Castokrat sa aj tu pise, ze staci niekam umiestnit policajtov a vodici sa naucia dodrziavat predpisy.
Tiez som bol toho nazoru, ale denna realita vylieci kazdeho. Dam 2 priklady:
- uzemie Riverpark - PKO, parkovanie na chodniku. MP s odtahovkou tade brazdia niekolkokrat denne minimalne posledne 3 roky. Nedavaju papucky, ani pokuty za stierac, ale priamo odtahuju auta, ktore parkuju tak ze na chodniku zostane tak 30 cm miesta. Myslite ze sa nieco v mysleni autistov za tie roky zmenilo? Nie. Akonahle sa po odtiahnuti auta objavi volny flek na zaparkovanie, okamzite ho niekto vyuzije. Do 3 hodin je odtiahnuty.
Vacsina ludi ide na elektricku preto ze sa niekam potrebuju dostat, nie z tuzby vozit sa elektrickou, preto spravidla potrebuju ist na nejaku konkretnu linku a nie hocikde prestupit na hociaku elektricku.
Zastavka Most SNP pre autobusy smerujuce na Zochovu je velmi potrebna, Most SNP je uzol a zial kvoli sposbu akym sa v okoli vetvia cesty je vela prestupov uplne znemoznenych (nejde len o prestupy z/na elektricku), hoci autobusy tade prechadzaju (ale nezastavuju). Problem je ze samozrejme budovanie autobusovej zastavky na moste by bolo technicky pomerne narocne a teda aj drahe, ale urcite je to nieco o com by sa aspon vyhladovo uvazovat malo.
Teraz ked pamiatkari odklepli, ze najazdove/zjazdove rampy nie su sucastou mosta a teda nie su pamiatkovo chranene je prilezitost na zmenu... otazka znie do akej miery sa bude dat nahradit pomerne velky prestupny uzol a obratisko
Nebolo by od veci popremýšľať nad zastávkou Most SNP pre 93 a ďalšie linky, tam kde sú bus pruhy. Toľko spojov ide cez Most SNP a iba minimum sa dá využiť keď človek chce ísť na nábrežie, na električky, do centra, atď...
A je to naozaj tak, že estakáde nie je NKP? Nemalo to tak byť? Zmenilo sa niečo?
A ostatní: Fakt by to tam chcelo niečo, čo by nechalo zbystriť pozornosť. Lebo tiež mám pocit, že si asi všetci myslia, že tam určite bude pripájací pruh a ten autobus rútiaci sa na mňa určite uhne. Aj keby sa v premávke malo vedieť, a nie iba myslieť si. Vidím, že nie som jediný ktorý to miesto považuje za kritické. Posledné roky som tadiaľ chodil ešte častejšie ako teraz, ale v poslednej dobe fakt oveľa častejšie prichádza k takmer-stretom. Už je to za únosnou hranicou a fakt by sa to malo začať riešiť...
Používajú sa dosť, ale slovenskí dopravní inžinieri si z nich robia insitné umenie:
Napr. na tomto mieste zostala len pravá časť, čo malo v princípe byť ako značka C4b na okrúhlej značke. Spravili z toho ale C 25 Ale aj toto je dobré v zmysle "nový dizajn, staré spôsoby": https://goo.gl/maps/rHX9Ze29YhL2
ale je tam teraz toto: https://goo.gl/maps/Xmzr4qcgvdL2
Je to v stúpaní a frekvencia autobusov v BUS pruhu nebola/nie je taká hustá ako býva nezriedka frekvencia vozidiel idúcich z Einsteinovej, takže sa tam tvorili kolóny a podľa toho čo viem, to liezlo na nervy aj šofcom autobusov čo tam museli zastavovať aj keď vlastne nič po hlavnej nešlo
neviem sice preco sa neosvedcila, ale (aspon) z mojho pohladu tam nutna nie je, rozhladove podmienky su tam dobre a autobus vidno z dialky; omnoho horsia rozhladova situacia je na tom vyjazde smerom na novy most ktory je pri auparku...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mku81