Unknown
A konkrétne na čom pracujú?
Iba brúsia a navárajú? Lebo včera za cca pol hodinu tam iba postávali u nejakého zariadenia (2 kolieska a motorček na nejakom ráme) a evidentne to nemohli nakopnúť.
Podvečer okolo 17.h. som sa vyskytol na Hlavnej stanici a robili sa tam nejaké práce na vnútornej koľaji v obratisku (pravdepodobne naváranie oblúkov, biela dodávka+ agregát , české špz) záloha v podobe 7530 bola nezvykle "ďaleko", 1. podvozkom až vonku z oblúka, kúsok od nástupišťa.
Žeby nakoniec sprevádzkovali celú 3. koľaj?
Hľadám riešenie, ty nie. Neguješ ma bez argumentov, a napíšeš že argumenty nebudeš používať lebo vlastne nemáš ani dôvod.
Prosím, napíš teda reálny dôvod, čo a prečo. Rád sa priučím. Alebo všetci sú nevzdelanci kto nesúhlasia s laminatronom.....
Odťah som naschvál spomenul nakoľko dochádza na jeden rám k ťahuútlaku celej druhej K2S. V prevádzke logicky každá sama za seba, a teda to namáhanie je minimálne. Mýlim sa? Napíš kde a prečo.
Nebolo by vhodné riešit " vyťaženosť " linky trolejbusov 211, na trase NOU na Železnú studnicku...?
Vozidlá premávajú minimálne obsadené, najmä na trase od nemocnice Kramáre po NOU.su buď prázdne alebo je v nich max.5 cestujúcich.
Takisto nebolo by vhodné, zosynchronizovat ju s linkou 209, na ich spoločnej trase od Limbovej po Klenovu??? Niektoré linky 209 idú do NUSCH ( často sa nedodržiava CP DP..) a trolej. 211 nenadväzuje na takýto spoj.
Nebolo by vhodné spojiť zastávku linky 211( ide do NOU) so zastávkou linky 209 (idúcej do NUSCH), zastávka Vlarska
Mnoho ľudí ráno.i.popoludni.musi pešo šliapať do kopca na Klenovu ci Vlarsku
To odkedy už Postbus nevykonáva žiadny spoj na "slovaklinesovej" linke "Bratislava - Hainburg - Wien" a prečo? Naposledy to boli dva páry spojov cez pracovné dni čo si pamätám.
Neviem ako v drátoleze, ale v autobusovej verzii NB 18 blokovanie rozjazdu z pracoviska vodiča nevypneš.
Dá sa to obísť a) elektricky, keď dotlačíš jednotlivé krídla, zamkneš ich (koncáky v ráme dverí)
b) mechanicky, z vonkajšej strany odpojiť - odšroubovať elektromagnety EP ventilu zastávkovej brzdy.
Noha by nikdy nemala byť moc tenká ale mohol byť chytený napr. len za nohavicu.
Každopádne som nikdy nechápal kolegov, čo jazdili s vypnutým blokovaním jazdy.
Registracia zacviknutia objektu vo dverach, blokacia rozjazdu s nedovretymi dverami, take nieco libchavske zazraky nepoznaju?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023