Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: johnnyjanko #231947:
Ja si hlavne myslím, že funguje to rovnako ako pri MHD a revízoroch. Aj autobus ak mešká, tak to nevadí, keďže lístok by mal svojou platnosťou platiť podľa jazdnej doby v CP. T.j. ak autobus odchádza 7:00 a príchod máš 7:13, tak ti stačí 15 min. lístok, no ak je zápcha a meškanie 10 min napr., tak to nevadí, keďže ty máš byť v cieli podľa CP za 13 min. z 15 min. Neviem či by to fungovalo takto aj pri vlakoch, ak nie, opravte ma.
Reakcia na: 810zssk #231949:
Ja som bol v tom, že v takomto prípade si kúpim lístok na 5 zón, zaplatím za 2 zóny a lístok platí 90 min.🙂
Reakcia na: johnnyjanko #231947:
1. Ak mas na karte PCL, vydaj eCL by nemal byt mozny. Aj ked este nedavno bol, ale to vraj bola chyba.
2. Ak si kupis listok na 2 zony v zone 100, tak ti do Zohora neplati. Zonova platnost sa neposuva. Akokolvek bizarne to je, kombinovanie PCL a CL1C v IDS BK nie je prakticky nijak pokryte.

Riesenim je odbavit sa v tarife ZSSK dokupenim listka Devinske jazero - Zohor.
Reakcia na: kati #231945:
Ak takýto prípad nastane tak:
1. ak sa dá, odfoťte CP.
2. napíšte na DPB.
3. uveďte o ktorú zastávku a ktoré odchody ide (predpokladám, že Dudvážska).
Zdravím, mám otázku na expertov na tarifu IDS BK. Príklad: mám PCL na zóny 100+101 a chcem cestovať vlakom z hl.st. do Zohoru, takže si potrebujem dokúpiť lístok na dve zóny a 15 min. Vlak vyráža 8:16. Dajme tomu, že prídem na nástupište o 8:05, ale keďže si chcem pohodlne sadnúť, tak si hneď zakúpim lístok v označovači na nástupišti a sadnem si do pristaveného vlaku. Lenže ten ešte strávi pár minút navyše čakaním na ktoviečo a kým vyrazí, lístok takmer vypršal. Ak by sprievodca ku mne prišiel až niekde za DNV, lístok bude už dávno vypršaný. Čo s tým?

Uvidí sprievodca vo vlaku ten lístok na mojej karte, aj keď už bude po platnosti? Počíta tarifa IDS BK s niečím takým, že ja vlastne potrebujem lístok s "odloženým štartom platnosti", až na záver svojej cesty vlakom? Snáď každý, kto tento systém vymýšľal, chápe, že nemôžem vystúpiť na Devínskom Jazere a urýchlene si kupovať lístok v tamojšom označovači... Alebo nič také neexistuje a ja si musím buď vopred kúpiť lístok s dlhšou platnosťou, alebo lístok ZSSK, alebo v opačnom prípade riskovať, že si budem musieť kúpiť od sprievodcu druhý lístok s prirážkou?

Ďakujem za rady!
Prečo nesedí nový grafikon platný od 1.10.2019 linky č.75 uverejnený tu, s výveskou na zástavke(tiež platný od 1.10)? Pracovník za toto zodpovedný HANBA!!! A potom, že cestuj autobusom a auto nechaj doma... napr. ráno z Dolných honov ide o 7 hod a potom až 7,20 a tu uvádza aj o 7,12 -no ten vôbec nechodí!
Reakcia na: ivanbuto #231943:
Dik za info 🙂 .
Reakcia na: Petto #231910:
Výjazdy budú cez Habánsky mlyn, v opačnom smere pravé odbočenie z Mlynskej doliny do Valašskej. T. j. trať cez Habánsky mlyn bude jednosmerná. Zatiaľ sa s tým uvažuje takto.
Reakcia na: Ike #231941:
Stavom tých stĺpov by som si nebol dvakrát istý...
A ak ideme podľa stožiarov, tak sú aj Pri Suchom mlyne medzi Brnianskou a Limbovou, tam ideme drôtovať tiež 😂 ?
Reakcia na: S499.1023 #231940:
Tam je to celé zle. O chodcoch ani nehovorím.

