Dúfam,že ma znova neukameňujete mínuskami na môj príspevok.
Dnešná skúsenosť z ranného cestovania z Dúbravky.L83+84 sú všetky MB capacity ale vec sa má tak,že dnes som si všimol pekné vláčiky Mercedesov za sebou.Interval v špičke 4 min.,no pri nabraní meškania sa lepia za sebou v podstate až po Hálovu v Petržalke.
Všetky MB sú klimatizované za normálnych podmienok ale väčšinou prvý voz ako tak naplnený a druhý za ním relatívne prázdny.
Na X5 sú iba niektoré klimatizované aj to paródiou na klímu zn.SOR oproti MB.Tak som nad tým rozmýšlal,že kľudne sa mohla urobiť výprava na X5 s MB a L84 mohla ostať v zložení SOR nb18 lebo počas týchto horúcich dní vypravovať plne klimatizované vozy iba na prevažne jeden smer je dosť sebecké.L84 výprava=13 vozov a L x5 =12 vozov.Tým pádom by sa dalo vozy vymeniť 84 medzi x5 a boli by spokojné obe strany cestujúcich.
V podstate z klímoveho X5 rovno do klímovej Eliny x6,hneď by sa komfort istotne zlepšil.
A z Dúbravky interval 4 minúty špička a sedlo 10 minút čiže každý druhý spoj zo smeru SAV,Patrónka by bol klimatizovaný ak by vyšlo aj NB 18 s klímou tak skoro každý spoj s klímou.
A tým,že idú prázdniny a dovolenky toľko ľudí sa voziť jedným smerom nebude.
Len takýmto štýlom isto na Magistráte nešli.Za aspoň porozmýšlanie by to stálo.
Čo myslíte???
Dnešná skúsenosť z ranného cestovania z Dúbravky.L83+84 sú všetky MB capacity ale vec sa má tak,že dnes som si všimol pekné vláčiky Mercedesov za sebou.Interval v špičke 4 min.,no pri nabraní meškania sa lepia za sebou v podstate až po Hálovu v Petržalke.
Všetky MB sú klimatizované za normálnych podmienok ale väčšinou prvý voz ako tak naplnený a druhý za ním relatívne prázdny.
Na X5 sú iba niektoré klimatizované aj to paródiou na klímu zn.SOR oproti MB.Tak som nad tým rozmýšlal,že kľudne sa mohla urobiť výprava na X5 s MB a L84 mohla ostať v zložení SOR nb18 lebo počas týchto horúcich dní vypravovať plne klimatizované vozy iba na prevažne jeden smer je dosť sebecké.L84 výprava=13 vozov a L x5 =12 vozov.Tým pádom by sa dalo vozy vymeniť 84 medzi x5 a boli by spokojné obe strany cestujúcich.
V podstate z klímoveho X5 rovno do klímovej Eliny x6,hneď by sa komfort istotne zlepšil.
A z Dúbravky interval 4 minúty špička a sedlo 10 minút čiže každý druhý spoj zo smeru SAV,Patrónka by bol klimatizovaný ak by vyšlo aj NB 18 s klímou tak skoro každý spoj s klímou.
A tým,že idú prázdniny a dovolenky toľko ľudí sa voziť jedným smerom nebude.
Len takýmto štýlom isto na Magistráte nešli.Za aspoň porozmýšlanie by to stálo.
Čo myslíte???
birch
V suvislosti s vylukou elektriciek v Karlovej Vsi sa este viac skomplikovalo cestovanie medzi oblastou Gagarinovej / Prievozskej a Karlovou Vsou.
- Pri doterajsom trasovani davalo zmysel v smere do Karlovej Vsi nastupit alebo prestupit na Prievozskej na L70 a z nej pod Mostom SNP na elektricku. Uz toto bolo vzhladom na frekvenciu L70 nedostatocne, ale este ako-tak bola dlhsia alternativa aj cez Rajsku alebo Kollarovo / Americke nam., aj ked v praxi sa aj tak vyplatilo pockat na dalsiu sedemdesiatku.
- Pri sucasnom trasovani je to este komplikovanejsie, nakolko smerom do Karlovej Vsi treba z L70 bud treba prestupit pri Malej scene, prejst peso na Safko a elektrickou si urobit okruh cez Kapucinsku, alebo sa spod mosta SNP odviezt dalsim autobusom trebars na Lafranconi a potom prestupit na elektricku a dalej na X5. Alternativa s X72, L202 a L212 vyzaduje teraz este dlhsi presun a/alebo prestup navyse.
Moj navrh by bolo predlzit L29 z D.N.Vsi od Malej sceny po trase L70 po zastavku Kosicka (prestup na trolejbusy) a odtial dalej po ul. Mlynske Nivy poza Apollo business centrum cez kruhac na Turciansku ulicu, kde by bola konecna medzi budovami Apollo BC1 a Apollo BC2 v pravom pruhu: https://goo.gl/maps/uxwLN6M6tMhqgXvb9
Je tam miesto na dve sola / jeden klbak, socialka by bola mozna po dohode v niektorom z business centier. Ak by bolo treba, mohlo by sa vyhradit parkovanie pre busy aj na parkovisku za Apollo BC1 na sposob konecnej Avion Shopping Park.
Na ceste naspat by autobus z Turcianskej odbocil dolava na Prievozsku, zastavil na Novohradaskej (prestup z trolejbusov) a pokracoval po trase L70 smer D.N.Ves.
Co si o tom myslite?