Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #239680:
"Pýtali sme sa na magistráte, či mesto podchody plánuje rekonštruovať. Odpoveď sme dostali od hovorcu hlavného mesta Petra Bublu: „Vieme o tom, že obidva objekty sú dlhodobo nefunkčné a uzatvorené z dôvodu zatopenia spodnou vodou, ku ktorému v minulosti prišlo spustením vodného diela Gabčíkovo."

zdroj: https://www.bratislavskenoviny.sk/samosprava/54340-katastrofalny-pohlad-co-bude-s-podchodmi-na-dolnozemskej
Reakcia na: Urbanway 2423 #239680:
Tu su este pozostatky
https://mapa.cyklokoalicia.sk/bratislava/public/storage/uploads/llPL49kz6VwYqx0ZS3gq7pHLP6Ahr1cC83TSDAkY.jpeg

Neviem, kedy ho zrusili, ale asi pred dvoma rokmi asfaltovali celu Dolnozemsku a pri novom VDZ tam uz nie je. Mozno niekto z konca Petrzalky by vedel presnejsie, kedy (roky) tam ten priechod bol. Osobne tipujem cca 1990s-podla tych najazdov na cestu.

Edit: Ono by tam mohla byt ta zastavka na znamenie standardne (na znamenie 90, 98) aj pre L90 a ta by tak nemusela robit kolecko cez Jasovsku (menej vzkm) a prestup z 90 na 98 (v smere k Euba) by mohol byt pokojne na novej Zehrianskej.
Reakcia na: kecho #239679:
Presne tam som myslel. Aj sa mi zdalo, že tam bol prechod, len neviem, prečo bol potom zrušený?
Reakcia na: Urbanway 2423 #239666:
Zehrianska by da dala zriadit oproti sucasnej presne tam, kde bol kedysi podchod. A dokonca v minulosti tam bol asi aj cykloprejazd, kedze z oboch stran cesty su dorabane najazdy.
Reakcia na: Erasmus #239669:
Vďaka za doplnenie. Ja som mal pocit, že račianska radiála sa robila ešte pred prevratom ale zjavne pamäť už nie je úplne dôveryhodná.
Transdata už napr. dobíjanie kreditu BČK poskytuje pre viacerých dopravcov cez webstránku Ubian. Podobný oznam ako na https://eshop.dopravnakarta.sk/SADDS/ som našiel aj na webstránke Arriva Trnava.

Zaujímavé, že cena BČK je stále v rôznych regiónoch na Slovensku rôzna (aj poštovné ak si ju necháte poslať). Dokonca ani v IDS BK stále nestojí u zapojených dopravcov rovnako.

A umožňuje ešte niekto na Slovensku navýšiť kredit na BČK iba o 3 € tak ako SL? Na BČK zo SL som si dobíjal kredit v buse u vodiča SAD DS a to sa dá najmenej o 5 €.
Reakcia na: 810zssk #239674:
Tých 0,40 € je v SAD DS základný CL za tarifnú vzdialenosť 5 - 7 km pri platbe z BČK a cez appku Hopin. Do 4 km je to iba 0,36 €. https://www.sadds.sk/files/cenovy_vymer_trnavsky_samospravny_kraj_0.pdf

SAD DS podľa ich webu umožňuje zaplatiť cestovné aj platobnými kartami (VISA, MasterCard). Tam je to tiež za tú zvýhodnenú cenu ako pri platbe z BČK/appky?

Neviem ani ako je to na prímeste SL. Tam je v IDS BK platba s VISA / MasterCard u vodiča cenovo zvýhodnená tak ako z BČK / appky? A SL to umožňuje iba v tých busoch, ktoré majú u vodiča nové strojčeky, však?
Reakcia na: 810zssk #239674:
Máš recht. Neuvedomil som si, že názov tohto pilotu je Hopin Bus. Ospravedlňujem sa. Mala by tak inak fungovať celá PADka v TTSK.
Reakcia na: Ike #239671:
To s tým predsa nič nemá. Ide o bežné regiocestovné.

V tomto najkratšom kilometrickom pásme je to v PAL pomerne bežná cena. Problém nastal pri zavádzaní IDS BK, kedy tá cena v BSK pri platbe kartou skočila z 0,45€ na 0,63€ a teraz od 1.7. pôjde na 0,81€. Ono sa to pásmo do 4 km zdá ako marginálna záležitosť, ale spadá tam napr. aj Stupava pri kombinácií s bratislavským PCL (resp. BID príplatkom pred 2013).
Reakcia na: Peon #239670:
Ja som rád že tu niekto robí konkurenciu Transdate. Nie som fanúšik Hopinu, ale ako developer sú zhruba miliónkrát schopnejší.

