Označenie dojazdových spojov šípkou na virtuálnej tabuli má aj svoje muchy - napr. z Čiližskej ide 22:22 aj 22:27 spoj do Vozovne Hroboňova, ale jeden ako dojazd 201 cez Šancovú a druhý ako dojazd 202 okolo aut. stanice. Lepšie by v takýchto prípadoch bolo ciele odlíšiť aj smerovaním - ideálne iba na zastávkach pred tým, ako sa trasy rozdelia.
810zssk
Toto akože bude nový štandard v IDS BK? Spoje nenadväzujú lebo majú neschopného dodávateľa ktorý nie je schopný zabezpečiť nepretržitú prevádzku tak kľúčovej veci ako je dispečing? Lebo to ani zďaleka nie je prvý krát čo sa tam objavil takýto oznam.
Okrem toho že absolútne nie je akceptovateľné cestujúcim povedať "sorry, robíme údržbu, máte smolu" (dispečing by mal byť dostupný nonstop, napr. cez nejaký backup a keď už nie, mali by sa poriešiť alternatívne formy riadenia dopravy), tak mi príde dosť zvláštne robiť to v čase kedy jazdia posledné spoje, takže ak sa rozbije prípoj, cestujúci zostane na zastávke visieť do rána (keďže v IDS BK nemáme cestovnú garanciu kde by dopravca/koordinátor preplatil náhradnú dopravu).
Naozaj by ma zaujímalo aké iné vysvetlenie než korupcia môže potenciálne existovať pre to že BID dlhodobo zámerne obstaráva produkty fušerskej Transdaty, ktorá je známa svojimi večne nefunkčnými a zabugovanými produktami a neprofesionálnym prístupom ktorý zahŕňa napr. tu pozorovanú 7-hodinovú odstávku najkľúčovejšieho systému vo verejnej doprave.