10 centov na hodinu je vysmech, o tom bez debaty, ale navysenie o 1,20 na hodinu ktore chcu odborari je tiez sialenstvo, to hovorime o skokovom naraste o mozno aj desiatky percent. Nie je dnes hodinova mzda vozida niekde medzi 5 a 6 eurami?
Urcite by vodici mali mat podstatne vyssie mzdy ako maju, ale pochybujem ze to je realne mozne takto skokovo. Zaroven si myslim ze by sa okrem upravy hodinovej mzdy malo ist aj cestou zavadzania atraktivnych priplatkov za sluzby ktore su dnes u vodicov neoblubene (nocne, neskore poobedne s ukoncenim po 1:00 a pripadne ine kde je podobny problem). Pri sviatkoch to funguje super, vodici ich robit chcu, bolo by fajn keby sa podobne podarilo vyriesit aj pri tychto sluzbach.
Na druhej strane je mi podozrive, ze presne tie odbor ktore roky servilne pritakavali politickym vedeniam idu zrazu strajkovat v case kedy DPB ani len nema stabilne vedenie. Zeby prestalo tiect vsimne do vrecak? Ferove by bolo aspon pockat na trvaleho GR DPB.
Kazdopadne vyriesit mzdy (a celkovo pracovne podmienky vodicov) bude najvacsia challenge noveho vedenia, obzvlast ak chce mesto vyraznejsie navysovat vykony v suvislosti s parkovaciou politikou. Idealne by bolo, ak by sa podarilo vodicom ponuknut take mzdy ze DPB ich nie len bude mat dost, ale bude si aj moct vyberat tych najlepsich a zaroven bude moct ist cestou mensich ustupkov pri efektivite prevadzky.
Revízor zistil, že dieť už nemá platnú "električenku" a nedovolil mu vystupiť..... chrapúň ho viezol dalšie 2 zástavky aby zmeškal tréning a musel isť pešo. Toto je aký revízny primitívny idiot? ...a ktroý blbec ho zamestnáva a platí mu za takýto prístup aj z našich peňazí. Oboch vyhodiť, ďakujem!
Mna v elektricke cez Stary most aj 1x tyzdenne. Naposledy sa dokonca stretli dve partie na zastavke Farskeho, takze sa 6 revizorov na nastupisti tvarilo ze k sebe nepatria
Dnes rano v 37.
Ale na druhu stranu treba uznat, ze sa revizori v poslednej dobe snazia vystupovat slusne a ciernemu pasazierovi vsetko v klude vysvetlia a v pripadoch ktore som zazil sa cierny pasazier (napr. poslal SMS az po nastupe do vozidla) ani velmi nesnazil odporovat, ked mu revizor pekne vsetko vysvetlil.
Nedavno som siel prvykrat bez listka (PCL mi vyprsala) po 10 rokoch na 32 (od Zoo na DD) a kontrolovali medzi Botanickou a Molecovou (a jasne ze ma nacapali )
Áno, lustrujú staničné linky a ostatné linky či električky v okolí internátov. Nič iné. Mňa sú schopnú buzrovať každý boží deň dvakrát v 61, kde však musím trpieť smrad od bezdomovcov.
Ja stretávam revízorov tak 3x do roka možno a to jazdím mhd-čkou priemerne tak 6x do týždňa. Keby bola výška pokuty taká ako v Nitre tak by sa mi ani neoplatilo kupovať si PCL
Nie je v poriadku. A práve preto, že v poriadku nie je, tak sa u Brňáci (Renoweld) snažia opraviť.
A ak to budú robiť poriadne, tak by sa im to aj mohlo v spolupráci s traťovkou podariť. Už nám tu zopár koľajových konštrukcií zachránili.
Samozrejme, že áno!
Presadnutý ľavý koľajnicový pás, záporná odchýlka rozchodu, presadnutý pravý koľajnicový pás,
nedodržané prevýšenie, nedodržané rozšírenie, chýbajúca prechodnica. Viditeľné voľným okom, merateľné aj krajčírskym jedenapolmetrom. A keď to prejdeš rozchdkou, nedajbože digitálnou to sú potom hodnoty nevídané.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA