No 30 sekúnd ďakujem pekne. Neviem na koľko ocenili sekundu v Prahe, ale podľa výpočtu DPB 1400 eur/sekunda/rok by to bolo len za prvých 30 rokov prevádzky 1,26 mil. Eur len na nákladoch dopravného podniku. A to ešte ani nie je zahrnuté dlhšie cestovanie z pohľadu cestujúcich.
Z pohľadu pamiatkovej hodnoty, aký má vplyv výrez / tunel pre dve koľaje v administratívnej časti? Aj tak tá budova už nebude nikdy slúžiť pôvodnému účelu. To teraz budeme kritizovať, že Reichstag má sklenenú strechu, alebo viedenský Gasometer má diery vo fasáde a nejaké prílepky?
Ale tak je to vec pražanov, ak si cenia kus fasády viac, než 30 sekúnd / spoj až do konca sveta, tak ďakujem pekne.
Desiro, ani čokoľvek iné s porovnateľnou kapacitou, nemá na tejto trati čo hľadať. Toto nie je lokálka na vidieku, ale trať v aglomerácii veľkého mesta, v ktorej blízkosti navyše prebieha intenzívna výstavba.
Takže ak si tu chce akýkoľek dopravca robiť PR, mal by prísť s niečím výrazne kapacitnejším, ak nie rovno s nejakými poschodovými súpravami.
Odpovede na tieto otázky nechávam na povolanejšie osoby. Ide o to, že ako občan, čo chodím do práce chcem mať istotu, že príde autobus. Problém, s ktorým sa stretávajú občania Rendezu je, že nikdy nevieme, či príde autobus načas (čo sa vlastne nestáva), bude meškať 5,10,15,20 minút.. alebo dokonca sa ukáže v appke, že “spoj uviazol”, a už ani nepríde. Toto je pre pracujúcich veľmi nepríjemné, nakoľko 90% občanov prestupuje na Detvianskej na električku a pokračuje ďalej do mesta. A keď si neviete vypočítať, či stihnete tú či onakú električku (a teda, kedy prídete do cieľa), je veľmi nepríjemné. Verím, že sa to vyrieši čím skôr, nakoľko stále viac a viac ľudí prechádza do áut, čo myslím, že nie je cieľom DPB.
Verím, že riešenie sa nájde. Či už v obnovení 54ky v rannej špičke na ŽST Vajnory tak, aby 52 mohla chodiť len po “Na pasekách”. Alebo vytvorenie ranného spoja v obslužnosti Na Pasekách - Tbiliská. Pripadne navýšenie spojov 52ky v ranných špičkách tak, aby aj Rendezáci boli spokojni, ale aj aby bol zachovaný určitý interval aj na ŽST Vajnory…. to už sú varianty, ktoré by si mal DPB zvážiť a urýchlene konať.
Skrátiť 52 po Rendez by v špičke určite dávalo zmysel, len potom by bolo treba obslúžiť ŽST Vajnory nejakou inou linkou (Na pasekách by mohli končiť všetky spoje, nech je nie je vo Vajnoroch 40-minútový ineterval). Nemohla by sa v špičke opäť zaviesť 54 a mimo špičky by 52 premávala až do Vajnor?
Ďakujem, písal som tam. Zatiaľ bez odozvy, preto skúšam aj ďalšie možnosti, aby sa konečne začali diať veci. Lebo dostupnosť MHD v ranných hodinách je na Rendezi katastrofálna.
Dlhšie rozmýšľam, ako najefektívnejšie sa obrátiť na dopravný podnik Bratislava tak, aby sa konečne začali diať veci. Každé ráno obyvatelia Rendezu (MČ Rača), čakajú na meškajúce autobusy zo Zlatých pieskov/Vajnor, kde stoja tieto autobusy v zápchach aj 20 minút. Ak sa ponáhľate do roboty, neviete si naplánovať cestu MHD (kvôli meskaniam autobusov), preto veľa ľudí v mojom okolí sa žiaľ opäť vrátili do áut. Moja otázka je, prečo kompetentní ľudia, aspoň v ranných hodinách neupravia grafikon 52 tak, aby vychádzala zo zastávky “Na pasekách” tak, ako pred úpravou a predĺžením cesty do Vajnor. Minimálne každý druhý spoj tak, aby sa obyvatelia vedeli spoľahnúť na aspoň jeden spoj. Ráno do Vajnor/z Vajnor z toho čo vidím nie je tak naplnený daný autobus. A keď následne príde omeškany spoj 56 a 52 naraz, opäť sa míňajú tieto spoje účinku, keďže jeden spoj je následne preplnený a v druhom nikto. Ďakujem. Verím, že konečne sa niekto začne zaujímať aj o spoje na Rendezi a v MČ Rača, nakoľko bytovky pribúdajú a DPB nereflektuje žiadnu skutočnosť (ani zápchy na Vajnorskom nadchode/vo Vajnoroch, ani študentov/robotníkov bývajúcich na internáte na Dopravnej).
Ty si vo svojom protiaktivistickom ošiali evidentne ešte väčšie tupidlo, ako som si myslel. Pozri na mapu a povedz, aký prínos by mal variant "stredom"?
Ale, Miki, však to sú horšie stavby storočia ako Petržalka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3