Tak ja si myslim, ze celkovo by nocaky potrebovali trochu viac prekopat (casy, trasy) po tych X rokoch.
Napriklad ako prve mi do oci udrelo okolie Landererovej, Pristavnej, Kosickej/mosta Apollo su neobsluzene, pricom sa tam vo velkom stavia a dost bytov. Alebo aj Bory by sa mali zacat planovat, kedze su obsluzene viac menej nijak.
Na jednej strane je fajn, že sa so zmenou nečakalo napr. do letných prázdnin, ale škoda, že tadiaľ bude premávať N80 a nie N95 (ako to bolo v minulosti). Myslím si, že N95 by bola lepšia voľba, lebo jednak obsluhuje väčšiu časť Petržalky (a ak by išla cez Ovsište namiesto N80 tak skoro celú východnú časť) a po druhé by sa mohli na N80 dať sóla a na N95 by boli Capacity. Minimálne by mali N80 a N95 na seba čakať na Romanovej, aby sa dalo z centra dostať aj do južnejších častí.
Podla novej mapy nocnych liniek to vyzera, ze od konca marca zacnu premavat linky cez centrum a Stary most - N61 cez Suche Myto, Centrum a Dunajsku, N80 cez Suche Myto, Centrum a Stary Most.
Tým som chcel povedať len toľko, že ich brána to podporuje, takže stačí upraviť aplikáciu. Aj pri "natívnej" implementácii potrebuješ využiť (podporovanú) platobnú bránu, hoc to z pohľadu používateľa nie je vidno.
Keby nimi používaná brána Apple/Google Pay vôbec nepodporovala, bolo by to o prekážku viac a bez jej výmeny (alebo doplnenia podpory na jej strane) by to bolo nerealizovateľné. (Možnosť spracovania platieb priamo IDS BK môžeme, myslím, vylúčiť.)
Nezvádzaj ich na zlé chodníčky, implementácia Google Pay cez platobnú bránu je najväčšie zlo čo existuje (má to tak napr. Regiojet) a neuveriteľne ma to irituje. Google Pay treba integrovať cez natívne riešenie bez otvárania nejakej externej stránky.
Tiež používam aplikáciu príležitostne v rovnakých situáciách ako FFF13 a tiež ma prekvapilo, že tam Apple/Google Pay zatiaľ ponúkané nie je. Práve pre takéto použitie preferujem tokenizáciu cez vendora platformy pred card-on-file platobnej brány, kedy nad životným cyklom platobných údajov nemusím mať žiadnu kontrolu - podľa toho, ako to (ne)naimplementuje konkrétny obchodník...
Brána od ČSOB by mala Apple/Google Pay podporovať, čiže je to vec implementácie v aplikácii. Neviem, či sú tieto transakcie zaťažené nejakými dodatočnými poplatkami, potom možno aj obchodnej politiky...
Potvrdzujem rovnakú skúsenosť. Aplikáciu používam dlhodobo, papierový lístok som nekupoval už roky. Nákup lístka s uloženou kartou mi trvá do 10 sekúnd. Absolútna pohoda, popravde ani neviem, čo by som na tom procese vedel vylepšiť.
Áno mal, ale kým jazdí s tou poruchou, cestujúci ide zadarmo v prípade ECL. Potom by to mal spravidla oznámiť na dispečing a pravdepodobne ísť do vozovne. Každopádne aj ja používam ECL a som za túto funkciu rád, ale často nefunguje označovač.
Zobrazujú sa aj niekomu inému na zastávkach linky v nezmyselných smeroch, ako napr. "44 > Slovenský Grob, Hlavná"? Deje sa mi to už asi týždeň, takže to asi bude nejaká väčšia chyba.
No, vidíš, ja sa radšej vždy preveziem až na Hl. st., pretože tam nastupuje menej ľudí (človek si vždy sadne) a nemusím čakať o 5 minút dlhšie v zime. Ešte keby sa otvárali dvere skôr ako minútu pred odchodom a vodiči (aspoň tí, čo sa hneď radia na nástupište) by vysadili ľudí až priamo na nástupišti, bolo by to ešte lepšie.
Nemal by vodič pri nefunkčnosti všetkých OCL podľa správnosti odstaviť vozidlo a ísť na poruchu do vozovne?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk