Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: janstár #243685:
To je ten problém, že to každý "oželie", nerieši a dopravca sa potom tvári že problém neexistuje. Ja som si dával vracať aj menšie sumy.
Reakcia na: 810zssk #243669:
Tých 90 centov by som oželel, keby sa to už neopakovalo. Vodičov by mali preškoliť.
Reakcia na: janstár #243664:
Červené bedne - multifunkčné automaty sú na železničných staniciach Nové Košariská, Bernolákovo, Senec, Pezinok, Šenkvice, (možno Cífer), Malacky a Kúty.
Reakcia na: Jak44 #243682:
Už sme dospeli k takému bodu, že na mojej domovskej 640 zmizli správne ciele, a výlučne vidím len zlé - niektorá z nácestných zastávok sa eviduje ako cieľová. Horšie, než bolo teda... a k tomu ja musím lepiť CP v obci.
Reakcia na: Joyki #243675:
Ku všetkému spomínanému ešte pripomeniem (aby sa na to pri toľkých pochybeniach nezabudlo) aj IS - napríklad farby liniek, rolovanie nácestných zastávok na predných paneloch a podobne. 🙂
Reakcia na: 810zssk #243668:
prípadne ešte ak cestuješ z regiónu na druhý koniec BA, napr. z Cífera do DNV/Pod. Biskupíc/Rusoviec...
Reakcia na: janstár #243664:
V Chorvátskom Grobe-Čiernej Vode na Čerešňovej je automat, rovnako tak na nástupišti v žst. PK, inak neviem.
Reakcia na: TeBeCe #243676:
Ja viem hneď niekoľko zastávok bez označníka aj vodorovného značenia.
Výlet po štandardoch v júni 2022, ktoré majú platiť okamžite a všade je dosť žalostné.
Reakcia na: Joyki #243675:
Nie, to prechodné obdobie sa týka len niektorých bodov.
Reakcia na: TeBeCe #243676:
Inštalácia prebieha na linkách 265, 275, 277 a 289 od hranice BSK po Malacky. Kto si spraví výlet, už ich tam aj uvidí.
Reakcia na: Joyki #243675:
Nove oznacniky udajne zacinaju stavat od Zahoria, ale ci uz nejake naozaj pribudli netusim.
Reakcia na: 810zssk #243674:
A neplatí 365-dňová tolerancia voči celej zmluve a dá sa ešte do 14.11.2022 jazdiť na rikšách najideálnejšie nulakrát do dňa?
Aj keď už máme jún, viac ako polroka od začiatku platnosti a napríklad nové označníky sa ani len nechystajú, ochranné prvky na kotúčoch zas je vec, čo nepotrebuje mesačné prípravy a implementáciu.
Na všetko sa zámerne kašle, a ešte k tomu nikto nič nerieši. Nemám preto dôvod si myslieť, že sa to zmení od uplynutia 1 roku.
Reakcia na: Joyki #243673:
Tiež som nad tým premýšľal. Ekonomicky by to nemal byť problém, príjmy z pokút by násobne prevyšovali mzdu tých ľudí. Vezmi si že už len na označení vozidla v rozpore so štandardom sa dá na každom kontrolovanom spojí uložiť 100€ a na väčšine spojov ďalších 100€ za nefunkčné hlásenie zastávok.

O tej pokute čo by Arriva platila keby si BSK účtoval 500€ za každú zastávku v BSK na ktorej nie je správny označník (okrem Senca, žel. stanice asi všetky mimo BA), prípadne 1000€ za každý chýbajúci označník (tých tiež nie je málo) ani nehovorím.

A ešte nezabúdajme na to že lístky vydávané v autobusoch nemajú povinné ochranné prvky (5000€ za každý kotúč).
Reakcia na: 810zssk #243672:
Viem si predstaviť brigádnickú dohodu s BID pre záujemcov, ktorí by mapovali štandardy.
Reakcia na: TeBeCe #243671:
Super, vďaka.

Ak si dobre pamätám, sankcie technicky musí udeľovať BSK keďže s ním má Arriva zmluvný vzťah (aj keď kontroly by predpokladám vykonávali zamestnanci BID). Čiže ak neudelili oni nič, tak sa problém nerieši.

Na mieste ostatných účastníkov tendra by som bol dosť rozčarovaný - to mohol každý podliezť cenu keby vedel že nebude musieť zmluvu plniť.
Reakcia na: 810zssk #243669:
Ked som sa pytal na konci marca, tak okrem tych sankcii, za ktore bola bezplatna doprava, nebolo udelene nic. Vsetko vraj riesi a zjednava napravu BID.
Navrhujem pre autobusy zrušiť uvádzanie (ne)klimatizovanosti vozidla na virtuálnych tabuliach, takto je to čisté zavádzanie 😏 Už ani neviem, kedy som stretol nejaký bus iný než Otokar s funkčnou a zapnutou klímou. Tie nedávno upgradnuté SOR šerble to isté. Česť veľmi občasným výnimkám...
Reakcia na: janstár #243667:
Podať reklamáciu a žiadať vrátenie neoprávnene naúčtovaného cestovného. Ideálne niekde v procese aj poučia dotknutého vodiča, ale pri Arrive by som sa nedivil už vôbec ničomu.

Inak to nie je novinka, problémy s uznávaním lístkov sa v nejakej miere objavujú od vzniku systému v 2016 - akurát Slovak Lines bol aspoň veľmi promptný v riešení reklamácii (rozumej vracaní cestovného, nie že by problém odstránili). To že za 8 rokov tu nie sú dotknuté strany schopné vyriešiť aby sa v IDS uznávali lístky IDS vypovedá o ich schopnosti. Doteraz bola výhovorkou neochota/neschopnosť SL. Teraz má BSK silnú zmluvu s Arrivou, vrátane sankcií, a výsledok je nulanič (okej, to je nefér, reálne sa situácia ešte zhoršila).

Dnes som bol prvýkrát pozrieť v teréne ako Arriva funguje a v najbližších dňoch sa chystám vyžiadať si info od BSK či vôbec uložili nejaké sankcie za porušenie štandardov. Nedodržuje sa skoro nič.
Reakcia na: janstár #243666:
Áno, pri ceste čisto vlakom je tarifa ZSSK lacnejšia. Využitie tarify IDS má zmysel vtedy ak prestupuješ na iný mód dopravy (regiobusy, MHD).
Reakcia na: 810zssk #243665:
Ako to reklamovať aby ten lístok vodič uznal?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.