Ja myslim, ze pri volbe sedadiel staci sedliacky rozum. Plastove si vie raz za cas poutierat aj vodic na konecnej, latkove potahy musis cistit hlbkovejsie.
Nepoznám úspešnú firmu, ktora by nezbierala feedback od svojich zákazníkov alebo sa ním nezaoberala. Je úplne v poriadku to robiť a v niektorých lokálnych prípadoch vedia cestujúci upozorniť na skutočné problémy, ktoré organizátorom dopravy unikajú, lebo sú to detaily, ktoré ale ide ľahko zlepšiť.
Problém je, že v doprave tie podnety budú tak z 90-95 percent balast a len malý podiel budú reálne opodstatnené veci. Ale ak je tam niekto komu sa v tom bude chcieť hrabať, tak prosím, je super že to robia. A zrovna Martin dokáže aj "nie" odkomunikovať celkom dobre, to je skill ktorý DPB a verejnej správe všeobecne chýba.
A potom zistiť, koľko stojí čisté plastové, koľko stojí čisté látkové a potom posúdiť aké náklady sú na čistenie ešte znesiteľné.
Ale pochybujem, že v DPB, nie je dostatok ľudí, ktorí si všimli, že vo vozoch sú zasr**é, sedadlá. Nemyslím, že treba túto informáciu získať od cestujúcich.
Inak ak by som bol vodič, tak toto by ma dosť urážalo. Že niekto chce podnety od cestujúcich namiesto od ľudí, ktorí v MHD trávia min. 170 hodín mesačne...
Dalsi podnet - namiesto liniek na zelanie az ku dveram mojho domu/prace - by mohol byt navrat k plastovym sedadlam v prostriedkoch mhd. Tie latkove potahy su nehygienicke a plne prachu.
Aj to skorsie pristavovanie X6 bol zrejme len reklamny tah a skutek utek...dnes rano nastupiste Molecova uplne plne ludi po celej sirke a dlzke a X6 odpocivala pred semaforom. Na nastupiste vodic pristavil v poslednej chvili a zvonit zacal este ked ludia zdaleka nenastupili (nebola to fotobunka).
Rozumiem správne, že vo Svätom Jure k železničnej stanici na ten novovybudovaný dopravný terminál zatiaľ nejazdia žiadne autobusy? Pozeral som CP pred pár dňami aj dnes a nikde takú zastávku nevidím.
Pevne verim, ze sa vedenie neuberie cestou marketerov a nebude robit z mhd show (we are family I got all my sisters and brothers with me yeah ). A ze napriklad prestane sirit do eteru vtipy o tom, ako sa kazdy tyzden cisti klimatizacia a podobne.
Pokracujuci trend zastavovat co najdalej od obrubnika v praxi. Cumel som ako blazon ked zastal vodic meter od obrubniku ked soferoval nemenovany autobus s hviezdou pod celnym sklom, na Dvoroch na prvom poradi linky smerujucej do Dubravky (ktora nekonci cislicou 4), na spoji po rannej spicke.
To ako ludia trepali kufre dole na vozovku a potom spat na chodnik patri ku koloritu, ale to ze na vystupovanie s kocikom potrebovala mamicka pomoc od dvoch dalsich ludi je uz proste moc.
Toto je zlepsenie, ktore nikoho nic nestoji. Vodic autobusu, ked pristavi pomaly a az k obrubniku, dokonca usetri mnozstvo casu tym ze prebehne rychla vymena cestujucich a nemusi na zastavke cakat tristvrte minuty.
Predstavil som si manažéra v DPB, ktorý chce zlepšiť veci, príde ráno do práce a povie si:
"Čím dôležitým dnes začnem svoj pracovný deň? Čo takto prečítať podnety od cestujúcich a napísať k nim stanoviská?"
Myslím, že skôr si povie:
"Drahí marketéri, zrejme mám iný cieľ, ako je ten váš."
Zmenit logo/nazov/slogan, teda obal, je najjednoduchsie. Ovela narocnejsie je naplnit obal novym obsahom a udrzat to. V Bratislave je na vsetko malo penazi, malo ludi a veci sa robia casto "na kolene". Sme nauceni na nizku kvalitu a Potemkinove dediny. Ostava verit, ze nove vedenie sa bude snazit menit veci systemovo.
Tak si pozri oznam o akejkolvek vyluke na 130 ked je tam znizena kapacita. Prve co sa rusi su petrzalskej vlaky. Je zrejme ze ZSSK tieto vlaky povazuje za najnizsiu prioritu a je to na mieste, kedze vozia tak tretinu toho co vlaky do centra.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe