Reakcia na: 810zssk #233354:
No ja som videl o 7.00, ale aj o 7.55, že polovicu až trištvrte čakajúcich na stanici ráno nebola schopná pobrať. Niektorí čakajú na ďaľšiu, niektorí idú na 7, niektorí na bus alebo peši po koľajách dole. ----------------------------------------------------------------------------
Osadili zákaz zastavenia zvislo aj vodorovne pri odbáčaní z Krížnej na Vazovovu, kde mali električky mnohokrát problém pre zaparkované auto.
BigMac
Stále je to to isté skostnatené myslenie na úrovni roku 1936, keď v Prahe vznikli "moderné trolejbusy" a keď panáčikovia nevedeli kam to zaradiť, tak to zaradili pod Ministerství železnic, lebo drát a elektrika.
A nebol som na cestách, len celý týždeň musím počúvať uplakaných Hrobustov na školení KKV, denne od 06:00 do 12:30. A občas aj majú pravdu.
A najlepším nástrojom na údržbu vedenia v bratislavských podmienkach sú dobre izolované pákové nožnice s teleskopickými rukoväťami. Aby dočiahli tak do výšky 6 metrov... Všade kde to padá, to treba pekne vycvaknúť a odniesť preč, aby to tam nemohli namontovať späť. Len to musíš cvakať tak, aby si to nedal do skratu, lebo by na to prišli. Začal by som Patrónkou, pokračoval križovatkou pri SAV, Hodžovým námestím, Račianskym mýtom, Trnavským mýtom atď...