Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: barack40 #241376:
A aké vozidlo/kapacitu na tú trať požaduje objednávateľ?
Reakcia na: S499.1023 #241378:
No 30 sekúnd ďakujem pekne. 😁 Neviem na koľko ocenili sekundu v Prahe, ale podľa výpočtu DPB 1400 eur/sekunda/rok by to bolo len za prvých 30 rokov prevádzky 1,26 mil. Eur len na nákladoch dopravného podniku. A to ešte ani nie je zahrnuté dlhšie cestovanie z pohľadu cestujúcich.

Z pohľadu pamiatkovej hodnoty, aký má vplyv výrez / tunel pre dve koľaje v administratívnej časti? 🤔 Aj tak tá budova už nebude nikdy slúžiť pôvodnému účelu. To teraz budeme kritizovať, že Reichstag má sklenenú strechu, alebo viedenský Gasometer má diery vo fasáde a nejaké prílepky?

Ale tak je to vec pražanov, ak si cenia kus fasády viac, než 30 sekúnd / spoj až do konca sveta, tak ďakujem pekne.
Reakcia na: zakaznik #241367:
Časový rozdiel môže byť tak do 30 sekúnd a nebude potrebné v búrať medzičasom pamiatkovo chránenú budovu nakladového nádražia.
Reakcia na: Rendezák #241369:
ja by som to skusil cez starostu, ten sucasny je povodom rendezak, tak snad by si aspon na niecom takomto mohol skusit dvihnut PR....
Reakcia na: FFF13 #241375:
Desiro, ani čokoľvek iné s porovnateľnou kapacitou, nemá na tejto trati čo hľadať. Toto nie je lokálka na vidieku, ale trať v aglomerácii veľkého mesta, v ktorej blízkosti navyše prebieha intenzívna výstavba.

Takže ak si tu chce akýkoľek dopravca robiť PR, mal by prísť s niečím výrazne kapacitnejším, ak nie rovno s nejakými poschodovými súpravami.
Reakcia na: gejza #241371:
Ak sa nemýlim tak to spomínané Desiro predtým patrilo Regiojetu ktorý ho nasadzoval práve na trať do Komárna😅
Reakcia na: Urbanway 2423 #241373:
Odpovede na tieto otázky nechávam na povolanejšie osoby. Ide o to, že ako občan, čo chodím do práce chcem mať istotu, že príde autobus. Problém, s ktorým sa stretávajú občania Rendezu je, že nikdy nevieme, či príde autobus načas (čo sa vlastne nestáva), bude meškať 5,10,15,20 minút.. alebo dokonca sa ukáže v appke, že “spoj uviazol”, a už ani nepríde. Toto je pre pracujúcich veľmi nepríjemné, nakoľko 90% občanov prestupuje na Detvianskej na električku a pokračuje ďalej do mesta. A keď si neviete vypočítať, či stihnete tú či onakú električku (a teda, kedy prídete do cieľa), je veľmi nepríjemné. Verím, že sa to vyrieši čím skôr, nakoľko stále viac a viac ľudí prechádza do áut, čo myslím, že nie je cieľom DPB.
Verím, že riešenie sa nájde. Či už v obnovení 54ky v rannej špičke na ŽST Vajnory tak, aby 52 mohla chodiť len po “Na pasekách”. Alebo vytvorenie ranného spoja v obslužnosti Na Pasekách - Tbiliská. Pripadne navýšenie spojov 52ky v ranných špičkách tak, aby aj Rendezáci boli spokojni, ale aj aby bol zachovaný určitý interval aj na ŽST Vajnory…. to už sú varianty, ktoré by si mal DPB zvážiť a urýchlene konať.
Reakcia na: Rendezák #241369:
Skrátiť 52 po Rendez by v špičke určite dávalo zmysel, len potom by bolo treba obslúžiť ŽST Vajnory nejakou inou linkou (Na pasekách by mohli končiť všetky spoje, nech je nie je vo Vajnoroch 40-minútový ineterval). Nemohla by sa v špičke opäť zaviesť 54 a mimo špičky by 52 premávala až do Vajnor?
Reakcia na: gejza #241370:
Ďakujem, písal som tam. Zatiaľ bez odozvy, preto skúšam aj ďalšie možnosti, aby sa konečne začali diať veci. Lebo dostupnosť MHD v ranných hodinách je na Rendezi katastrofálna.
Reakcia na: Rendezák #241369:
"Dlhšie rozmýšľam, ako najefektívnejšie sa obrátiť na dopravný podnik Bratislava tak, aby sa konečne začali diať veci."

- nech sa páči:
www.dpb.sk
info@dpb.sk
02 / 5950 5950
sekretariat.gr@dpb.sk
Dlhšie rozmýšľam, ako najefektívnejšie sa obrátiť na dopravný podnik Bratislava tak, aby sa konečne začali diať veci. Každé ráno obyvatelia Rendezu (MČ Rača), čakajú na meškajúce autobusy zo Zlatých pieskov/Vajnor, kde stoja tieto autobusy v zápchach aj 20 minút. Ak sa ponáhľate do roboty, neviete si naplánovať cestu MHD (kvôli meskaniam autobusov), preto veľa ľudí v mojom okolí sa žiaľ opäť vrátili do áut. Moja otázka je, prečo kompetentní ľudia, aspoň v ranných hodinách neupravia grafikon 52 tak, aby vychádzala zo zastávky “Na pasekách” tak, ako pred úpravou a predĺžením cesty do Vajnor. Minimálne každý druhý spoj tak, aby sa obyvatelia vedeli spoľahnúť na aspoň jeden spoj. Ráno do Vajnor/z Vajnor z toho čo vidím nie je tak naplnený daný autobus. A keď následne príde omeškany spoj 56 a 52 naraz, opäť sa míňajú tieto spoje účinku, keďže jeden spoj je následne preplnený a v druhom nikto. Ďakujem. Verím, že konečne sa niekto začne zaujímať aj o spoje na Rendezi a v MČ Rača, nakoľko bytovky pribúdajú a DPB nereflektuje žiadnu skutočnosť (ani zápchy na Vajnorskom nadchode/vo Vajnoroch, ani študentov/robotníkov bývajúcich na internáte na Dopravnej). 👎
Reakcia na: S499.1023 #241362:
Bude možné napojiť túto novú trať súčasne na oba smery Želivského aj Olšanskú, ako to bolo v projekte "Skrz"?
Reakcia na: S499.1023 #241362:
Variant cez sa mi zdá ako rýchlejší z centra cez Olšanskú na vychod. Ale rád si to nechám podrobne objasniť, keďže poznáš miestne pomery lepšie.
Reakcia na: Lurny #241364:
Ďakujem
Reakcia na: supervodic2010 #241363:
Služobný spoj
Čo je linka SL?
Reakcia na: zakaznik #241358:
Ty si vo svojom protiaktivistickom ošiali evidentne ešte väčšie tupidlo, ako som si myslel. Pozri na mapu a povedz, aký prínos by mal variant "stredom"?
Reakcia na: Mhr1 #241344:
Ale, Miki, však to sú horšie stavby storočia ako Petržalka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.