Na základe čoho DPB šachuje s nasadzovaním autobusov na linky podľa kapacity? Lebo na 29 a 37 v klbáku vidím často do 20 ľudí, dakedy ani to nie a naproti tomu nedávno na linke 68 cez prázdniny škrtili výdavky nasadzovaním 12m vozidiel zatiaľ čo na 29 a 37 boli 18m.
Ešte mi napadlo v súvislosti s linkou 37 a systémom akým obsluhuje od Lamača po Most SNP zastávky a akým linka 30, že či by nebolo žiadúce to zjednotiť pri týchto dvoch linkách, resp. zreorganizovať to kvantum liniek v Lamači vrátane 23, 36 a 123 (viem, že 36ka tam nepremáva ale spolu s 23 a 123 sa motajú cez Bory).
Vydá, ale prečo by mal DPB platiť 132 € za vydanie duplikátu, keď môže zaplatiť 33 € za novú kombináciu? Na duplikát naviac budeš čakať niekoľko týždňov pri tomto bordeli, ktorý vládne vo výrobe tabuliek a s jednou tabuľkou voz do výpravy nepošlú. Takže ekonomicky to nemá žiadny zmysel.
Hej tiez som to skusil a teraz to uz zjavne ide. ALes stale nerozumiem preco to ukazuje skor ako "last option" aj napriek tomu ze je to 9/10 jazd ta najrychlejsia
Môžeš si pozrieť službu, na ktorej aktuálne je, prípadne informačnú tabuľu. Aj na Ubiane sa to dá na mape pozrieť, len musíš vedieť, kde sa má približne nachádzať.
Zhruba posledný mesiac-dva registrujem aj ja cudzojazyčné hlásenia vo vozoch so starým palubákom - MBCC napríklad.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch
EDIT: Nejako sa poposúvali komentáre, tá tretia fotka má byť: ZV #4230 ako porucha vozidla a #1055 na Kapitulskom dvore v upršanom januárovom ráne.
ZV #4230 na Kapitulskom dvore
ZV #4230 na Kapitulskom dvore