Reakcia na: birch #230610:
Možno by to šlo ale zase by vznikol súbeh L70 a L29 v jednom dosť dlhom úseku o ich liniek.L70 by tým pádom mohli skrátiť po Košickú kde by bola priebežná konečná a cez Prístavnú späť do Biskupíc.Samozrejme teraz odklonom a po dostavaní cez odbočenie z Pristavnej na Slovnaftskú.
Pomohlo by to aj odlahčeniu obratiska pod mostom SNP kde už teraz je dosť husto aj vďaka prestupnému terminálu Regio,Blaguss a pod.
Ak by bol grafikon vymyslený s dobrou nadväznosťou medzi L70 a L29 niekde v okolí Košickej nebolo by to a škodu.Len P.Biskupiciam by zanikol priamy spoj pod Most SNP a duplicitné úseky liniek v DPB nejako netolerujú vznikol by nárast vzkm ktoré by mesto "ťažko" platilo.
N/A
Pochybujem,že ak by aj áno bolo by to dosť čudné a blbé mať 3 dverové kĺby na linke kde stojíš každých cca 500metrov.
Kupovalo sa to ako náhrada za Karosy na L59 a 75.
Na L59 kľudne môžu byť 3 dverové Solarisy,nemá toĺko zastávok,čiže na Expresnú linku postačuje.Ešte by som si ich vedel predstaviť aj na L92 ktorá tiež je Expresná linka kde aj kedysi jazdili MB z Nitry ktoré boli v prenájme.Ak by v Petržalke vymenili aspoň SOR NB18 euro6ky za Solarisy alebo MAN-y potom by sa dali dať klímované NB18 vo väčšom počte na X5.
Je málo vozov s "fuknkčnou" alebo "vôbec-obsahujúcov" klímov vo vozoch.To sú tie bývalé nákupy za bývalých vedení Magistrátu cca 8-10 rokov dozadu kedy asi nevedeli,že v roku 2019 bude cez deň aj 37 stupňov a ľudia by sa radi odviezli "kultúrnym" spôsobom z/do práce a podobne.
Som zvedavý ako budú chladiť tie "DORÁBANÉ" klímy v určitých A-busoch.Jeden čas sa mi marí,že ich aj výrobca počas záruky chcel "dorábať" za tzv.1€ ale neviem prečo k tomu nedošlo...