Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #231043:
To, že nie sme najhorší, neznamená, že sa nemôžeme zlepšovať...
Reakcia na: N/A #231038:
74 ráno smer Slovnaft vetrá napr. 1 minútu na Bajkalskej a potom 1 minútu na Drieňovej alebo Mraziarenskej
Reakcia na: MatejBA #231043:
Cakanie na dobiehajucich je ine v tom, ze casti zakaznikov vyhovies (tym dobiehajucim) a inym zase nie (tym, ktori boli zdrzani). Vzdy to zavisi od konkretnej situacie, linky, frekvencie, garancie prestupov.

Prozakaznicke je urcite pockat v situacii, ked ide spoj v naskoku, ked uz nema ziadne nadvaznosti alebo ked je na najblizsom semafore cervena...

Postazovat sa co vsetko je nafigu by bolo najjednoduchsie. Rad sa zapojim do diskusie, ako by to slo inak. Idealne je poucit sa z toho, co funguje lepsie a neopakovat to, co funguje horsie.
Reakcia na: birch #231039:
Prozakaznicky pristup by bolo aj cakanie na dobiehajucich 🙂

Nedavno tu bol fotoupdate zo Sevilly, kde maju iba predny transparent s cielom linky a aj bocny je iba cislo. Aj oproti nim mame lepsi system s bocnym transparentom a v pripade novych elektriciek aj zadnym.
Reakcia na: si #231040:
Pre niektorích cestujúcich by mohol byť transparent tak veľký ako je čelné sklo a aj tak by nečítali kam to ide.Potom,blbé reči,že prečo ma ten ...uj na Borskej vyhadzuje z autobusu.🤣😂
Som za treba píliť mozgy v DPB a isto sa nájdu aj nejaké vyradené transparenty zo starých električiek a Karos,páni vysielačkári sa potešia,že majú opäť prácu nazvyš.😁
Reakcia na: birch #231039:
Jemu to zbytočne píšeš, preňho sú cestujúci zlo a najradšej by bol keby ich zrušili, spolu s celým BEÚSom.
Reakcia na: N/A #231038:
napriklad elektricky smer raca za racianskym mytom, staci na to aby spoj na blumental prisiel nacas a ze nie je kolajova trat pred krizovatkou zarvata autistami (na to by ale stacilo aby si tam pomahaci aspon obcas plnili to co maju a neschovavali sa kdesi v krikoch s radarom....)
Reakcia na: N/A #231035:
Ľudia dobiehajú na autobusy. Je možné sa k tomu postaviť tak, že je to ich problém. Ale je možné aj premýšľať, ako im to uľahčiť.

To druhé sa volá prozákaznícky prístup a Tebou uvedený argument je jeho opakom.
Reakcia na: 3pa3ck3 #231036:
Myslím,že je minimum obdobia keď vozidlo stojí na zastávke dve minúty z dôvodu náskoku.Zkresané grafikony zapríčiňujú skôr meškanie ako náskok.
Uveď príklad kde sa to stáva pravidlom,že sa vetrá 2 minúty.
Reakcia na: 3pa3ck3 #231036:
Ešte by mohlo byť riešením montovať aj dozadu displeje s cieľom, nielen s číslom (ako majú nové električky)
Reakcia na: N/A #231035:
Vozidlo môže stáť na zastávke aj dve minúty, ak má náskok. Ak k nemu prichádzam odzadu, mám ho celé obísť, aby som videl, na ktorú konečnú ide?
Reakcia na: birch #231032:
Keď je človek včas pripravený na nástup v priestore zastávky nemusí nikam dobiehať a aj je možné,že si všimne aj tabuľu s cieľom.
Zrusili nezmyselne bezpecnostne zastavenie na Starom Moste. Plus dalsie pozitivne zmeny pre MHD a chodcov na krizovatke na Safku. 👍

https://www.facebook.com/166688783394167/posts/2565813353481686/
Reakcia na: birch #231032:
V nasich podmienkach by sa uplne jednoducho dal pouzit inverz. 4 na Zlate Piesky a [4] na ZST NM, 21 VW a [21] Sandberg 🙂 To snad aj v DPB zvladnu 😃
Reakcia na: 810zssk #231031:
Pri hlásení je nevýhoda, že na zadnom displeji je iba číslo - ak prestupuješ alebo dobiehaš, cieľovú stanicu nevidíš. Možno ak by si ju videl, tak by si ani nedobiehal, lebo spoj nejde tam kam potrebuješ.

@3pa3ck3: Situácia, keď je posledná zastávka kratšej verzie zároveň priebežnou dlhšej, je myslím iba 32/33. Pri zavretí jedného oka aj 31/39 a 91/191 (v oboch prípadoch dlhšia linka jednosmerne nezastavuje na nástupnej zastávke kratšej linky).
Reakcia na: birch #231029:
Hlasenie je dobre riesenie, len to treba spravit tak aby to nehlasilo na kazdej zastavke, ale len v uzloch a na poslednej zastavke pred rozdelenim trasy. Nechapem preco to spustali v takejto nepodarenej verzii, pocuvat to na kazdej zastavke je fakt peklo.
Reakcia na: birch #231029:
Podľa mňa tu stačí aplikovať jednoduché pravidlo - ak je posledná zastávka kratšej verzie zároveň priebežnou dlhšej (vrátane rovnakého nástupišťa - pozri X5 a Borská), tak číslo je jedno. Ak to neplatí, má každá varianta svoje vlastné číslo.
V dispečerskom fóre sa objavila informácia o hlásení konečných aj na L21.

Musím povedať, že sa mi toto riešenie s hlásením konečných zastávok prestáva páčiť. Nebolo by jednoduchšie napr. označiť štvorku v smere Zlaté piesky / ŽST N.M. číslami 4 a 14, alebo 4 a 4N alebo akokoľvek inak a tým rozlíšiť, kam ide? Určite praktickejšie vidieť to aj na zadnom displeji než to počúvať znova a znova na každej zastávke (keď už to teda vraj nejde urobiť tak, aby sa to hlásilo iba na poslednej spoločnej zastávke)

Zjednodušovať linkové vedenie áno, ale nie za každú cenu. Lebo v prípade viacerých konečných, aký je rozdiel medzi linkami 4, 20, 21 a 80 a s trochou odvahy napr. kombináciami 31/39, 30/37, 83/84, 32/33, 61/74 a podobne (91/191 a 92/192 už ani nehovorím).

Zdá sa mi, že ideme z extrému do extrému... ako rozmýšľam, tak veru neviem, komu pomohla zrušená sedmička nahradená v rovnakej trase skrátenou trojkou vedenou na Vinohrady ako dojazd.
Reakcia na: pravda #231026:
Ale dávaš na prdel tomu slovenčinovi, priateľu.
Reakcia na: pravda #231026:
tipujem že to je po nehode v rači?..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.