A potom zistiť, koľko stojí čisté plastové, koľko stojí čisté látkové a potom posúdiť aké náklady sú na čistenie ešte znesiteľné.
Ale pochybujem, že v DPB, nie je dostatok ľudí, ktorí si všimli, že vo vozoch sú zasr**é, sedadlá. Nemyslím, že treba túto informáciu získať od cestujúcich.
Inak ak by som bol vodič, tak toto by ma dosť urážalo. Že niekto chce podnety od cestujúcich namiesto od ľudí, ktorí v MHD trávia min. 170 hodín mesačne...
Dalsi podnet - namiesto liniek na zelanie az ku dveram mojho domu/prace - by mohol byt navrat k plastovym sedadlam v prostriedkoch mhd. Tie latkove potahy su nehygienicke a plne prachu.
Aj to skorsie pristavovanie X6 bol zrejme len reklamny tah a skutek utek...dnes rano nastupiste Molecova uplne plne ludi po celej sirke a dlzke a X6 odpocivala pred semaforom. Na nastupiste vodic pristavil v poslednej chvili a zvonit zacal este ked ludia zdaleka nenastupili (nebola to fotobunka).
Rozumiem správne, že vo Svätom Jure k železničnej stanici na ten novovybudovaný dopravný terminál zatiaľ nejazdia žiadne autobusy? Pozeral som CP pred pár dňami aj dnes a nikde takú zastávku nevidím.
Pevne verim, ze sa vedenie neuberie cestou marketerov a nebude robit z mhd show (we are family I got all my sisters and brothers with me yeah ). A ze napriklad prestane sirit do eteru vtipy o tom, ako sa kazdy tyzden cisti klimatizacia a podobne.
Pokracujuci trend zastavovat co najdalej od obrubnika v praxi. Cumel som ako blazon ked zastal vodic meter od obrubniku ked soferoval nemenovany autobus s hviezdou pod celnym sklom, na Dvoroch na prvom poradi linky smerujucej do Dubravky (ktora nekonci cislicou 4), na spoji po rannej spicke.
To ako ludia trepali kufre dole na vozovku a potom spat na chodnik patri ku koloritu, ale to ze na vystupovanie s kocikom potrebovala mamicka pomoc od dvoch dalsich ludi je uz proste moc.
Toto je zlepsenie, ktore nikoho nic nestoji. Vodic autobusu, ked pristavi pomaly a az k obrubniku, dokonca usetri mnozstvo casu tym ze prebehne rychla vymena cestujucich a nemusi na zastavke cakat tristvrte minuty.
Predstavil som si manažéra v DPB, ktorý chce zlepšiť veci, príde ráno do práce a povie si:
"Čím dôležitým dnes začnem svoj pracovný deň? Čo takto prečítať podnety od cestujúcich a napísať k nim stanoviská?"
Myslím, že skôr si povie:
"Drahí marketéri, zrejme mám iný cieľ, ako je ten váš."
Zmenit logo/nazov/slogan, teda obal, je najjednoduchsie. Ovela narocnejsie je naplnit obal novym obsahom a udrzat to. V Bratislave je na vsetko malo penazi, malo ludi a veci sa robia casto "na kolene". Sme nauceni na nizku kvalitu a Potemkinove dediny. Ostava verit, ze nove vedenie sa bude snazit menit veci systemovo.
Tak si pozri oznam o akejkolvek vyluke na 130 ked je tam znizena kapacita. Prve co sa rusi su petrzalskej vlaky. Je zrejme ze ZSSK tieto vlaky povazuje za najnizsiu prioritu a je to na mieste, kedze vozia tak tretinu toho co vlaky do centra.
Marketingovo to možno takto funguje...
Ale reálne, cestujúci majú dávať podnety na zlepšenia? To fakt? Druhá fáza bude čo, nechať ich to samých aj odšoférovať?
Minule som bol railjetom v Rakusku a obdivoval som ich presnu jazdu a super infrastrukturu. Ak by sme chceli zrekonstruovat nasu trat 120 po vzore trate Wien - Salzburg, trvalo by nam to 100 rokov.
A "najlepsi" bol zaver, ked sme prisli spat do Bratislavy, prve hlasenie, co som pocul bolo hlasenie o meskani vlaku.
Minule tu niekto pisal, ze vzor, ako to ma fungovat, mame hned vedla, no stale si ho od nich nevieme okopirovat.
Včera na S65 počas dňa premával jeden jediný Jánošík, aj to s meškaním 60+ min, potom popoludní sa napojil druhý. Ráno to nepremávalo vôbec, čiže vyprevená bola len tretina spojov.
Aké máte z posledného času skúsenosti s (ne)funkčnosťou klimatizácie z autobusov? Popísalo sa celkom dosť o tom, ako sa DPB snaží to riešiť, ale situácia mi príde rovnako zlá ako keď prišli tento rok prvé horúčavy. Možno mám len smolu, ale väčšina spojov (prevažne linky 83, 84, 93, 94, 95), ktorými som za posledné cca dva týždne šiel, mala klimatizáciu buď úplne vypnutú alebo nechladila. Je to stále o nedostatku kapacít na ich servisovanie? Alebo je to (minimálne pri SORoch) o tom, že tie poddimenzované klímy jednoducho nikdy nebudú spoľahlivé?
Ináč to svetlé stropné obloženie na niektorých SORoch je už fakt z prachu z klímy neuveriteľne špinavé. Dá sa to vôbec ešte vyčistiť?
Ani by som nepovedal. Práveže minule to boli jediné spolahlivé spoje na trati 130.
Včera hneď od rána nešli lebo nocujú v NZ. Do 6:30 bola výluka pred Trnovcom. Nemali sa ako napojiť na trať.
Ten horiaci Rex na Vinohradoch mal byť v BA o 8:30 a o 11 tej ešte , len zahorel pred hlavnou st. Celý deň bol problém od Bernolákova po odb. Močiar. Meškali cez hodinu aj S60.
S 65 jazdili no s veľkými meškaniami aj cez celý svoj int.
Na večer odriekli úsek N.Mesto - Senec. Čiže jedno kolo pred fajrontom.
Musím citovať: "Aby sme cestujúcim dokázali, že zmeny myslíme naozaj vážne a chceme ich realizovať, začíname používať nový slogan „Máme spoločný cieľ...“
Mne to vyznieva, akoby zmena sloganu bola nespochybniteľnou dogmou zaručujúcou pozitívne zmeny a ich realizáciu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe