Môžeš si pozrieť službu, na ktorej aktuálne je, prípadne informačnú tabuľu. Aj na Ubiane sa to dá na mape pozrieť, len musíš vedieť, kde sa má približne nachádzať.
Za ten čas, čo už diskusiu na imhd čítaš, si si už mohol všimnúť, že je tu častokrát reč aj o tom, koľko vozov bude treba pridať, či ich vôbec toľko máme, či bude miesto na konečných, či sa to vôbec finančne oplatí. Čo sa týka financií, tak väčšinou tu padne aj odpoveď, že mesto nechce navyšovať počet vzkm (čo v podstate znemožňuje hocijaké posilnenie). Celkovo tu ale väčšinou dospejeme k nejakým zmysluplným záverom a nie k nejakým šoto výmyslom.
A nieco ine vies aj povedat? Ci len kritizovat sotousky navrh, ktory som vyslovene uviedol v prvej vete, ze je sotousky?
Na druhej strane, co z toho je nerealne?
- OK 24 mozno hej lebo s nou ani neviem co poriadne
- presmerovanie 20 a 21 po otvoreni Saratovskej dava zmysel (lepsia obsluha Borov zo vsetkych smerov za max +1 minutu)
- predlzenie 92 dava najvacsi zmysel namiesto vytvarania novej linky
- realne si myslim, ze ak pokryjes usek Dubravka - Bory 20 tak 36/123 nema zmysel tahat do Dubravky a viac pomoze ludom zo ZB a Lamaca castejsi interval do spadovej oblasti Bory
- 23/25/26 sa vyrazne nemenia
- zmena na nocakoch, o ktorej sme sa bavili (N21 cez Dialnicu alebo Lamac a N20 ako nahrada N21 v Dubravke konciaca pri Nemocnici Bory) dava najvacsi optimalizacny zmysel (tak ci tak by si kvoli obsluhe Borov musel pridat voz na N21, takto by si aspon odbremenil linku do DNV a spravil spojenie Lamaca s novou nemocnicou aj v noci)
Tak davaj nieco viac ako typicky Slovenske "to sa neda"
To by bolo asi najlepšie riešenie, keďže by sa zaviedla obsluha Strmých vŕškov. Tam už dávno mala byť lepšia obsluha hlavne cez víkendy a cez prázdniny.
Dnes nové vlaky len po Galantu na S60, ktoré vlani v parných hodinách nepremávali sa tešia slušnej frekvencii - vzhľadom na to, že historický prvýkrát je hodinový interval a nie sme ani mesiac od začiatku platnosti nového gvd + aj s Vianocami.
Len taká všeobecná otázka. Keď si tu kreslíte grafikony, linkovanie, atď. tak pozeráte aj na ekonomiku prevádzky, budget, prestávky vodičov, počet vozidiel, väzby, časy škôl, VW, kapacita hrán, požiadavky MČ, požiadavky mesta, atď. alebo si skladáte len grafikon na štýl šotouš - odborník?
Ja by som navrhol N21 nechať tak ako je, pre N37 zrušiť zachádzku cez lamačské sídlisko (a ideálne pridať zachádzku na Strmé vŕšky)
a spraviť novú nočnú linku (napr. N24) ktorá by šla v trase Hl.st. - Patrónka - Lamač (ako N37) - Bory.
Čo poviete na toto?
netreba zabudnúť na fakt, že CP 36ky má veľa spoločného aj so ZSSK - cez prázdniny sa jazdí tak "často" ako cez víkend, čiže napr. aj tento týždeň tam máš nádherný hodinový interval
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