Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: johan #229338:
§12 čl.3. ,,Ak vodič alebo trolejbusu vychádza z vyhradeného jazdného pruhu ,vodič jazdiaci v tomto pruhu je povinný mu dať prednosť v jazde"

Takže treba sa sťažovať v autoškole ktorá ti umožnila vyliezť na cestu a nepoznať predpisy. Alebo sa jedná len o aroganciu?
Reakcia na: matt11 #229336:
Nekolabuješ náhodou aj ty už len pri pohľade na sneh?
Reakcia na: 810zssk #229339:
Pardon, zle citam, ak to dobre chapem, on nakoniec zastal.

Cize prve auto zastalo aby dalo prednost autobusu ktory ma zo zakona prednost a dalsie dve za nim narazili lebo nemali dostatocny odstup? Nechapem ako mal v takej konstelacii vodic autobusu "sposobit nehodu".
Reakcia na: johan #229338:
Vodic autobusu nedaval znamenie o zmene smeru jazdy? Lebo ak ano, tak nehodu sposobilo vozidlo ktore mu nedalo prednost v zmysle zakona o cestnej premavke.
vodic mhd sposobil nehodu a usiel

Neviete poradit ako to riesit? mam to na kamere ale SPZ autobusu ani cislo autobusu je tazko rozpoznatelne...

Vodic mhd stal na zastavke - nasledne sa zaradil do jazdneho pruhu, napriek tomu ze tadial isli tri auta v bezprostrednej vzdialenosti. (v podstate sa vrazil do cesty prvemu autu ktoremu nezostavalo nic ine ako brzdit..bolo nasnezene, neposypane,,,,retazova havaria troch aut, vodic mhd odisiel akoby sa nic nestalo.


Mam kamerovy zaznam ale spz a cislo autobusu je tazko rozpoznatelne. Viem iba nazov zastavky a priblizny cas......da sa to podla vas nejako riesit? mam dost velku skodu na aute a vodic MHD by rozhodne mal byt za to zodpovedny...

Reakcia na: S499.1023 #229334:
nie, ja som bol v krúžku červenofašistov 🙂
Dnes to naVallalo a opat doprava kolabuje. Ake prekvapenie na tych pneumatikach. Mohli by v pondelok policajti cakat pri vozovnach a rovno odstavovat busy, potom by sa mozno niekto kompetentny aj uvedomil.
Druha vec je samozrejme absolutne nezvladnuta zimna udrzba v podani magistratu.
Reakcia na: Pajo #229330:
Dobré vedieť, že polícia reaguje aj na podnety na Facebooku/mailu.
Len tak ďalej. Každý deň by mali stáť pred vozovňou a preventívne kontrolovať každý jeden autobus ktorý opustí vozovňu. 🙂
Reakcia na: Ike #229333:
Že by kapitáňov spolužiak?
Reakcia na: toldo #229332:
Katedra popráv, defenestrácie a občianskych súdov.
Reakcia na: gejza #229331:
poculi sme slovo absolventa pravnickej fakulty VS zivota...
Reakcia na: Pajo #229330:
nikde som nezachytil info o začatí stíhania pre podozrenie zo spáchania TČ všeobecného ohrozenia v štádiu pokusu .... alebo súdruhom stačilo, že manifestačne odstavili pár vozov ?
https://www.regiojet.sk/novinky/vlaky/vytahy_bratislava_hlst.html

"Vážení cestujúci,

dňom 24.1.2019 v železničnej stanici Bratislava hlavná stanica boli spustené do prevádzky zrekonštruovaný bývalý batožinový podchod a nové samoobslužné výťahy na nástupištiach č. 1 – 5. Týmto sa zabezpečil bezbariérový prístup imobilných cestujúcich z predstaničného priestoru priamo na jednotlivé nástupištia k vlaku bez nutnosti sprevádzania cestujúcich zamestnancami dopravcu cez koľajisko úrovňovými priechodmi. Prístup k výťahom je vybavený aj vodiacimi lištami a Braillovým písmom pre nevidiacich a slabozrakých cestujúcich.

Bezbariérová prístupová cesta pre ZPO/OZP je cez vstupnú halu prijímacej budovy nájazdovou rampou do odchodového vestibulu a na nástupište č. 1, resp. nájazdovou rampou do príchodového vestibulu a na nástupište č. 1. Na nástupištia č. 2, 3, 4, 5 z nástupišťa č. 1 samoobslužným výťahom do podchodu pod koľajiskom a ďalej podchodom k samoobslužným výťahom na jednotlivé nástupištia, na nástupište č. 6 priamo z nástupišťa č. 1. Odchod z nástupišťa opačným smerom.

