Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ach jaj, budú teraz mohí z dôchodcov, ktorí majú SeniorPas, chodiť do predajní DPB? https://dpb.sk/sk/zmeny-a-obmedzenia/prepisanie-cipovej-karty-na-noveho-regionalneho-dopravcu

PRÍKLAD: Moja babka (tak ako asi tisícky ďalších) si v novembri 2015 na starej ASMN vybavila BČK s PCL SeniorPas. Používa ju iba na MHD v Bratislave. Aj keď už má BČK viac ako 5 rokov, tak kvôli covidu bol PCL automaticy predlžovaný čo vidím napr. v eshope Ubian. Teraz tam je uvedené, že jej platí do 21. 11. 2022. Takže to už od apríla nebude platiť?

Podľa tej informácie z DPB takúto starú BČK nie je možné osobne (fyzicky) prepísať na Arrivu, takže od 1. 4. 2022 bude neplatná?

A pretože Arriva podľa všetkého vlastné BČK ešte nevydáva, tak ľudia pôjdu do predajní DPB (aj keď niektorí možno využijú aj BČK cez internet zaslanú cez Slovenskú poštu).

Myslíte, že naozaj budú revízori DPB od 1. 4. 2022 udeľovať pokuty tým, ktorí budú mať neprepísanú BČK Slovak Lines s PCL SeniorPas?
3016 na ťahači na Patrónke smer diaľnica pár min. späť. Čo sa stalo? Dnes jazdila.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242979:
To, že si nevymenia trasy na pôvodné bude zrejme preto, že pôvodná N95 cez mesto, Starý most, Ovsište a potom na Lúky bola neskutočná divočina. Vozila totiž Ovsište, oblasť Nám. hraničiarov a Lúky, zatiaľ čo N80 chodila prázdna. Takto sa to rozdelilo, N80 tým že vozí Ovsište dosť pomohla N95. No je pravda, že takto prehodené trasy dosť mätú ľudí, N80 som robieval a často sa stávalo, že sa ľudia čudovali, že sa s ňou nedostali na Kremnickú napr.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242983:
Ono ale bude problém zaviesť obsluhu nových lokalít bez navýšenia vzkm. Nočnú dopravu by bolo treba komplet prekopať, lebo niektoré spojenia v noci úplne chýbajú.
Bory sa zrejme nepodarí obslúžiť bez pridania ďalšieho vozu a oblasť Prístavnej a Landererovej by som neriešil závlekom N33, tá už teraz jazdí oklukou. N33 by som práveže presmeroval cez Nám SNP a zaviedol novú linku v trase HLST - Karadžičova - Landererova - Prístavná - Vlčie hrdlo - Podunajské Biskupice (konečná Vinohradnícka alebo neskôr Podunajská brána). N74 by som skrátil na Grófsku nivu alebo na Domkársku.
Reakcia na: Vladimír #242967:
Ja by som si dokázal predstaviť ešte pražskú nadstavbu "aktivácia lístka na určitý čas" - vyhľadám si spojenie a kúpim a rovno aj aktivujem si lístok na spoj, ktorý mi časovo vyhovuje, nemusím čakať na minútu do odchodu. Ale inak mi fakt nič nechýba.
Reakcia na: FFF13 #242969:
Jedine pri migrácii na nový telefón som musel znova zadávať číslo karty a robiť overovací nákup.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242979:
Detto by sa čakať mohli N61 a N72 na autobuske (obojsmerne). S tým že N72 by sa časovo posunula tak aby to sedelo. Tým by sa jednak obom linkám otvorila možnosť cestovať z oboch vetiev na trase cez centrum + by sa vyriešil prestup medzi stanicou a N72.
Reakcia na: kluvo #242976:
Paráda! 🙂
Reakcia na: Urbanway 2423 #242983:
Obsluha Drotarskej cesty sa moze zaviest kedykolvek, staci tam vypravit autobusy.
Reakcia na: Arrivaderci #242980:
V Boroch bude "problém" v tom, že by sa tam muselo pridať ďalšie poradie a asi aj zrušiť okruh v DNV, čo by navýšilo aj vzkm. Ďalej sa snáď zavedie aj obsluha Drotárskej cesty po dodaní parciálov, neskôr by sa mohla rozšíriť obsluha PB na Krajinskej a v Podunajskej bráne (keď sa tam zavedie denná linka). Zastávky Prístavná a Landererova by sa dali obslúžiť odklonením N33 medzi Malým trhom a Malou scénou, samotnú zastávku Most Apollo by bol problém obslúžiť bez toho aby sa zhoršilo spojenie Petržalky s centrom.
Reakcia na: Viko #242981:
Áno, tiež si myslím, že takto uvažovali, ale pokiaľ nebude zabezpečený na N95 tak potom bude tá zachádzka mať aj celkom nevyužitý potenciál. Do Ovsišťa síce chodí cez víkendy celkom dosť ľudí, ale pri Technopole, Lúčanke,... by ich bolo ešte viac.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242979:
Myslím si, že tam išlo o to, že N95 chodí dosť plná už v súčasnej trase a tak radšej využili voľnú kapacitu v N80.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242979:
Tak ja si myslim, ze celkovo by nocaky potrebovali trochu viac prekopat (casy, trasy) po tych X rokoch.

Napriklad ako prve mi do oci udrelo okolie Landererovej, Pristavnej, Kosickej/mosta Apollo su neobsluzene, pricom sa tam vo velkom stavia a dost bytov. Alebo aj Bory by sa mali zacat planovat, kedze su obsluzene viac menej nijak.
Reakcia na: kluvo #242976:
Na jednej strane je fajn, že sa so zmenou nečakalo napr. do letných prázdnin, ale škoda, že tadiaľ bude premávať N80 a nie N95 (ako to bolo v minulosti). Myslím si, že N95 by bola lepšia voľba, lebo jednak obsluhuje väčšiu časť Petržalky (a ak by išla cez Ovsište namiesto N80 tak skoro celú východnú časť) a po druhé by sa mohli na N80 dať sóla a na N95 by boli Capacity. Minimálne by mali N80 a N95 na seba čakať na Romanovej, aby sa dalo z centra dostať aj do južnejších častí.
Reakcia na: Baka #242977:
Ano, vratane 10.3.
Dobryy chcela by som sa spytat ze ak mi plati elektricenka do 10.3. Tak ze ci mi toho 10teho plati cely den ??
Podla novej mapy nocnych liniek to vyzera, ze od konca marca zacnu premavat linky cez centrum a Stary most - N61 cez Suche Myto, Centrum a Dunajsku, N80 cez Suche Myto, Centrum a Stary Most.
Reakcia na: trolejbus6207 #242974:
TAK TO JE DOBRA SPRAVA! Vratil sa domov. 😉 Kde inde by ho mohli lepsie zrekonstruovat? 😉
Reakcia na: 810zssk #242971:
Mne to ešte ani raz nefungovalo 😂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.