3xT má prekvapujúco viacero prívržencov aj z radov zamestnancov DP a iných komepetentných "orgánov". A v DPB sú podľa mojich info aktuálne tlačení v najbližšom tendri zadať dĺžku vozov nad 40 m.
Aha, tam som evidentne niečo preskočil pri čítaní a pochopil som tak, že na ZP každé 4 min. so závlekom cez BANM, čo by rozhodne bolo predimenzované. A v Dúbravke obsadenosť električiek stále stúpa a treba to podporovať. Fobustovské fantazmagórie s 3xT by som nepodporoval, DP ani mesto to evidentne nechcú, keď si aj nové vozy vynútili max. 32 m.
snazit sa zabezpecit co najviac novych vozov je vhodne, avsak neda sa ocakavat (hlavne ak sa podaria aj nejake predlzenia trati a alebo zvysenie kapacity na tych existujucich), ze tu v kratkom case neostanu ziadne starsie vozy (a ono by to ani nebolo dobre z hladiska buducnosti, v case ked budu dozivat tie v sucasnosti nove, bude opat treba narazovo obmenit vela vozov, lepsie je to obmienat postupne, hlavne ak to v buducnosti ma mesto a DPB zvladat z vlastnych zdrojov)
a tym co sa tazsie hybe (dochodcovia, invalidi a mamicky s kocikmi), chapem ze schody a vysoka podlaha je problem alebo aspon nejaka komplikacia, ale aj tie stare vozy pokial sa budu rozumne udrziavat a porobia sa na nich aspon nejake zmeny (z pohladu vlka v salone hlavne ta klima) tak vedia este mnoho rokov sluzit... pripadne ich skombinovat ako tu uz bolo navrhnute s nizkopodlaznym vlekom (alebo v pripade klbov doplnit nizkopodlaznu vanu medzi vysoke koncove clanky) a pod.
Pri BA údržbe si to neviem predstaviť ak opomeniem vysokopodlažnosť tak už teraz pri väčšine všetko rezonuje či ide vyskočiť z kolajníc pri prejazde srdcoviek a výhybiek. Nerobím si ilúzie, že zázrakom sa tu skokovo zmení stav zvršku či zlepší vlastná údržba.
Veď aj niektorým Škodovkám neskutočne už vŕgajú kĺby.
No hlavne tá vysokopodlažnosť. Všetci aj tu prskajú ak im ide také poradie na oblúbenej linke..
Radšej by som "podojil" EU a zabezpečil čo najviac nových vozov pokiaľ sa to bude dať.
Dlzkovo mame 99% nastupisti ok nie ? Ci na co narazas ? A 2 supravy 32M vidno uz aj tak len zriedka stat sucasne na zastavke, maximalne to vydavam na Kamennom smer TrMy a na Molecke obojsmerne.
Nechcem ale, ako som pisal. Elektricka stoji cca 10x viac ako 1 solo autobus a sami si ich financovat zatial nevieme. EU sa nebude dat donekonecna dojit, T6 sa mozu aj modernizovat ,vsak sme to zvladli aj pri K2 na K2S. Okrem nizkopodlaznosti im nic nechyba, klima sa da dorobit, vyzbroj zmenit a interier obnova je minimum.
Cestovný poriadok vianočnej električky nájdeme vylepený ešte aj dnes
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike