https://www.regiojet.sk/novinky/vlaky/vytahy_bratislava_hlst.html
"Vážení cestujúci,
dňom 24.1.2019 v železničnej stanici Bratislava hlavná stanica boli spustené do prevádzky zrekonštruovaný bývalý batožinový podchod a nové samoobslužné výťahy na nástupištiach č. 1 – 5. Týmto sa zabezpečil bezbariérový prístup imobilných cestujúcich z predstaničného priestoru priamo na jednotlivé nástupištia k vlaku bez nutnosti sprevádzania cestujúcich zamestnancami dopravcu cez koľajisko úrovňovými priechodmi. Prístup k výťahom je vybavený aj vodiacimi lištami a Braillovým písmom pre nevidiacich a slabozrakých cestujúcich.
Bezbariérová prístupová cesta pre ZPO/OZP je cez vstupnú halu prijímacej budovy nájazdovou rampou do odchodového vestibulu a na nástupište č. 1, resp. nájazdovou rampou do príchodového vestibulu a na nástupište č. 1. Na nástupištia č. 2, 3, 4, 5 z nástupišťa č. 1 samoobslužným výťahom do podchodu pod koľajiskom a ďalej podchodom k samoobslužným výťahom na jednotlivé nástupištia, na nástupište č. 6 priamo z nástupišťa č. 1. Odchod z nástupišťa opačným smerom.
Pre včasný nástup imobilného cestujúceho do vlaku sa odporúča príchod na železničnú stanicu 30 minút pred odchodom vlaku. V prípade nefunkčnosti výťahov bezpečný prístup na nástupište sprevádzaním imobilného cestujúceho zabezpečia zamestnanci Regiojetu."
"Vážení cestujúci,
dňom 24.1.2019 v železničnej stanici Bratislava hlavná stanica boli spustené do prevádzky zrekonštruovaný bývalý batožinový podchod a nové samoobslužné výťahy na nástupištiach č. 1 – 5. Týmto sa zabezpečil bezbariérový prístup imobilných cestujúcich z predstaničného priestoru priamo na jednotlivé nástupištia k vlaku bez nutnosti sprevádzania cestujúcich zamestnancami dopravcu cez koľajisko úrovňovými priechodmi. Prístup k výťahom je vybavený aj vodiacimi lištami a Braillovým písmom pre nevidiacich a slabozrakých cestujúcich.
Bezbariérová prístupová cesta pre ZPO/OZP je cez vstupnú halu prijímacej budovy nájazdovou rampou do odchodového vestibulu a na nástupište č. 1, resp. nájazdovou rampou do príchodového vestibulu a na nástupište č. 1. Na nástupištia č. 2, 3, 4, 5 z nástupišťa č. 1 samoobslužným výťahom do podchodu pod koľajiskom a ďalej podchodom k samoobslužným výťahom na jednotlivé nástupištia, na nástupište č. 6 priamo z nástupišťa č. 1. Odchod z nástupišťa opačným smerom.
Pre včasný nástup imobilného cestujúceho do vlaku sa odporúča príchod na železničnú stanicu 30 minút pred odchodom vlaku. V prípade nefunkčnosti výťahov bezpečný prístup na nástupište sprevádzaním imobilného cestujúceho zabezpečia zamestnanci Regiojetu."
Peon
"Od 27. januára 2019 zastavujeme prevádzku samostatnej linky Bratislava-Hainburg. Cestujúci majú naďalej viacero možností, ako sa do prihraničných obcí Wolfsthal a Hainburg dopraviť.
Dostupná je možnosť odviesť sa do Hainburgu a Wolfsthalu bratislavskou mestskou hromadnou dopravou – linkou 901. Zároveň, do Hainburgu sa dá z Autobusovej stanice Nivy naďalej prepraviť autobusmi Slovak Lines premávajúcimi na linke do Viedne každý deň, každú hodinu.
Cestujúci so zakúpenými karnetovými a mesačnými lístkami na trasu Bratislava - Hainburg, ktorým platnosť trvá po termíne zastavenia linky, ich môžu do konca platnosti využiť na spojoch Bratislava – Schwechat – Viedeň.
Autobusový spoj Slovak Lines do Hainburgu bol daný do prevádzky ako náhrada za linku DPB na tejto trase. Nakoľko spoje DPB naďalej do Hainburgu jazdia, vzhľadom na zbytočný súbeh dvoch podobných liniek Slovak Lines prevádzku linky zastavuje. Nakoľko prioritou Slovak Lines je využívať dopravné kapacity efektívne podľa toho, aký je reálny dopyt cestujúcich, situáciu budeme naďalej priebežne sledovať a vyhodnocovať.
Veríme, že vďaka tomuto kroku budeme môcť ponúknuť ešte lepšie a hustejšie dopravné spojenia medzi Slovenskom a Rakúskom. Aj v roku 2019 plánujeme sústrediť svoju pozornosť na čo najzaujímavejšie autobusové spojenia. Popri linke Bratislava-Viedeň sú od decembra 2018 v prevádzke expresné autobusy na letisko Schwechat a späť. Jazdia už od tretej ráno, po diaľnici a bez medzizastávok."