Reakcia na: S499.1023 #230112:
Osobne mám s revízormi výrazne negatívne skúsenosti.Napriek tomu, že som platiaci slušný cestujúci, správanie revízorov je často hrubé, arogantné a nevhodné. Za všetko moje osobné dve skúsnosti v priebehu minulého roka - prípad 1 keď som revízorovi 1 ukázal platný lístok a následne sa v rámci električky presunul na čo ma na kontrolu vyzval revízor 2 (spôsobom, že mi telom zahradil cestu so sprievodným "kam ste sa tak rozbehli") a keď som mu omylom predložil lístok z rána, zmohol sa akurát na "sedemtridsaťosem", čo mi trvalo asi 30s pochopiť, následne som mu predložil platný lístok (podľa môjho názoru správanie vhodné biletára na diskotéke...); prípad 2 keď označovačovaču dochádzal atrament a označenie bolo slabo viditeľné, na čo som revízora upozornil ("nemáte to označené"..."mám, slabo to tlačí"..."ja nič nevidiím nemáte to označené"...) a až po dlhšej debate a zvolaní celej revízorskej úderky si konečne lístok pod svetlom riadne prezreli...ospravedlnenie samozrejme nikde.
Toľko ku kvalite revízorov, čiernych pasažierov neznášam a vôbec mi nevadí ani pokutovanie zahraničných turistov, ktorí si v r. 2019 nie sú schopní pred cestou prečítať na webe ako funguje verejná doprava v BA a sú následne strašne "prekvapení", že nie je zdarma. Správanie revízorov je však všeobecne hrubé, arogantné a patrí do 90tych rokov. DPB však zjavne arogantní hulváti vyhovujú...