Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 8437 #230085:
Aký je tam polomer oblúka? Povedal by som, že typická bratislavská výhovorka.
Reakcia na: TomJ #230084:
Presne tak
Reakcia na: 8437 #230082:
Kvôli malému polomeru oblúka?
Reakcia na: Jojan #230078:
Tretia koľaj je v poriadku. Len T29 a T30 sa tam neotočia. Hrozí tam vykoľaj.
Unknown
A konkrétne na čom pracujú?
Iba brúsia a navárajú? Lebo včera za cca pol hodinu tam iba postávali u nejakého zariadenia (2 kolieska a motorček na nejakom ráme) a evidentne to nemohli nakopnúť.
Sakovci sprivatizovali právo prednostnej jazdy.
Bude sa to dať aj niekde objednať, ako služba za poplatok?
https://auto.hnonline.sk/doprava/1930475-porazili-sme-bratislavske-zapchy-nasli-sme-liek-na-dopravnu-situaciu
🤑
Reakcia na: Jojan #230078:
Pracujú na tom už tretí týždeň...
Podvečer okolo 17.h. som sa vyskytol na Hlavnej stanici a robili sa tam nejaké práce na vnútornej koľaji v obratisku (pravdepodobne naváranie oblúkov, biela dodávka+ agregát , české špz) záloha v podobe 7530 bola nezvykle "ďaleko", 1. podvozkom až vonku z oblúka, kúsok od nástupišťa.
Žeby nakoniec sprevádzkovali celú 3. koľaj?❓ 😲
Preco zmizli zo sekcie schem Mapy mestskych drah?
Reakcia na: S499.1023 #230064:
Hľadám riešenie, ty nie. Neguješ ma bez argumentov, a napíšeš že argumenty nebudeš používať lebo vlastne nemáš ani dôvod.
Prosím, napíš teda reálny dôvod, čo a prečo. Rád sa priučím. Alebo všetci sú nevzdelanci kto nesúhlasia s laminatronom.....

Odťah som naschvál spomenul nakoľko dochádza na jeden rám k ťahuútlaku celej druhej K2S. V prevádzke logicky každá sama za seba, a teda to namáhanie je minimálne. Mýlim sa? Napíš kde a prečo.
Nebolo by vhodné riešit " vyťaženosť " linky trolejbusov 211, na trase NOU na Železnú studnicku...?
Vozidlá premávajú minimálne obsadené, najmä na trase od nemocnice Kramáre po NOU.su buď prázdne alebo je v nich max.5 cestujúcich.
Takisto nebolo by vhodné, zosynchronizovat ju s linkou 209, na ich spoločnej trase od Limbovej po Klenovu??? Niektoré linky 209 idú do NUSCH ( často sa nedodržiava CP DP..) a trolej. 211 nenadväzuje na takýto spoj.
Nebolo by vhodné spojiť zastávku linky 211( ide do NOU) so zastávkou linky 209 (idúcej do NUSCH), zastávka Vlarska
Mnoho ľudí ráno.i.popoludni.musi pešo šliapať do kopca na Klenovu ci Vlarsku
To odkedy už Postbus nevykonáva žiadny spoj na "slovaklinesovej" linke "Bratislava - Hainburg - Wien" a prečo? 🙁 Naposledy to boli dva páry spojov cez pracovné dni čo si pamätám.
Reakcia na: BigMac #230071:
Však ja tiež nehovorím o NB18 ale o 14Tr/15Tr/S200Tr.
Reakcia na: S499.1023 #230070:
Neviem ako v drátoleze, ale v autobusovej verzii NB 18 blokovanie rozjazdu z pracoviska vodiča nevypneš.
Dá sa to obísť a) elektricky, keď dotlačíš jednotlivé krídla, zamkneš ich (koncáky v ráme dverí)
b) mechanicky, z vonkajšej strany odpojiť - odšroubovať elektromagnety EP ventilu zastávkovej brzdy.
Reakcia na: Mike #230068:
Noha by nikdy nemala byť moc tenká ale mohol byť chytený napr. len za nohavicu.
Každopádne som nikdy nechápal kolegov, čo jazdili s vypnutým blokovaním jazdy.
Reakcia na: Mike #230068:
V každom prípade je to prúser, v autoškole nám MZ vždy vtĺkal do hlavy, že "privrieť môžeš, potiahnuť nesmieš"
Reakcia na: irizar #230067:
Poznaju, zvycajne zavisi od toho, aka hruba je ta prekazka. Ak bola noha moc tenká, mohla ostať iba medzi gumami a dvere sa mohli dovrieť úplne.
Reakcia na: Mikimaus #230065:
Registracia zacviknutia objektu vo dverach, blokacia rozjazdu s nedovretymi dverami, take nieco libchavske zazraky nepoznaju?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.