Ale ten nápad cez Habánsky mlyn (severnú časť), nie je zlý. Trakčné stožiare a zastávkové niky na Dubovej tam ešte stále sú 😂 Spolu s bratislavským unikátom - chodníkom oparkovaným z oboch strán.
Reakcia na: Ike #231937:
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.
Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
Reakcia na: 810zssk #231938:
Áno, ten oficiálny podklad som myslel na lístkoch zo starších strojčekov (nie je to vodotlač).
Reakcia na: Peon #231932:
Pokial viem, SL listky z busov ziadne ochranne prvky nemaju. Urcite nie vodotlac. Ale tie stare su aspon vydavane na nejakom oficialnom podklade.

Divim sa ze partneri v IDS toleruju toto co teraz SL vydava. Lebo hentaky listok si pri troche snahy ktokolvek vyrobi aj doma a moze cestovat za cenu papiera.
Reakcia na: TomJ #231934:
Musel by si komplet prerobiť križovatku. Jednak je tam dnes neobíditeľný ostrovček a chýba v tomto smere signalizácia. Nehovorím, že by sa to nedalo schovať pod projekt, ale vytvoril by si ďalšiu fázu v signálnom pláne a obávam sa, či vzhľadom na priepustnosť tej nešťastnej križovatky, by to neznamenalo posun k horšiemu.

Situáciu nekonfrontuj s Google StreetView ale so snímkom:
https://goo.gl/maps/i5sKqu5mvVUiXmuK6

A neviem, či sa plánuje 204 spájať cez Hroboňku alebo cez Kramáre. Oba varianty majú svoje pre a proti, no cez Hroboňku mi to príde nevhodnejšie (výhoda je len v kratšom jazdnom čase, prejazde ulicami bez kongescií a skoré zaradenie do BUS pruhu už na Brnianskej - tieto výhody platia len v špičke)

Reakcia na: Joyki #231935:
Na tých nových tak dlho? Ak ale práve fungujú správne, tak to vydanie lístka vyzerá byť práveže kratšie v porovnaní s tými starými.
Reakcia na: Peon #231932:
Čo tam po čitateľnosti, keď mi trvá prečítať kartu a vytlačiť lístok 15 až 30 sekúnd. Alebo dve minúty... aj to som zažil
Reakcia na: Kotlár #231933:
A je problém dorobiť výhybku, aby sa dalo odbočiť z Valašskej doľava smer ZOO? Podľa mňa jednoduchšie ako stavať trať o ulicu ďalej.
Reakcia na: Petto #231910:
Nebolo by raz pre zmenu fajn spraviť niečo ucelené, aby sme nemuseli tak ako teraz byť svedkami ako sa normálna trať rozdelila na 3 časti v 15-17? ročnom horizonte? S pohľadom načo sa čudujem že sme vymenili konské povozy keď nás vedeli presunúť z bodu A do bodu B. Ako sa dostane voz z Valašskej smerom k ZOO? Buď batéria alebo zachádzka cez Vojenskú nemocnicu a pri tom sa jedná o necelých 400m jednostopej trate aj keď netrúfam si odhadnúť stav trakčných stožiarov + 2 výhybky a 2 kríženia.
Reakcia na: N/A #231930:
No ale tie nové strojčeky používajú mäkší papier, písmo je ťažšie čitateľné (tuším aj menšie). Naopak, lístky zo starších strojčekov sa mi zdajú byť vizuálne príťažlivejšie a ťažšie falšovateľné [majú akoby vodotlač či ako to nazvať]. Škoda, že nemám momentálne na naskenovanie nejaké na porovnanie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.