Aby to nedopadlo nakoniec tak, ze MHD skolabuje a nejaki investori postavia po meste sukromne parkovacie domy a budu na tom zarabat na ukor mesta (staci nizsia cena alebo napriklad 4 hodiny zadarmo namiesto 2 a uz bude biznis)...
Rača aj bez parkovacej politiky už funguje ako keby ju mala pre upchávanie Račianskej mimomestským tranzitom. Slovak lines sa tiež vyprázdňuje už v Rači.
Na Vinohradoch sa posúvajú busy v zápche skoro prázdne.
Tam rastie dopyt kontinuálne.
Je krásne vidieť , že mesto nato reflektuje iba strašne pomaly.
Vraj je žiadosť na navýšenie vozokm už na magistráte pre Raču no trvá im to všetko strašne dlho.
Ja som zvedavý ako bude fungovať parkovacia politika s týmto prístupom.
Bratislavská MHD potrebuje masívne pridávať do skoro všetkých častí mesta (o obsluhe nových ani nehovoriac), lebo jednoducho chodí plná. A ja som síce nečakal v tejto oblasti žiadne zázraky, ale rozhodne som nečakal ani že budú intervaly zhoršovať.
Tu skôr väčšina nepochopí , že sa stále jazdí v prázdninovom intervale okrem jednej hodiny ráno..
Račania skoro denne postujú starostovi nech niečo robí s poobednou špičkou.
L3/9 jazdí veľmi nepravidelne. To spôsobuje nerovnomerné rozloženie už aj tak oslabenej kapacity.
Z dlhoročnej skúseností skôr odhadujem, že väčšina cestujúcich to nepochopí tak, že aspoň 3-4 mesiace bude MHD jazdiť "normálne", ale tak, že tí ****** každý polrok menia linkové vedenie.
Veru a niektori este vylukovy stav obhajuju. Sak s tym cestovat nemusia. X6 vide s int 3-4 minut vyjde predsa lacnejsie ako keby boli v KV dve linky s 4-5 min int. ( L4 a L9). Na druhu stranu koho by tie L4 a L9 pri int 7-8 vozili cez vikendy ? To je priemerka 3-4minuty.
Aj keby sa tam mali predĺžiť len na mesiac. Radšej to viackrát zmeniť ako komplikovať ľuďom cestovanie zbytočným prestupom, ktorý ani nie je na hrane a dokonca pri prestupe 4 - X6 musíš prejsť peši z Kamenného na Nám. SNP.
Tu sa píše, že v marci začne reko triangla pri tuneli, a od 2.5. výluka tunel - Molecka. Ak by sa pred Vianocami 2019 dokončila trať až do Dúbravky, predĺžila by sa tam 4 (9 po K. Ves), ale iba na 3-4 mesiace, aby sa potom mohli znova skrátiť po tunel? (Resp. niekam do mesta, ktovie ako to bude potom ...)
Takze nepredlzit L9 do Karlovky, lebo zanikne spojenie Ruzinova so Spitalskou, ale to, ze Dubravka a Karlovka bude mat spojenie iba po Nam. SNP s X6 je ok?
Ja tiež som zato nech sa zatiaľ radšej predlžuje X6, ako stále meniť trasy električiek a tiež ak by sa teraz predĺžila L9 do KV, tak by zaniklo spojenie Ružinova so Špitálskou, čo by tiež nebolo dobré.
Ja som jednoznačne za 2.variant, s tým, že 9 pôjde cez Obchodnú a tunel, 4 cez Špitálsku a nábrežie a po skončení 2.etapy ďalej do Dúbravky. 3ku by som točil na NLŠ
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUKY 87