Reakcia na: Sarko #23726:
Jednou z najzaujímavejších ulíc v Bratislave je menovaný Ostružinový chodník (nachádzajúci sa medzi nemocnicou Rázsochy a Tescom Lamač). Teda ak sa to dá vôbec ulicou nazvať. Prečo? Preto: http://tr3mp.host.sk/imhd/ostruzinovy_chodnik.jpgZoznam ulíc je asi vhodné aktualizovať o nasledovné pomenovania schválené mestským zastupiteľstvom 11.12.03: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366#244
Sarko
Ono tie snahy existujú v podstate dodnes. Náter na T3Mod #359 vychádza len od návrhu jedného človeka, preto to nemožno subjektivizovať. Bol tu aj nápad zmeniť len farby štandardného červeno-krémového náteru za modro-žltý (T3 #374), ale v oboch prípadoch boli zvolené nevhodné odtiene farieb. Naviac, zabratie celej plochy modrou a žltou nepôsobí dobrým dojmom. Najlepším riešením by bolo ponechať základ bielo-šedého náteru a do toho doplniť napr. úzky podokenný pás (pod sebou modrý a žltý). Najmenej práce by dala vhodná zámena iba plochy s červeným náterom napr. len za modrý. Aj takéto návrhy existovali, ale žiaľ, už sa nerealizovali.
Rovnako sa zastávam názoru, aby bol firemný náter vozidiel a ponímanie DP ako firmy jednotné. V tomto smere neexistujú žiadne pravidlá, ani predpisy, preto je tvorba imidžu vlastnou záležitosťou každého DP.
Nemyslím si však, že by išlo o nejaké umelecké besnenie, oveľa vážnejšia situácia je v prípade neodstraňovania náterov po celoplošných reklamách. Prevádzka by si mala vydobiť, aby takéto reklamy fungovali grátis až do zmeny za inú reklamu, resp. do vrátenia firemného náteru.