bol vybudovaný cyklopruh na nábreží? Dnes pred 14.h. bol taký kolaps pre Šafkom smerom k mostu SNP, nielenže sa tlačili autá do jedného pruhu pred Šafkom, ale bus 29 ani autá sa nevedeli predsrať do stredu križovatky a k zástavke Šafárikovo nám.
Tento projekt treba opraviť, priznať si chybu. Cyklopruh zmeniť na BUS/cyklopruh v oboch smeroch až po most SNP.
Najlepšie riešenie by bolo rozšírenie cesty o jeden pruh pri odbočke k Hviezdoslavovmu nám. (smer k Šafku) nech je po celej dĺžke samostatný pruh pre BUS/cyklo aj autá. Je to len pár metrov. Doprava by bola plynulejšia aj bezpečnejšia, teraz je len anarchia a zbytočné exhaláty v centre mesta.
Reakcia na: upravovač fotiek #247944:
Žiadne vulgarizmy som nepísal, ani nenaznačoval!!!!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.