Zrovna minule som nad týmto premýšlal, že by policajti mohli kontrolovať stav pneumatík a iných části vozov. Za jedno to bolo po tom, čo som videl fotky pneumatík pri tej kalamite a vzápätí na to po tom, čo som videl v akom stave boli gumy toho busu čo nabúral pri Prahe pred cca rokom. A ono hold, policajti sa dali do práce.
Podľa mňa by sa mali postaviť ráno pri výjazdoch niekde pri vozovni a odstavovať ich rovno tam, aby sa to ani nedostalo do premávky s cestujúcimi. Okamžite brať techničáky a dať odťahovať späť do vozovne. A aj keby nejazdili niektoré spoje, maslo na hlave by mal DPB a nie polícia.
To by sme potom videli akým zázračným tempom by sa objednali a nahodili nové pneumatiky. Toto je hazardovanie so zdravím vodičov a cestujúcich na margo dobrých hospodárskych výsledkov.
Na záver dodať, že by bolo treba viac takýchto kontrol.
Podľa mňa by sa mali postaviť ráno pri výjazdoch niekde pri vozovni a odstavovať ich rovno tam, aby sa to ani nedostalo do premávky s cestujúcimi. Okamžite brať techničáky a dať odťahovať späť do vozovne. A aj keby nejazdili niektoré spoje, maslo na hlave by mal DPB a nie polícia.
To by sme potom videli akým zázračným tempom by sa objednali a nahodili nové pneumatiky. Toto je hazardovanie so zdravím vodičov a cestujúcich na margo dobrých hospodárskych výsledkov.
Na záver dodať, že by bolo treba viac takýchto kontrol.
Petto
DNES SU15 1211 nahradil iny SU15, a SOR 2205 nahradilo ine SU15. Vie resp ma sofer vobec nejaky nastroj na meranie dezenu ? ci len nechtom robia ? Kazdopadne JOJka a fizli by to mali viac rozpitvat.