Inak by som za tým nehľadal žiadne sprisahanie, ten screenshot bude proste z nejakého interného testovanie ktoré sa nezriedka robí na pokiaľ možno čo najmenších sumách.
Reakcia na: Ike #239671:
Ale veď aj linka do Gabčíkova je dotovaná. Dokonca SAD DS na cestovnom lístku zverejňuje aj cestovné aké by bolo bez dotácie Trnavskej župy (tak to nazvali).

Nechápem prečo ako príklad použitia Hopin aplikácie nepoužili na webe nejaký úsek v rámci Trnavského kraja nesúvisiaci s IDS BK (napr. Šamorín - Gabčíkovo).

Porovnajme si teda koľko stojí cestovné v úseku ASMN - Cintorín Vrakuňa v Slovak Lines porovnateľným elektronickým spôsobom (t.j. z dopravnej karty - BČK alebo cez aplikáciu IDS BK). Cena je 0,63 € a ak sa od 1. 7. 2021 naozaj zrušia 15-minútové lístky, tak to bude 0,81 €.

Neviem už kde som zachytil, že po X rokoch plánuje Trnavský samosprávny kraj zdražieť kilometrickú tarifu, tak potom to už na tej trase nebude iba tých 0,40 €.

PS: Ach, toto je čo za "prozákaznícky" krok, že na https://cp.hnonline.sk/idsbk sa už pri vyhľadanom spojení nezobrazuje cestovné?

Aspoň, že v tom minimalistickom vyhľadávači spojenia na www.idsbk.sk sa cestovné naďalej zobrazuje. Dobré by však bolo keby si bolo možné pri spojení zobraziť aj zľavnené cestovné a tiež variant ak má cestujúci napr. PCL pre 100+101 a cestuje do regiónu. Jednoducho podobne ako to má IDS JMK na webstránke.
Reakcia na: Peon #239670:
Prečo porovnávame cestovné v komerčnej doprave, ktoré je dané trhom, s cestovným v doprave vo verejnom záujme, ktoré zohľadňuje kúpyschopnosť obyvateľov a mieru stratovosti spojov, ktoré by z dôvodu obchodných záujmov dopravcu nepremávali po určitej trase v určitých časoch?
Hmm, Hopin bus ako príklad využitia ich appky uvádza úsek vrámci Bratislavy (ASMN - Cintorín Vrakuňa) za 0,40 €. https://hopintaxi.com/bus/

Najneskôr v čase keď bude SAD Dunajská Streda v IDS BK to bude určite drahšie..
Reakcia na: S499.1023 #239647:
1991 (podľa knihy 100 rokov električiek v Bratislave od Šestinu a Juriku)
Reakcia na: Jak44 #239664:
Super, teším sa 🙂
Reakcia na: Qwertzuiop #239663:
Na hrane kapacity väčšinou znamená, že vozidlo je obsadené cestujúcimi takmer na maximum sedacich a stojacich miest udávaných výrobcom.
Reakcia na: Jak44 #239664:
Škoda, že 191 nemá dojazdy do vozovne aj v smere z centra. Aspoň Betliarsku a Depo Petržalka by podľa mňa mohla obslúžiť. Žehrianska by sa asi musela vynechať, jedine, že by sa autobus otočil naspäť na Jasovskej, čo sú ale zbytočné vzkm, alebo by sa zriadila občasná zastávka aj s prechodom na Dolnozemskej ceste, ak by to teda bolo možné.
Reakcia na: Jak44 #239664:
Obnovuje sa aj režim školský rok?
Reakcia na: Dezerter #239661:
Od pondelka sú na 9 súpravy. 🙂 + Sa obnovuje aj premávka 191, 192 a 196.
Reakcia na: Dezerter #239661:
Celkom by ma zaujimalo, že podľa coho sa taketo veci vyhodnocujú. Tu to bude určite niekto vedieť. Že aká je kedy kapacita a aké vozidla nasadiť. Existuju nejaké rátace ľudí? Alebo sa zamestanci vozia a rátajú? Že podľa coho sa určuje, že napríklad medzi 8 a 9 ráno bude na linku xy vypravených napríklad 10 spojov. Rozumiem, že prepravné prúdy sa museli sledovať už desiatky rokov no napríklad pri zavádzaní nových liniek a podobne. Že ako to funguje. Lebo úprimne sa mi nieked zdá, že si to niekto ráno povie a tak to je. Niekedy zasa nie. Napríklad linka 9. Čo znamená, že to je na hrane? Že sa v elektrické už ani nedá stať? Alebo že sú všetky spoje plne obsadené na sedenie? Ďakujem za odpoved.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.