Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #240565:
Je vlastne na Slovensku aspoň nejaký LE kĺbový voz alebo vôbec žiadny?
Reakcia na: Ike #240557:
Ak si dobre pamätám, 120 zvládli bez NADiek, tak verím že to podobne bude aj tu.

Čo sa týka vhodných vozidiel, na hradenie vlakov na nosných linkách by boli najlepšie kĺbové LE vozidlá, ale tie na Slovensku prakticky nie sú. Určite sa mi nepáči ani idea mať tam mestské vozidlá.
Reakcia na: 810zssk #240541:
Zmluvy.
Reakcia na: Trammat #240538:
Čo to znamená "sa z toho ani nedostane"?
Reakcia na: Ike #240537:
No veď "meniť" znamená aj "zmenšovať" a hlási sa to práve preto, aby tí, čo si odskočili na čapované, nemohli potom vŕzgať.
Reakcia na: Joyki #240523:
Ak to Čeklísanom nevadí...
Reakcia na: N/A #240521:
Keď Landererová, tak aj Čulenová.
Reakcia na: Peon #240535:
Pravdepodobne sa buď ukázalo, že z toho prípojného vlaku nikto neprestupuje, alebo sa meškanie zväčšilo tak, že čakanie už nemalo cenu. Ono ťažko niečo konkrétne odpovedať, keď nepovieš dátum, čas, číslo vlaku.
Inak podľa intenzity reklamy mám pocit, že vlajkovou loďou ZSSK je autovlak do Chorvátska 😂
Reakcia na: 810zssk #240553:
Ak to bude business as usual, tak mám vážne obavy, že okrem čakania na prednosť iným vlakom hrozí aj NAD v podobe vysokopodlažných diaľkových zájazdových autobusov. Lebo, však čo iné potrebuje priemerný komjuter. Chápem, že zohnať mestský autobus so záznamovým zariadením asi nie je úplne ľahké (ale ani nie nemožné) a že takéto vozidlo má nižší komfort jazdy, ale zase je to vykompenzované vyšším komfortom nástupu/výstupu.
Reakcia na: 810zssk #240553:
Obávam sa, že v MDV občas ani netušia čo znamená IDS. 🙃
Reakcia na: barack40 #240549:
Ale ja by som to nestaval do kontrastu.

Normálny dopravca by riešil NAD za všetky nepokryté spoje. Zlé je, že na to ZSSK pri osobákoch kašle, nie to, že aspoň v medzinárodnej doprave sa snaží poskytovať normálne služby.
Reakcia na: merice #240533:
Nie je to linka 163, ten bezdomovecký expres z Račka? 😃
Reakcia na: Ike #240550:
Určite súhlasím že rozbíjanie celej regiodopravy kvôli EC je nesprávne. A neviem ako si MDV predstavuje fungovanie IDS, najmä počas reko 110ky, ak osobáky jazdia náhodne - očakávajú snáď že podobne náhodne budú jazdiť aj regiobusy ktoré budú čakať kým dá Os prednosť 32 iným vlakom?
Reakcia na: barack40 #240549:
Ono by ani nebolo nutné mať nejakú dohodu. ZSSK ako dopravca v IDS môže cestujúcim vydať lístky platné aj na MHD a stále by to asi bolo lacnejšie ako tá NAD.

(A len aby bolo jasné, ja s tebou súhlasím, nepísal som to preto že by som mal nejaký problém s tvojim argumentom :))
Reakcia na: Peon #240535:
Teraz počas korony zrejme jeho vyťaženosť klesla, no keď som ním išiel pred dvoma rokmi, už z HLST sme išli slušne obsadení, v Petržalke tiež nastúpilo dosť ľudí a medzi Viedňou a St Poltenom ľudia aj stáli.
Reakcia na: 810zssk #240548:
😃 Jasné. Išlo mi o to, že asi ťažko nájdeš človeka cestujúceho povedzme z Bratislavy, ktorý by Ti povedal "no minule sme boli v holding patternu hodinu, nabudúce idem [autom|vlakom|autobusom*]"

*nehodiace sa prečiarknite

Pričom čiastočne to platí aj na medzištátne vlaky s reláciami s väčšou vzdialenosťou.

V porovnaní s tým, je pre spoločnosť, životné prostredie a udržateľnosť dopravy oveľa horšie, keď si to povie človek denne dochádzajúci z Malaciek do Bratislavy. A kým z nejakého dôvodu na tých prvých dvoch prípadoch z môjho príkladu záleží, na tom poslednom nie a úplne v pohode nemeškajúci osobák idúci na HLST v Lamači necháme čakať na 1. koľaji 20 minút, aby hodinu meškajúce ECčko nemeškalo ani o minútu viac. A samozrejme zmienku o MHD si necháme pre seba (vlastná skúsenosť).
Reakcia na: 810zssk #240547:
Veď o tom celom bol môj príspevok. 🙂 Že na trase, kde je použiteľná náhrada v podobe 93, ktorá je rýchlejšia ako vlak a jazdí každých pár minút, sa ide ZSSK roztrhnúť, aby zabezpečila náhradnú dopravu. Pritom by stačilo dohodnúť sa s DPB o mimoriadnom uznávaní lístkov, napríklad.

A v kontraste s týmto, len pár dní dozadu, úplne bez náhrady zrušia posledný večerný spoj z DS do KN, deň na to vyrobia trojhodinovú dieru z BA do DS. Bez náhrady, bez alternatívy, proste nezáujem...

Chcel som len poukázať na to, že zbytočne sa niekto snaží vytvoriť funkčný IDS. S takýmto myslením, aké prevláda na ŽSR & ZSSK, sa to nikdy nepodarí 😕
Reakcia na: Ike #240543:
To by si sa divil koľko ľudí na lete do Londýna, alebo inde po Európe očakáva že prídu na čas. Také London City Airport má celý biznis model postavený na tom že vieš byť na mítingu 30-40 minút po pristátí 🙂
Reakcia na: barack40 #240545:
rjx 160 ide z BA hlavnej o 5:39 a z Petržalky o 6:07. Ak by ZSSK cestujúcim ako NAD ponúkla 93 o 5:52, v Petržalke na stanici by boli 6:01 a rjx by do Zürichu odišiel nanajvýš s 5-10 minútami 🙂

Btw, aj keď máš na lístku len tarifný bod Bratislava, stále máš nárok docestovať do tej bratislavskej stanice do ktorej si zamýšľal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.