Reakcia na: Urbanway 2423 #245828:
Kde som povedal, zeby Regio linky boli len po Patronku? Povedal som len, aky interval maju podla iMHD v useku kde jazdia spolu. Napriklad 215 a 219 by si mohol kludne potiahnut pod Most SNP alebo Euroveu a lepsie obsluzit aj Centrum nahradou za 30 a 37, a zlepsit dostupnost regionu z centra/Karlovky/Devina/Mlynskej Doliny/Zoo. A zo 4 liniek by boli 2 a uspora. A nehrozi ti tam o moc vacsie zdrzanie ako v mestskych spojoch (jedno je z Marianky, druhe z Borinky/Stupavy)Patronka je velka zastavka, ale podla mna nie vhodna na ukoncenie celeho Zahoria. Most SNP/Lafranconi (s parkovanim pre busy pod mostom)/Kollarovo nam. by mali byt taktiez na zvazenie, pretoze tam jednoducho nemas kapacitu vsetko odparkovat/ukoncit. To iste od Samorina, Senca, Pezinka - ukoncit to na prvej vacsej zastavke nie je vzdy riesenie, lebo bud uz teraz nosny system nestiha alebo tam bude nie uplne logicke prerusenie spoja.
Preto som navrhoval nahradit MHD spojmi zo Zahoria - ludia nemusia prestupovat a pri dostatocnej kapacite (+ skutocne rozumnom dodrziavani nastupu vsetkymi dverami) im je jedno ci pride 37 alebo 215.
Urbanway 2423
Ak by sa skrátili 520, 540, 550 a 565 po Záhumenice, tak zmestili by sa v špičke do 3 a 7 aj ľudia z PAD? Časť síce jazdí električkou už teraz, ale 3 a 7 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú.
610, 620, 630 a 632 by bolo lepšie viesť po Rožňavskej a ukončiť ich až na Bajkalskej, odkiaľ jazdí viac liniek ako 4 a tiež by to mohlo odľahčiť 53, ktorá by sa mohla zredukovať.
7xx linky by mali aspoň v špičke viesť až na AS (príp. k Novému SND), pretože trolejbusy by to asi nezvládali. V budúcnosti by mohol byť prestupný terminál aj pri OC Slovnaftská, kadiaľ raz povedie električka.
Mimo špičky má skrátenie regionálnych liniek zmysel, ale v špičke by to v niektorých smeroch spôsobovalo zbytočné problémy.