Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #230064:
Hľadám riešenie, ty nie. Neguješ ma bez argumentov, a napíšeš že argumenty nebudeš používať lebo vlastne nemáš ani dôvod.
Prosím, napíš teda reálny dôvod, čo a prečo. Rád sa priučím. Alebo všetci sú nevzdelanci kto nesúhlasia s laminatronom.....

Odťah som naschvál spomenul nakoľko dochádza na jeden rám k ťahuútlaku celej druhej K2S. V prevádzke logicky každá sama za seba, a teda to namáhanie je minimálne. Mýlim sa? Napíš kde a prečo.
Nebolo by vhodné riešit " vyťaženosť " linky trolejbusov 211, na trase NOU na Železnú studnicku...?
Vozidlá premávajú minimálne obsadené, najmä na trase od nemocnice Kramáre po NOU.su buď prázdne alebo je v nich max.5 cestujúcich.
Takisto nebolo by vhodné, zosynchronizovat ju s linkou 209, na ich spoločnej trase od Limbovej po Klenovu??? Niektoré linky 209 idú do NUSCH ( často sa nedodržiava CP DP..) a trolej. 211 nenadväzuje na takýto spoj.
Nebolo by vhodné spojiť zastávku linky 211( ide do NOU) so zastávkou linky 209 (idúcej do NUSCH), zastávka Vlarska
Mnoho ľudí ráno.i.popoludni.musi pešo šliapať do kopca na Klenovu ci Vlarsku
To odkedy už Postbus nevykonáva žiadny spoj na "slovaklinesovej" linke "Bratislava - Hainburg - Wien" a prečo? 🙁 Naposledy to boli dva páry spojov cez pracovné dni čo si pamätám.
Reakcia na: BigMac #230071:
Však ja tiež nehovorím o NB18 ale o 14Tr/15Tr/S200Tr.
Reakcia na: S499.1023 #230070:
Neviem ako v drátoleze, ale v autobusovej verzii NB 18 blokovanie rozjazdu z pracoviska vodiča nevypneš.
Dá sa to obísť a) elektricky, keď dotlačíš jednotlivé krídla, zamkneš ich (koncáky v ráme dverí)
b) mechanicky, z vonkajšej strany odpojiť - odšroubovať elektromagnety EP ventilu zastávkovej brzdy.
Reakcia na: Mike #230068:
Noha by nikdy nemala byť moc tenká ale mohol byť chytený napr. len za nohavicu.
Každopádne som nikdy nechápal kolegov, čo jazdili s vypnutým blokovaním jazdy.
Reakcia na: Mike #230068:
V každom prípade je to prúser, v autoškole nám MZ vždy vtĺkal do hlavy, že "privrieť môžeš, potiahnuť nesmieš"
Reakcia na: irizar #230067:
Poznaju, zvycajne zavisi od toho, aka hruba je ta prekazka. Ak bola noha moc tenká, mohla ostať iba medzi gumami a dvere sa mohli dovrieť úplne.
Reakcia na: Mikimaus #230065:
Registracia zacviknutia objektu vo dverach, blokacia rozjazdu s nedovretymi dverami, take nieco libchavske zazraky nepoznaju?
Reakcia na: Mikimaus #230065:
Konečne vyjadrenie, ktoré nemá za cieľ potopiť vodiča.
Reakcia na: fanatikmhd #230062:
Odťah nie je pravidelná prevádzka. Ak by si vystupoval ako laik, rád by som ti všetko vysvetlil ale ty sem vletíš múdry ako rádio a s riešením na všetko, pritom si totálne nevzdelaný, tak si diskutuj sám so sebou.
Reakcia na: zakaznik #230061:
Súkromné cesty mame aj dnes, to problém nie je. Otázne sú práva a povinnosti vlastníka vo vzťahu k parkovacej politike.

Začnime s príkladom z praxe. U mojej babky vlastní vyasfaltovany dvor, na ktorom sa parkuje, ŽSR.

Ako sa pri lokálnej politike bude postupovať? Kto s kým bude komunikovať?

To zbrojenie proti rozumne navrhnutej parkovacej politike niekedy produkuje naozaj sci-fi riešenia.
Reakcia na: S499.1023 #230056:
Takže pravidelné odťahy K2S K2Skou sú vlasrtne nemožné, a predsa sa dejú. ROvnako dva motorové vozne na seba vzájomne príliš nebudú pôsobiť, jediné sily na ne pôsobia ktoré tvoria rozdiely výkonov jednotlivých vozidiel, čo sa dá zmenšiť synchronizáciou vozidiel (Tak ako sa na S499 museli synchronizovať odbočky), a hotovo. Alebo čo si predstavuješ pod pojmom "dimenzácia rámu na mnohočlen" ? že nie je zabudovaná zásuvka? káble? signalizácia druhého vozu?
Reakcia na: Ike #230060:
Čo si nevieš predstaviť, robí SPF roky a o možnosti odťahovať zo súkromného pozemku som písal nižšie.
Reakcia na: zakaznik #230055:
Ale môj podiel na spoločných častiach bytového domu nespočíva v liste vlastníctva, ale zo zákona. Tieto priestory sa navyše relatívne jednoducho určujú - sú to časti domu, ktoré nepatria žiadnemu bytu alebo nebytovému priestoru. Takáto dikcia je dosť paušálna, jednoznačná a uplatiteľná na celom Slovensku.

Ako ale určíš prislúchajúci pozemok (okrem štandardného 0,5 m širokého obvodu) a zamiešaš to ešte s parkoviskami, to si naozaj neviem predstaviť ani teraz, ani pred 20 rokmi.

Už len to, keby susedný dom získal väčší pozemok ako môj, ale náhodou by na mojom bolo viac miesta na parkovanie. A uvažoval si vôbec, že takýto anarchistický ťah by viedol pri slovenskej mentalite k tomu, že by si "noví" vlastníci pozemku postavili autá krížom krážom cez zeleň? To by bola ešte väčšia autoslava ako dnes.
Reakcia na: S499.1023 #230057:
Keď môže byť liberál Štefunko alebo AOC, tak potom áno, si liberál. 👍
Reakcia na: zakaznik #230055:
A kto by prideľoval tie parkoviská k domom? Radšej drž balónik.
Reakcia na: Ike #230054:
On má "zákazník" od toho úrazu elektrickým prúdom také jednoduché radoby liberálne (ja som liberál, takže to nemyslím ako blahoidnú nadávku) riešenia, niečo ako fanatikmhd so spriahaním kačíc.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement