Ja som minule reklamoval na Vinohradoch nesprávne vydaný lístok (ZSSK) a išlo o cca 20 centov (lístok som pýtal z Hlavnej stanice a ona mi dala z Vinohradov). Pracovníčka to síce komentovala slovami "je*ne ma z tých ľudí", ale peniaze mi vrátila A tiež mi nešlo o tie centy, ale aby počúvala zákazníkov odkiaľ kam chcú cestovať.
No a druhá vec, zvyčajne platím za lístok 7,06 EUR. Ani raz sa mi nestalo, aby mi povedala, že stačí keď dám 7 a ona mi zvyšok doplatí.
Červené bedne - multifunkčné automaty sú na železničných staniciach Nové Košariská, Bernolákovo, Senec, Pezinok, Šenkvice, (možno Cífer), Malacky a Kúty.
Už sme dospeli k takému bodu, že na mojej domovskej 640 zmizli správne ciele, a výlučne vidím len zlé - niektorá z nácestných zastávok sa eviduje ako cieľová. Horšie, než bolo teda... a k tomu ja musím lepiť CP v obci.
Ku všetkému spomínanému ešte pripomeniem (aby sa na to pri toľkých pochybeniach nezabudlo) aj IS - napríklad farby liniek, rolovanie nácestných zastávok na predných paneloch a podobne.
Ja viem hneď niekoľko zastávok bez označníka aj vodorovného značenia.
Výlet po štandardoch v júni 2022, ktoré majú platiť okamžite a všade je dosť žalostné.
A neplatí 365-dňová tolerancia voči celej zmluve a dá sa ešte do 14.11.2022 jazdiť na rikšách najideálnejšie nulakrát do dňa?
Aj keď už máme jún, viac ako polroka od začiatku platnosti a napríklad nové označníky sa ani len nechystajú, ochranné prvky na kotúčoch zas je vec, čo nepotrebuje mesačné prípravy a implementáciu.
Na všetko sa zámerne kašle, a ešte k tomu nikto nič nerieši. Nemám preto dôvod si myslieť, že sa to zmení od uplynutia 1 roku.
Tiež som nad tým premýšľal. Ekonomicky by to nemal byť problém, príjmy z pokút by násobne prevyšovali mzdu tých ľudí. Vezmi si že už len na označení vozidla v rozpore so štandardom sa dá na každom kontrolovanom spojí uložiť 100€ a na väčšine spojov ďalších 100€ za nefunkčné hlásenie zastávok.
O tej pokute čo by Arriva platila keby si BSK účtoval 500€ za každú zastávku v BSK na ktorej nie je správny označník (okrem Senca, žel. stanice asi všetky mimo BA), prípadne 1000€ za každý chýbajúci označník (tých tiež nie je málo) ani nehovorím.
A ešte nezabúdajme na to že lístky vydávané v autobusoch nemajú povinné ochranné prvky (5000€ za každý kotúč).
Ak si dobre pamätám, sankcie technicky musí udeľovať BSK keďže s ním má Arriva zmluvný vzťah (aj keď kontroly by predpokladám vykonávali zamestnanci BID). Čiže ak neudelili oni nič, tak sa problém nerieši.
Na mieste ostatných účastníkov tendra by som bol dosť rozčarovaný - to mohol každý podliezť cenu keby vedel že nebude musieť zmluvu plniť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Ak si dobre pamätám, sankcie technicky musí udeľovať BSK keďže s ním má Arriva zmluvný vzťah (aj keď kontroly by predpokladám vykonávali zamestnanci BID). Čiže ak neudelili oni nič, tak sa problém nerieši.
Na mieste ostatných účastníkov tendra by som bol dosť rozčarovaný - to mohol každý podliezť cenu keby vedel že nebude musieť zmluvu plniť.