Pre včasný nástup imobilného cestujúceho do vlaku sa odporúča príchod na železničnú stanicu 30 minút pred odchodom vlaku. V prípade nefunkčnosti výťahov bezpečný prístup na nástupište sprevádzaním imobilného cestujúceho zabezpečia zamestnanci Regiojetu."
https://www.slovaklines.sk/aktuality/uzavierkou-ul-mlynske-nivy-od-15-2-2019-nebude-dotknuta-prevadzka-autobusovej-stanice-nivy.html

"Ulica Mlynské nivy medzi križovatkami s Karadžičovou a Svätoplukovou ulicou bude od 15. 2. 2019 kompletne uzavretá pre automobilovú dopravu a MHD. Trasy pre peších ostanú zachované, vrátane pešieho prechodu k Autobusovej stanici Nivy.

Odchody a príchody prímestských, diaľkových a medzinárodných autobusov nebudú touto uzávierkou dotknuté. Autobusová stanica Nivy bude v prevádzke tak ako doteraz.

Alternatívne trasovanie MHD povedie cez Páričkovu ulicu, ktorá bude prejazdná pre oba smery. Páričkova ulica, v oblasti výstavby projektu Stanica Nivy, bude pre autá neprejazdná. Tie budú môcť využiť napríklad obchádzkovú trasu cez Landererovu ulicu. Počas dopravných obmedzení odporúčame ako najefektívnejšie riešenie využiť verejnú dopravu.

Podrobnejšie informácie o uzávierke ulice Mlynské nivy aj s mapkami budú publikované v najbližších dňoch na webovej stránke novenivy.sk"
https://www.slovaklines.sk/aktuality/od-27-januara-zastavujeme-linku-do-hainburgu.html

"Od 27. januára 2019 zastavujeme prevádzku samostatnej linky Bratislava-Hainburg. Cestujúci majú naďalej viacero možností, ako sa do prihraničných obcí Wolfsthal a Hainburg dopraviť.

Dostupná je možnosť odviesť sa do Hainburgu a Wolfsthalu bratislavskou mestskou hromadnou dopravou – linkou 901. Zároveň, do Hainburgu sa dá z Autobusovej stanice Nivy naďalej prepraviť autobusmi Slovak Lines premávajúcimi na linke do Viedne každý deň, každú hodinu.

Cestujúci so zakúpenými karnetovými a mesačnými lístkami na trasu Bratislava - Hainburg, ktorým platnosť trvá po termíne zastavenia linky, ich môžu do konca platnosti využiť na spojoch Bratislava – Schwechat – Viedeň.

Autobusový spoj Slovak Lines do Hainburgu bol daný do prevádzky ako náhrada za linku DPB na tejto trase. Nakoľko spoje DPB naďalej do Hainburgu jazdia, vzhľadom na zbytočný súbeh dvoch podobných liniek Slovak Lines prevádzku linky zastavuje. Nakoľko prioritou Slovak Lines je využívať dopravné kapacity efektívne podľa toho, aký je reálny dopyt cestujúcich, situáciu budeme naďalej priebežne sledovať a vyhodnocovať.

Veríme, že vďaka tomuto kroku budeme môcť ponúknuť ešte lepšie a hustejšie dopravné spojenia medzi Slovenskom a Rakúskom. Aj v roku 2019 plánujeme sústrediť svoju pozornosť na čo najzaujímavejšie autobusové spojenia. Popri linke Bratislava-Viedeň sú od decembra 2018 v prevádzke expresné autobusy na letisko Schwechat a späť. Jazdia už od tretej ráno, po diaľnici a bez medzizastávok."
Reakcia na: irizar #229317:
Pritom sa niet čoho báť. Ako som tu už zmieňoval, niekde okolo rokov 1992 - 1994 som pánom Bilčíkovi a Horníkovi naťahal na kanál celú hroboňácku stojánku a to nešlo o hĺbku dezénu ale "len" (podľa Horníka) o to, že prezuli celú Hroboňku do zmesi steeliek a diagonálok.
Reakcia na: irizar #229317:
Keďže autobusy DPB jazdia po známej trase, políciu môže upovedomiť aj iný človek, ako zamestnanec firmy.
Reakcia na: mhd.fanusik1 #229323:
Aha, sorry - pri fotke nebolo, v texte príspevku ÁNO. 😶
Reakcia na: Petto #229322:
ČÍSLO VOZU❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.