Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Minko #241387:
Tak jasne, ze si ho pochvaluju, ked tam predtym poznali len sukafony a kozenkove becka 🙂
Reakcia na: S499.1023 #241385:
To sú teda argumenty. 😁 Je predsalen rozdiel medzi kostolom a malou časťou priemyselného objektu s funkcionalistickou fasádou.

Na nemocnici na Bezručovej zbúrali stred budovy a postavili znovu aby spravili garáž a naplnili požadovaný počet parkovacích miest. Keď už by si chcel seriózne diskutovať, tak by si spomenul napr. tento prípad.

Mohla sa časť nad električkovou traťou takisto postaviť do pôvodného stavu.

Synagóga sa dala posunúť alebo most postaviť inak, keď už tam chceli postaviť ulicu. Ale zjavne ich to vtedy nezaujímalo.

Reakcia na: irizar #241383:
Od rodiny a známych čo bývajú v takej časti SK kde 861 jazdia pravidelne, ti poviem, že napriek jeho kazovosti si ho ľudia pochvaľujú. Jediné čo mu vytýkajú je spomalené odblokovanie dverí po zastavení 🙂
Reakcia na: 3pa3ck3 #241368:
Nevidím dôvod, prečo by nemalo byť.
Reakcia na: zakaznik #241379:
Takže zbúrať synagógu kvôli Mostu SNP bolo OK? Nemali rovno odbúrať polovicu Dómu sv. Martina? Aj keď je mi jasné, že TT je to jedno, ten má v Malom Ríme kostolov 3P.
Reakcia na: henko151 #241382:
A čím sa tá oveľamodernejšosť prejavuje?
Reakcia na: henko151 #241382:
Ten huciaci, kazivy vrutocky smejd by som ako priklad modernej jednotky tiez zrovna nedaval. Nemyslim, ze sa niekedy hocktoremu prevadzkovatelovi Desir stalo, aby im polovica flotily stala s poruchami.
Reakcia na: gejza #241371:
Prezentovať 20 ročné Desiro ako moderný vlak mi príde smiešne. Obzvlášť, keď už na väčšine dieselového Slovenska jazdí 861, ktorá je oveľa modernejšia.
Reakcia na: Rendezák #241374:
V súčasnej dobe by som práve nekonal nič a počkal tých pár dní do otvorenia chýbajúcej časti D4, ktoré môže výrazne ovplyvniť dopravnú situáciu na Vajnorskom kruháči.
Na dnešných podmienkach navrhnuté riešenie totiž vôbec nemusí fungovať aj potom.
Reakcia na: barack40 #241376:
A aké vozidlo/kapacitu na tú trať požaduje objednávateľ?
Reakcia na: S499.1023 #241378:
No 30 sekúnd ďakujem pekne. 😁 Neviem na koľko ocenili sekundu v Prahe, ale podľa výpočtu DPB 1400 eur/sekunda/rok by to bolo len za prvých 30 rokov prevádzky 1,26 mil. Eur len na nákladoch dopravného podniku. A to ešte ani nie je zahrnuté dlhšie cestovanie z pohľadu cestujúcich.

Z pohľadu pamiatkovej hodnoty, aký má vplyv výrez / tunel pre dve koľaje v administratívnej časti? 🤔 Aj tak tá budova už nebude nikdy slúžiť pôvodnému účelu. To teraz budeme kritizovať, že Reichstag má sklenenú strechu, alebo viedenský Gasometer má diery vo fasáde a nejaké prílepky?

Ale tak je to vec pražanov, ak si cenia kus fasády viac, než 30 sekúnd / spoj až do konca sveta, tak ďakujem pekne.
Reakcia na: zakaznik #241367:
Časový rozdiel môže byť tak do 30 sekúnd a nebude potrebné v búrať medzičasom pamiatkovo chránenú budovu nakladového nádražia.
Reakcia na: Rendezák #241369:
ja by som to skusil cez starostu, ten sucasny je povodom rendezak, tak snad by si aspon na niecom takomto mohol skusit dvihnut PR....
Reakcia na: FFF13 #241375:
Desiro, ani čokoľvek iné s porovnateľnou kapacitou, nemá na tejto trati čo hľadať. Toto nie je lokálka na vidieku, ale trať v aglomerácii veľkého mesta, v ktorej blízkosti navyše prebieha intenzívna výstavba.

Takže ak si tu chce akýkoľek dopravca robiť PR, mal by prísť s niečím výrazne kapacitnejším, ak nie rovno s nejakými poschodovými súpravami.
Reakcia na: gejza #241371:
Ak sa nemýlim tak to spomínané Desiro predtým patrilo Regiojetu ktorý ho nasadzoval práve na trať do Komárna😅
Reakcia na: Urbanway 2423 #241373:
Odpovede na tieto otázky nechávam na povolanejšie osoby. Ide o to, že ako občan, čo chodím do práce chcem mať istotu, že príde autobus. Problém, s ktorým sa stretávajú občania Rendezu je, že nikdy nevieme, či príde autobus načas (čo sa vlastne nestáva), bude meškať 5,10,15,20 minút.. alebo dokonca sa ukáže v appke, že “spoj uviazol”, a už ani nepríde. Toto je pre pracujúcich veľmi nepríjemné, nakoľko 90% občanov prestupuje na Detvianskej na električku a pokračuje ďalej do mesta. A keď si neviete vypočítať, či stihnete tú či onakú električku (a teda, kedy prídete do cieľa), je veľmi nepríjemné. Verím, že sa to vyrieši čím skôr, nakoľko stále viac a viac ľudí prechádza do áut, čo myslím, že nie je cieľom DPB.
Verím, že riešenie sa nájde. Či už v obnovení 54ky v rannej špičke na ŽST Vajnory tak, aby 52 mohla chodiť len po “Na pasekách”. Alebo vytvorenie ranného spoja v obslužnosti Na Pasekách - Tbiliská. Pripadne navýšenie spojov 52ky v ranných špičkách tak, aby aj Rendezáci boli spokojni, ale aj aby bol zachovaný určitý interval aj na ŽST Vajnory…. to už sú varianty, ktoré by si mal DPB zvážiť a urýchlene konať.
Reakcia na: Rendezák #241369:
Skrátiť 52 po Rendez by v špičke určite dávalo zmysel, len potom by bolo treba obslúžiť ŽST Vajnory nejakou inou linkou (Na pasekách by mohli končiť všetky spoje, nech je nie je vo Vajnoroch 40-minútový ineterval). Nemohla by sa v špičke opäť zaviesť 54 a mimo špičky by 52 premávala až do Vajnor?
Reakcia na: gejza #241370:
Ďakujem, písal som tam. Zatiaľ bez odozvy, preto skúšam aj ďalšie možnosti, aby sa konečne začali diať veci. Lebo dostupnosť MHD v ranných hodinách je na Rendezi katastrofálna.
Reakcia na: Rendezák #241369:
"Dlhšie rozmýšľam, ako najefektívnejšie sa obrátiť na dopravný podnik Bratislava tak, aby sa konečne začali diať veci."

- nech sa páči:
www.dpb.sk
info@dpb.sk
02 / 5950 5950
sekretariat.gr@dpb.sk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement