Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #233348:
Valec písal o centrálnom dispečingu, nie o dispečingu DPB. Do CEDu by sa mali prenášať len vozidlá v IDS BK, teda nie rôzne servisné vozidlá. V dispečingu DPB zas nebudú vozidlá Slovak Linesu, takže tam tiež konflikt nebude.
Reakcia na: Valec #233326:
Minimálne všetky dispečerské Hnůjdaje (2miestne a 3miestne IČV) v GPS sú a na mape sa zobrazujú. Rovnako mám pocit (ale len pocit, nie istotu), že aj pojazdné dielne, ťažký odťah a vozidlá PTZ (vrchári, káblari, meniarnici). Samozrejme GPS je úplne jedno, aké číslo zobrazuje, vie ukázať aj číslo vlastného zariadenia (MAC adresu prenáša vždy ako základnú informáciu a ty si ho vlastne len premenuješ, aby ukazovala to, čo sa ti hodí pre zjednodušenie na obrazovke výstupnej masky/mapy).
Co som si vsimol, tak ako minulu zimu, tak aj tuto je nejako mnoho vypadkov na trolejbusoch 30Tr. Je to nejaka pravidelna vada, alebo cisto nahoda? Vie niekto zainteresovany?
Reakcia na: S499.1023 #233342:
Tým by som si nebol až tak istý.
Keď ich vzájomne pomeníš, tak sa nenájdu a prestanú komunikovať a to ako vzájomne, tak aj s mašinou. A okrem toho, že nepôjde diaľkovina z R-voza na 263, tak nepôjde ani UIC linka.
Takže získaš obiehaciu mašinu, napájací kábel, červené a žlté hadice, centrál dverí v lepšom prípade na každom voze zvlášť, v horšom každé dvere zvlášť, v najhoršom každé zvlášť ručne. Bez rozhlasu, bez optického systému, na rozvádzačoch len režim voz (teda nie vlak) a všetko mačkať na trikrát v každom voze zvlášť (R+N+N)
Rovnako sa to chová aj keď chceš pridať alebo vyradiť vložák do štvor alebo dvojvozovej súpravy.
Jediné, čo sa ako - tak podarí, je výmena 263(381) za 263(381) a ani to nie vždy.

Doteraz súdruzi odporníci vychovaní v duchu najsvätejších Slávikovských tradícií nezistili prečo.

Ako to ten Rakušan / Nemec / Švajčiar robí, že čokoľvek, čo má splnené nejaké HW a SW minimum sa po prepojení UIC linky nájde samo bez ohľadu na typ voza a konfiguráciu súpravy začne komunikovať ako medzi sebou, tak aj s mašinou? A to má len UIC kábel, henten zázrak má pridané ešte dve sady bohvie koľko x-pinových Hartingov a stále to nejde
Reakcia na: S499.1023 #233341:
Ja som pred cca 45 rokmi zažil v okolí Berlína hybridný S-bahn Stromschiene / Dampf 😁
Reakcia na: S499.1023 #233342:
Ja by som povedal, že prísne vzaté ešus je tiež súprava, každé vozidlo je samostatné, má svoje číslo a dajú sa medzi jednotlivými súpravami prehadzovať. Alebo nie?
Reakcia na: 810zssk #233340:
Nakoniec aj ZSSK pullpully sú, na rozdiel od Jánošíkových Ešusov, klasické súpravy.
Reakcia na: ufo #233334:
Tak máš aj klasicky napájané S-Bahny s Oberleitungom, kde jazdia výhradne dedikované ucelené jednotky (Mníchov, Stuttgart) a k tomu hybridný Hamburg, kde je časť S-Bahnu Stromschiene a časť Oberleitung.
Reakcia na: S499.1023 #233339:
Ano. Drazdany az tak nepoznam, nevedel som ze to tam na Skach jazdi.
Reakcia na: 810zssk #233317:
Domnievam sa, že aj typická drážďanská súprava S-Bahnu vo forme loko + x poschoďákov + riadiaci vozeň je absolútne klasická súprava.
Reakcia na: gejza #233314:
S dopravcom.
A dopravca, zastúpený nejakým antiodevelopkárskym Gejzom, by mu odpovedal v duchu najlepších slovenských tradícií: "Nie sme povinní".
Reakcia na: ufo #233310:
To je ale rozhodne to nie je pravidlom.
Reakcia na: 3pa3ck3 #233308:
Čo si predstavuješ pod klasickou súpravou?
Teraz pozeram sankcie a prekvapilo ma ze nie je ziadna sankcia za nedodrzanie pripoja.
Reakcia na: Majo #233325:
Tak to je logické, že prevádzka s treťou koľajou nebude klasická železničná prevádzka.
Reakcia na: mathre #233331:
Od blaťákov.
Reakcia na: mathre #233331:
To už si aj ja dlhšie všímam, tiež nechápem.
Chlapci otázka. Prečo je toľko električiek, najmä 29/30T na predkoch aj bokoch zašpinených od nejakej malty alebo čo to na sebe majú? Vie sa nejaký dôvod?
Reakcia na: Ike #233324:
To bola "rečnícka" otázka, ktorou som chcel toho, komu patrila odpoveď navodiť k tejto odpovedi. IČV reálne fakt zaujíma len šotoušstvo a podnik interne. ľudia sa stále riadia časom odchodov, resp časom, kedy a kde sa daná situácia stala = SL doteraz nemalo ičv a bezproblémov, dpb malo ičv, a mimo šotoušov v sťažnostiach zbytok aj tak identifikoval maximálne spoj.... Iba raz, som do skupiny (automaticky, neuvedomujúc si neznalosť ľudí) revízori v BA dal údaj "3ja, Malá scéna smer MSNP, 70/3, 1844"..... Musel som to následne zmazať keď sa zbehla diskusia 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.