Reply on: gejza #239686:
"Nejde o klasickú zastávku, ale o prestupný terminál. Teda nástupište, ktoré je od začiatku projektované na to, aby z neho mohli ľudia čo najjednoduchšie prestúpiť na autobusy, električky či trolejbusy."Teda o klasickú zastávku ktorú neprojektoval úplný idiot
Páči sa mi ako v BSK už pár rokov robíme z úplne elementárneho štandardu nejake nadzastávky s osobitnou, dôležite vyzerajúcou, skratkou. Keby tam aspoň potiahli tie električky tak budiš...
Peon
Nechápem prečo ako príklad použitia Hopin aplikácie nepoužili na webe nejaký úsek v rámci Trnavského kraja nesúvisiaci s IDS BK (napr. Šamorín - Gabčíkovo).
Porovnajme si teda koľko stojí cestovné v úseku ASMN - Cintorín Vrakuňa v Slovak Lines porovnateľným elektronickým spôsobom (t.j. z dopravnej karty - BČK alebo cez aplikáciu IDS BK). Cena je 0,63 € a ak sa od 1. 7. 2021 naozaj zrušia 15-minútové lístky, tak to bude 0,81 €.
Neviem už kde som zachytil, že po X rokoch plánuje Trnavský samosprávny kraj zdražieť kilometrickú tarifu, tak potom to už na tej trase nebude iba tých 0,40 €.
PS: Ach, toto je čo za "prozákaznícky" krok, že na https://cp.hnonline.sk/idsbk sa už pri vyhľadanom spojení nezobrazuje cestovné?
Aspoň, že v tom minimalistickom vyhľadávači spojenia na www.idsbk.sk sa cestovné naďalej zobrazuje. Dobré by však bolo keby si bolo možné pri spojení zobraziť aj zľavnené cestovné a tiež variant ak má cestujúci napr. PCL pre 100+101 a cestuje do regiónu. Jednoducho podobne ako to má IDS JMK na webstránke.