hmm, a kolko povazujes pri akej rychlosti za bezpecnu vzialenost od trciaceho (alebo staci len stojaceho na obrubniku) cloveka ? co spravis ak sa napriklad tesne pred tebou pohne (napriklad lebo sa potrebuje vysmrkat, poskrabat alebo nieco podobne a ty urcite telepaticky vies ze sa nepohne do cesty....) ?
Zaciatok myslis pri moste SNP? V kazdom pripade, ak mi niekto trci do pruhu, tak dam nohu na brzdu a ruku na klakson. Strhnut to na obrubnik je za mna kombinacia moznosti 2 a 3.
a take nieco ako napriklad snaha uplne nelizat ludi cakajucich na zelenu na priechode a trciacich casto aj kusok do cesty ta nenapadla ? (minimalne na tom zaciatku hned za priechodom to moze byt uplne bezny "problem")
Toto fnukanie nad obrubnikmi je uz naozaj trapne. Skus nam vysvetlit, co musi robit vodic, aby ten obrubnik trafil. Mne napadaju tri moznosti a ani jedna nie je chyba obrubnika - nevenovanie sa jazde, uplne mizerny odhad, umyselna snaha vojst do cyklopruhu.
Áno, STN nie sú všeobecne záväzný predpis. Zákon a vyhláška sú. Ak sa na to odkazuje zákon a vyhláška tak sú záväzné. Pozor, to neplatí, ak sa na ne odvoláva zákon a vyhláška príkladmo.
STN môžu ťažko niečo prikazovať, keď nie sú právne záväzné. Je však pravda, že pri električkách a trolejbusoch vyobrazenie druhu prikazuje vyhláška o dopravnom poriadku dráh.
Trolejbus 11Tr nebol. Iba T11. Bola to výnimka v označovaní trolejbusov Škoda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si