Reakcia na: si #245585:
Asi hej. Ja som gympel začínal v 2002 a Aupark vtedy oslavoval rok. A chodili sme tam. Nie vždy sa išlo do obchodov alebo do foodcourtov, občas sme zavítali na biliard (ktorý bol na druhom poschodí), alebo bowling. A do mobilov sme čumeli, akurát sme nemali voľné dáta, ale posielali si monochromatické SMS, pričom za každú jednu sa platilo.
not.my.god
Keď už sme pri tejto téme, tak mám dotaz, že či vôbec fungujú prestupné nadväznosti medzi PAD a vlakmi v uzloch Senec a Pezinok?! Lebo kamarát behá občas po týchto trasách BA-PK a BA-SC s tým, že sa snaží ísť podľa cp.sk s prestupom bus/vlak v PK a SC ale v cca 25-33% prípadoch mu to nevýjde, najmä teda v špičke pracovných dní. Tak ako to je o čom takáto IDS, keď sa musí cestujúci terigať prímestkým busom o 10-20 min dlhšie než aby prestúpil na vlak, ktorý ho dovezie do BA rýchlejšie? Je to vina dopravcu, techniky jazdy vodičov, či toho, kto konštruoval chronometráže do CP alebo je to vina zaostalého spôsobu tarifného odbavenia cestujúcich? Najmä teda keď vodič nerozumie cestujúcemu, alebo cestujúci neovláda reč. Lebo už som zažil, že šofér nerozumie slovensky úplne alebo cestujúci sa nevedia vyjadriť kam idú, resp. aký lístok chcú a potom ešte pátrajú po vrekách po karte.
Pri všetkej úcte k tým, čo sa snažia o zlepšenie dopravy a jej zatraktívnenie mám pocit, že to ide ku dnu. Aj v MHD už nevídavam nejak plné vozidlá, dakedy v električke na Vajnorskej pár ľudí, 75ka ... tak v nej som ešte za celé mesiace nevidel viac ako 20 ľudí, na 94ke už stačia malé vozidlá a pritom kedysi v nej bola iná tlačenka, 42ka čoby bývalá modifikovaná 212 už z Kramárov ani neviem či vozí tie balíky ľudí, čo pamätám kedysi