Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #240821:
Zvyčajne bývala maximálna konštrukčná rýchlosť kotlom vpred vyššia, ako pri jazde tendrom vpred.
Len taká ot, ale dopravná, otázka. Chodili parné rušne aj na regularnych linkách kotlom vzad? Alebo sa vždy muselo zabezpečiť, aby išli kotlom vpred. Nerobilo to problémy s obehmi? Laicky sa mi zdá, že je to jedno, kde bol kotol, výhľad rušňovodiča bol rovnaký, akurát niektoré mašiny nemajú plnohodnotné osvetlenie na tendrovom konci
Reakcia na: Urbanway 2423 #240817:
Mne sa tiež zdá, že tmavšie
Reakcia na: 810zssk #240810:
Pri tom, akí ľudia to vymýšľajú a akí ľudia to riadia, tak to inak ani nemôže vyzerať.

Títo ľudia sa už aj ponížili k tomu, aby sa vyhrážali osobám, ktoré nesúhlasia s ich ideológiou. Korupcia by mi pri nich nepripadala vôbec zvláštna.
Reakcia na: S499.1023 #240816:
Nie som, ale ľudia, čo tam sedia teraz, ma veľmi sklamali svojim prístupom k MHD.
Som jediný, komu sa tu zobrazujú čísla liniek v CP tmavšie, ako v minulosti? Je to chyba, alebo nejaká zmena (ak je to zmena, tak je to podľa mňa horšie)? 🙂
Reakcia na: TramLover #240794:
Ak si volič Fica alebo Pellegriniho, tak ťa chápem.
Reakcia na: Joyki #240814:
O denných neviem, ale tieto nočné už zopár krát boli tiež. A vždy sa ako dôvod uvádzali práce na systéme dispečingu, takže asi ide o dve rôzne veci.

Naposledy mal dispečing IDS výpadok v máji: https://www.idsbk.sk/oznamy/ec4t001no41d/

V oboch prípadoch každopádne platí že doprava sa nedá prevádzkovať tak že raz za čas proste náhodne pripoje nebudú fungovať.
Reakcia na: 810zssk #240813:
Mam na mysli tie niekoľko hodinové výpadky cez deň, ktoré doteraz boli odkomunikované - tie boli spôsobené update-ami u ŽSR.
Reakcia na: Joyki #240811:
No, na webe píšu niečo iné (skúsim počas výpadku pozrieť web ŽSR či mapa ide alebo nie). Každopádne ak by to bolo len o výpadku týchto dát, tak tam by sa naozaj dalo nájsť X riešení v spolupráci so zúčastnenými stranami (ŽSR, ZSSK). Alebo nech aj bárs do posledných vlakov posadia brigádnikov ktorí budú cez telefón hlásiť aktuálnu situáciu ak už to v 21. storočí naozaj nedokážeme inak 😂
Reakcia na: 810zssk #240810:
To nemôžu myslieť vážne. 😃 😃
Reakcia na: 810zssk #240810:
To sú vždy plánované výpadky na mape ŽSR.
https://www.idsbk.sk/oznamy/hwue001an41d/

Toto akože bude nový štandard v IDS BK? Spoje nenadväzujú lebo majú neschopného dodávateľa ktorý nie je schopný zabezpečiť nepretržitú prevádzku tak kľúčovej veci ako je dispečing? Lebo to ani zďaleka nie je prvý krát čo sa tam objavil takýto oznam.

Okrem toho že absolútne nie je akceptovateľné cestujúcim povedať "sorry, robíme údržbu, máte smolu" (dispečing by mal byť dostupný nonstop, napr. cez nejaký backup a keď už nie, mali by sa poriešiť alternatívne formy riadenia dopravy), tak mi príde dosť zvláštne robiť to v čase kedy jazdia posledné spoje, takže ak sa rozbije prípoj, cestujúci zostane na zastávke visieť do rána (keďže v IDS BK nemáme cestovnú garanciu kde by dopravca/koordinátor preplatil náhradnú dopravu).

Naozaj by ma zaujímalo aké iné vysvetlenie než korupcia môže potenciálne existovať pre to že BID dlhodobo zámerne obstaráva produkty fušerskej Transdaty, ktorá je známa svojimi večne nefunkčnými a zabugovanými produktami a neprofesionálnym prístupom ktorý zahŕňa napr. tu pozorovanú 7-hodinovú odstávku najkľúčovejšieho systému vo verejnej doprave.
Reakcia na: Trammat #240806:
Použiť sa dá, a vždy tie isté spoje sú zrušené, čo je lepšie, ako vždy nejaké iné. Problém nastane na S60 ráno, ak zrušia posilovy S65 tesne pred ním, lebo stovky ľudí zostane na staniciach, a zoberie ich len následný Rex. No ale to je úplne normálna scéna rána od Senca.
Reakcia na: TomJ #240800:
My máme kvôli seneckemu triatlonu uzatvorenú obec, a nikto zo samosprávy o ničom neinformoval. 640 púšťajú medzi cyklistov. 👍
Reakcia na: irizar #240805:
V kombinácii s nepoužiteľnou regionálnou železničnou dopravou kvôli neschopnosti ZSSK (cestujúci, nájdi si na twitteri, či dnes tvoj vlak pôjde) to ešte môže byť aj začiatok úplného rozpadu BIDky.
Reakcia na: 810zssk #240799:
Arriva uz kvoli personalnej situacii zazila masivne vypadky v Usteckom kraji, Prahe a Nitre. V tomto stadiu som silne skepticky ohladne ich schopnosti poucit sa s predchadzajucich skusenosti. Zvlast ked sa mi donieslo, ze odmietli zarucit vodicom rovnake platove podmienky ako mali v SL.

Jasne, ak (osobne tipujem ze skor "ked") vyrobia pruser v BSK, bude ich to stat obrovske prachy na sankciach, ale to je dost slaba cena utechy za odliv cestujucich a stratu dovery v roky budovany system...
Reakcia na: irizar #240797:
Potom som si to asi poplietol s obyčajnými Bčkami, pardon.
Reakcia na: 810zssk #240799:
Nejde mi ani tak o to, že to budú "len" LE vozy, ale v tom segmente hádam tiež za tie roky došlo k nejakému vývoju, nie? Veď ani bratislavské škodovky nie sú 100 % NP, ale tiež to je trochu o inom ako vaňa...
Na druhú stranu je pravda, že najkomickejšie mi na hrbáčoch vždy prišlo to zlaňovanie v predklone, aby som sa netresol do stropu, zo zadných sedačiek k zadným dverám, tak to na prímeste aspoň trochu odpadá...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.