Je to v stúpaní a frekvencia autobusov v BUS pruhu nebola/nie je taká hustá ako býva nezriedka frekvencia vozidiel idúcich z Einsteinovej, takže sa tam tvorili kolóny a podľa toho čo viem, to liezlo na nervy aj šofcom autobusov čo tam museli zastavovať aj keď vlastne nič po hlavnej nešlo
neviem sice preco sa neosvedcila, ale (aspon) z mojho pohladu tam nutna nie je, rozhladove podmienky su tam dobre a autobus vidno z dialky; omnoho horsia rozhladova situacia je na tom vyjazde smerom na novy most ktory je pri auparku...
Presne tak. Neznalí miestnych pomerov jednoducho automaticky predpokladajú, že na podobnej komunikácii je pripájací pruh.
Už dávno tam mala byť ak nie STOPka, tak aspoň značka iné nebezpečenstvo s dodatkovou tabuľkou bus (ak také vo vyhláške máme) a/alebo "pripojenie bez pripájacieho pruhu", a k tomu aj nejaké výstražné vodorovné značenie.
A podobný, hoc menší problém býva aj pri výjazde zo Shellky pri daňovom...
Akoze tam by mali dat regulernu ciaru (hranicu krizovatky) pred bus pruhom a stopku, lebo fakt niektori polovodici zasluzia po hlave kladivom, co tam vyvadzaju.
Napriklad v Nedelu som tam musel zastavit pred bus pruhom, lebo akurat siel Medved a za nim SORka a debil v bavoraku na mna zacal trubit a citil sa urazene, ze zastavujem/spomalujem (machal rukami ako mixer). Ocividne by pre neho bolo lepsie, kebyze sa s autom hodim pod bus a necham sa zramovat alebo ho (bus) ohrozim a bude musiet dupnut na brzdu...
Je na čase uvažovať nad zákazom použitia nájazdu na Most SNP z Einsteinovej smer Prístavný most pre IAD. Snáď každý druhý raz čo tadiaľ idem autobusom tak nejaký polovodič nevie vyčkať, trúbenie a náhle brzdenie tam musí byť na dennom poradí. Neviem, či v posledných mesiacoch nejak pribudlo vymletých vodičov, ktorí asi nemajú základné znalosti fyziky a jazdiac 10km/h sa namontujú pred autobus rútiaci sa 50km/h. Ale už mi tá situácia nepríde normálna...
Každému je to jedno, navyše na zastávkach sa používajú šachovnice. A na tých najfrekventovanejších zastávkach sú tie šachovnice najneprehľadnejšie, miniatúrne a ani pánboh nevyčíta z nich, že aký autobus (dopravca) s akým číslom má čakať.
Všimli ste si, že cp regiobusov na stránke SL sú v inom prevedení ako na stránke IDS?
Na stránke IDS vyzerajú omnoho lepšie a SL by ich tiež mohol používať. Jednak v cp SL sú uvedené aj všetky vianočné obmedzenia, ktoré sú po zvyšok roka irelevantné a jednak tam majú uvedené aj zastávky, cez ktoré daná linka nejazdí. A tým sa aj ušetrí miesto na papieri (pri vytlačení), napr. cp linky 529 má na stránke SL 4 strany, ale na stránke IDS iba 1 stranu.
Za chvíľu sa tam začne parkovať aj na poli...
A čo sa týka tých nadväzných busov, tak tam nie je problém ten, že nie sú naviazané, ale ten, že idú len od každého druhého, resp. v sedle od každého štvrtého vlaku.
Obávam sa, že na zjetnotenie si ešte počkáme. Veď keď od jesennej opravy Romanovej neboli schopní vrátiť pôvodný označník a len na zastávku zapichli výlukový bez polovice tabuliek, ako by mohli byť schopní robiť nejaké zlepšenia?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yasuhiro