Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #23792:
Nikde, prechod je plynulý, náznaky balaknizácie náterov sú vidieť (najma vďaka ľudovej tvorivosti vodičov) aj v BA, ba dokonca i v PO:-).
I.
Reakcia na: Sarko #23781:
Pravdepodobne je to vhodnejšie rozoberať na košickom fóre, ale ohromne by ma zaujímalo, čo také všetko musela trolejbusová prevádzka DPMK pre získanie toho certifikátu urobiť.

Re #23780: V podstate si zhrnul to, čo som napísal ja.

Re #23792: Byť balkánskym DP sa odráža vo viacerých oblastí. Čím viac tých oblastí je, tým viac možno považovať DP za tzv. balkánsky. Niektoré z balkánskych štandardov spĺňajú asi všetky naše DP, niektoré viac, niektoré menej. Aj o Košiciach by sa dalo veľa hovoriť. Ale najlepšie v košickej diskusii.
Zdenko (AD 32ka) - Diki

Zdenko (AD 32ka) - Diki

Od ktoreho dna roka 2003 mame tie najnovsie listky co su teraz v obehu? Teraz si nespominam, zeby od jula?
Reakcia na: Kami #23795:
Asi hej, no tak to dám nabudúce inam ...
Tr3mp: host zrejme odmieta odkazy na obrazky z inych adries. Bud tam daj odkaz na stranku, alebo vopred upozorni na potrebu refresh.
Reakcia na: tr3mp #23793:
Ani mne to po otvorení nejde, až keď dám refresh stránky ... ktovie prečo? 😞
S499.1023:
Kde sa podľa Teba začína hranica, kde sú balkánske nátery? Len mi nepovedz, že KE, bo Ťa zbabrem! '-)
tr3mp: Ten odkaz na stránku mi akosi nejde (z webu samozrejme 🙂 ). Rád sa na to mrknem. Čo sa týka ulíc, ak by som mal urobiť aktuálnu štatistiku, potreboval by som kompletný zoznam, ale to by nemal byť problém. Tých zaujímavých ulíc a "ulíc" sa nájde určite viac.
Reakcia na: Sarko #23776:
Iste, čím ďalej smerom na Balkán, tým pestrejší náter:-).
I.
Reakcia na: Sarko #23726:
Jednou z najzaujímavejších ulíc v Bratislave je menovaný Ostružinový chodník (nachádzajúci sa medzi nemocnicou Rázsochy a Tescom Lamač). Teda ak sa to dá vôbec ulicou nazvať. Prečo? Preto: http://tr3mp.host.sk/imhd/ostruzinovy_chodnik.jpg

Zoznam ulíc je asi vhodné aktualizovať o nasledovné pomenovania schválené mestským zastupiteľstvom 11.12.03: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366#244
No takže dopnenie k tým TEŽ. Je to podľa Švajčiarskeho vzoru, lístky by mali byť zakúpiteľné aj v hoteloch a na iných rôznych miestach + to ostatné čo som už napísal v #23782 . Skušobná doba trvá v zimnej sezóne a vyhodnotenie v marci. Ak sa osvedčí tak to bude aj na iných tratiach.
nebud taky skromny, ty si nas boch!
Reakcia na: J #23782:
Heh, tak diiik ;-))) Ale zase na tomto webe pracuje x ludi, nielen ja, takze skor slava im, ze to vedia so mnou vydrzat 😉 🙂 🙂
pjosím vás poradte mi niekto na akú stránku mám ísť, aby som zistila ako mi chodia autobusy u nív do dunajskej stredy. prosííííííííííííííííím
jano: Je to zásluha tvorcov a to hlavne vrchného webmajstra deka. Sláva mu.

MarekG: No ja som to zastihol od polovice, ale mali by byť automaty na lístky, 8 pásiem, neskôr by mali zmiznúť aj sprievodcovia a vzniknúť revizori. Ak sa to osvedčí, tak sa to rozšíri aj na ostatné regionálne trate. Okolo polnoci býva repríza hlavnách správ tak hádam poziem a potom zreferujem.
Reakcia na: galiyosha #23778:

Ja si naopak myslím, že je to veľmi jasný signál, že vnútri DP niečo hapruje. Trolejbusová prevádzka vydala zo seba maximum a certifikát ISO je nielen odmenou, ale aj výzvou pre ostatné prevádzky. Vedenie DP bude trvať na tom, aby sa autobusová, ale najmä električková prevádzka, prispôsobili a certifikát ISO získal DPMK ako celok. Podnik síce bude musieť vraziť do toho viac peňazí (a hľadať podľa mňa rozsiahle vnútorné rezervy), ale prevádzky budú motivované a v konečnom dôsledku sa tie peniaze vrátia. Kruh sa uzavrie a všetci budú spokojní.
Reakcia na: Vladimír #23777:

Ono tie snahy existujú v podstate dodnes. Náter na T3Mod #359 vychádza len od návrhu jedného človeka, preto to nemožno subjektivizovať. Bol tu aj nápad zmeniť len farby štandardného červeno-krémového náteru za modro-žltý (T3 #374), ale v oboch prípadoch boli zvolené nevhodné odtiene farieb. Naviac, zabratie celej plochy modrou a žltou nepôsobí dobrým dojmom. Najlepším riešením by bolo ponechať základ bielo-šedého náteru a do toho doplniť napr. úzky podokenný pás (pod sebou modrý a žltý). Najmenej práce by dala vhodná zámena iba plochy s červeným náterom napr. len za modrý. Aj takéto návrhy existovali, ale žiaľ, už sa nerealizovali.

Rovnako sa zastávam názoru, aby bol firemný náter vozidiel a ponímanie DP ako firmy jednotné. V tomto smere neexistujú žiadne pravidlá, ani predpisy, preto je tvorba imidžu vlastnou záležitosťou každého DP.

Nemyslím si však, že by išlo o nejaké umelecké besnenie, oveľa vážnejšia situácia je v prípade neodstraňovania náterov po celoplošných reklamách. Prevádzka by si mala vydobiť, aby takéto reklamy fungovali grátis až do zmeny za inú reklamu, resp. do vrátenia firemného náteru.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.