Ako som už písal inde, plánovali to huráááá systémom len, a y za každú cenu presadili jednolinkový variant. Keď zistili, že na Račianslu radiálu to neplatí a museli by prerábať schémy linoek MHD, tak vymysleli taký neporadok 3 / Dojazd. Ale stále som za to, aby to bola regulárna L7 a nie tento paškvil.
Alebo by stacilo, ak by napriklad elektricka 4 smerom na ZP / Nove Mesto bola oznacena ako 4A / 4B. Opacnym smerom by stacilo len 4. A ludia by si zvykli.
Takisto podobne by mohla by oznacena 3.
Takto to funguje aj inde a je to uplne jednoduche a prakticke.
Nieco podobne sa vyslovene pyta aj pri 80.
Cakanie na dobiehajucich je ine v tom, ze casti zakaznikov vyhovies (tym dobiehajucim) a inym zase nie (tym, ktori boli zdrzani). Vzdy to zavisi od konkretnej situacie, linky, frekvencie, garancie prestupov.
Prozakaznicke je urcite pockat v situacii, ked ide spoj v naskoku, ked uz nema ziadne nadvaznosti alebo ked je na najblizsom semafore cervena...
Postazovat sa co vsetko je nafigu by bolo najjednoduchsie. Rad sa zapojim do diskusie, ako by to slo inak. Idealne je poucit sa z toho, co funguje lepsie a neopakovat to, co funguje horsie.
Prozakaznicky pristup by bolo aj cakanie na dobiehajucich
Nedavno tu bol fotoupdate zo Sevilly, kde maju iba predny transparent s cielom linky a aj bocny je iba cislo. Aj oproti nim mame lepsi system s bocnym transparentom a v pripade novych elektriciek aj zadnym.
Pre niektorích cestujúcich by mohol byť transparent tak veľký ako je čelné sklo a aj tak by nečítali kam to ide.Potom,blbé reči,že prečo ma ten ...uj na Borskej vyhadzuje z autobusu.
Som za treba píliť mozgy v DPB a isto sa nájdu aj nejaké vyradené transparenty zo starých električiek a Karos,páni vysielačkári sa potešia,že majú opäť prácu nazvyš.
napriklad elektricky smer raca za racianskym mytom, staci na to aby spoj na blumental prisiel nacas a ze nie je kolajova trat pred krizovatkou zarvata autistami (na to by ale stacilo aby si tam pomahaci aspon obcas plnili to co maju a neschovavali sa kdesi v krikoch s radarom....)
Myslím,že je minimum obdobia keď vozidlo stojí na zastávke dve minúty z dôvodu náskoku.Zkresané grafikony zapríčiňujú skôr meškanie ako náskok.
Uveď príklad kde sa to stáva pravidlom,že sa vetrá 2 minúty.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Nedavno tu bol fotoupdate zo Sevilly, kde maju iba predny transparent s cielom linky a aj bocny je iba cislo. Aj oproti nim mame lepsi system s bocnym transparentom a v pripade novych elektriciek aj zadnym.