Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #242981:
Áno, tiež si myslím, že takto uvažovali, ale pokiaľ nebude zabezpečený na N95 tak potom bude tá zachádzka mať aj celkom nevyužitý potenciál. Do Ovsišťa síce chodí cez víkendy celkom dosť ľudí, ale pri Technopole, Lúčanke,... by ich bolo ešte viac.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242979:
Myslím si, že tam išlo o to, že N95 chodí dosť plná už v súčasnej trase a tak radšej využili voľnú kapacitu v N80.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242979:
Tak ja si myslim, ze celkovo by nocaky potrebovali trochu viac prekopat (casy, trasy) po tych X rokoch.

Napriklad ako prve mi do oci udrelo okolie Landererovej, Pristavnej, Kosickej/mosta Apollo su neobsluzene, pricom sa tam vo velkom stavia a dost bytov. Alebo aj Bory by sa mali zacat planovat, kedze su obsluzene viac menej nijak.
Reakcia na: kluvo #242976:
Na jednej strane je fajn, že sa so zmenou nečakalo napr. do letných prázdnin, ale škoda, že tadiaľ bude premávať N80 a nie N95 (ako to bolo v minulosti). Myslím si, že N95 by bola lepšia voľba, lebo jednak obsluhuje väčšiu časť Petržalky (a ak by išla cez Ovsište namiesto N80 tak skoro celú východnú časť) a po druhé by sa mohli na N80 dať sóla a na N95 by boli Capacity. Minimálne by mali N80 a N95 na seba čakať na Romanovej, aby sa dalo z centra dostať aj do južnejších častí.
Reakcia na: Baka #242977:
Ano, vratane 10.3.
Dobryy chcela by som sa spytat ze ak mi plati elektricenka do 10.3. Tak ze ci mi toho 10teho plati cely den ??
Podla novej mapy nocnych liniek to vyzera, ze od konca marca zacnu premavat linky cez centrum a Stary most - N61 cez Suche Myto, Centrum a Dunajsku, N80 cez Suche Myto, Centrum a Stary Most.
Reakcia na: trolejbus6207 #242974:
TAK TO JE DOBRA SPRAVA! Vratil sa domov. 😉 Kde inde by ho mohli lepsie zrekonstruovat? 😉
Reakcia na: 810zssk #242971:
Mne to ešte ani raz nefungovalo 😂
Reakcia na: 810zssk #242971:
Tým som chcel povedať len toľko, že ich brána to podporuje, takže stačí upraviť aplikáciu. Aj pri "natívnej" implementácii potrebuješ využiť (podporovanú) platobnú bránu, hoc to z pohľadu používateľa nie je vidno.

Keby nimi používaná brána Apple/Google Pay vôbec nepodporovala, bolo by to o prekážku viac a bez jej výmeny (alebo doplnenia podpory na jej strane) by to bolo nerealizovateľné. (Možnosť spracovania platieb priamo IDS BK môžeme, myslím, vylúčiť.)
Reakcia na: ceres #242970:
Nezvádzaj ich na zlé chodníčky, implementácia Google Pay cez platobnú bránu je najväčšie zlo čo existuje (má to tak napr. Regiojet) a neuveriteľne ma to irituje. Google Pay treba integrovať cez natívne riešenie bez otvárania nejakej externej stránky.
Reakcia na: S499.1023 #242966:
Tiež používam aplikáciu príležitostne v rovnakých situáciách ako FFF13 a tiež ma prekvapilo, že tam Apple/Google Pay zatiaľ ponúkané nie je. Práve pre takéto použitie preferujem tokenizáciu cez vendora platformy pred card-on-file platobnej brány, kedy nad životným cyklom platobných údajov nemusím mať žiadnu kontrolu - podľa toho, ako to (ne)naimplementuje konkrétny obchodník...

Brána od ČSOB by mala Apple/Google Pay podporovať, čiže je to vec implementácie v aplikácii. Neviem, či sú tieto transakcie zaťažené nejakými dodatočnými poplatkami, potom možno aj obchodnej politiky...
Reakcia na: Vladimír #242967:
Ja mám električenku, appku použijem občasne na nákup lístka pre známych a appka občas (zrejme po dlhšom období) zabudne
Súprava T6A5 7941+7942 už bez reklamy Prima banka
Reakcia na: S499.1023 #242966:
Potvrdzujem rovnakú skúsenosť. Aplikáciu používam dlhodobo, papierový lístok som nekupoval už roky. Nákup lístka s uloženou kartou mi trvá do 10 sekúnd. Absolútna pohoda, popravde ani neviem, čo by som na tom procese vedel vylepšiť.
Reakcia na: FFF13 #242957:
Ty tam musíš zadávať číslo karty jak sprostý? Ja som ho tam musel zadať raz.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242962:
Áno mal, ale kým jazdí s tou poruchou, cestujúci ide zadarmo v prípade ECL. Potom by to mal spravidla oznámiť na dispečing a pravdepodobne ísť do vozovne. Každopádne aj ja používam ECL a som za túto funkciu rád, ale často nefunguje označovač.
Zobrazujú sa aj niekomu inému na zastávkach linky v nezmyselných smeroch, ako napr. "44 > Slovenský Grob, Hlavná"? Deje sa mi to už asi týždeň, takže to asi bude nejaká väčšia chyba.
Reakcia na: ceres #242955:
No, vidíš, ja sa radšej vždy preveziem až na Hl. st., pretože tam nastupuje menej ľudí (človek si vždy sadne) a nemusím čakať o 5 minút dlhšie v zime. Ešte keby sa otvárali dvere skôr ako minútu pred odchodom a vodiči (aspoň tí, čo sa hneď radia na nástupište) by vysadili ľudí až priamo na nástupišti, bolo by to ešte lepšie. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.