aj na hlavnej stanici je citacka pristupna non-stop.
Re #22928 J: ja by som skor do vozidiel umiestnoval aj automaty na listky (pokial by ich bolo vo vozidlach dost, dali by sa kludne zrusit tie na uliciach a myslim ze vo vozoch by boli o nieco menej terorizovane vandalmi a bolo by ich mozne servisovat vzdy vo vozovni). V kazdom pripade by vsak 5 - 10 % nebolo velke terno, pretoze je vela vozov ktore robia kazdy den tu istu sluzbu a pochybujem ze by bezny cestujuci ktory ide rano vzdy o tom istom case do prace a popoludni domov mal chyt striehnut na to ci a kedy mu pojde voz s citackou...
Ano, mozem to potvrdit, novy riaditel vsetko pozastavil, aj ked podla sprav ktore som pocul sa napr. na renovacii stanicnej budovy v Leviciach robilo bez problemov dalej. Ak je tu niekto taky, co mi toto bude vediet vysvetlit -> Cesi uz maju zmodernizovanych priblizne do 300km trati, my asi 10. Cesi maju na to prostriedky z ISPA a inych fondov. Kam idu tieto peniaze u nas, to keby bol niekto taky dobry a vysvetlil mi. Moje IQ je na pochopenie tejto zahady prinizke.
Myslis ten stanok pod zel. stanicou Vinohrady? Tam som si cosi vsimol, za mrezami. Videl som to ale len z eliny, takze som nevedel, ci je to pristupne nonstop.
V septembri mi jeden zelezniciar na stanici v RK vravel, ze novy riaditel nasich zeleznic vraj zastavil vsetky rekonstrukcne prace. Neviem, co je na tom pravdy.
V poslednom čase ma Yahoo po odoslaní mailu vytrvalo oblažuje správou Failure Delivery, tak preto. (Táto romantická hláška začína pekne liezť na nervy). Radšej sa uisťujem, či píšem správne. Fajn, keď budem mať nejaký zaujímavý materiál, dám vedieť.
Vladimír: Podľa akého? No zobral som si, že je asi 550 autobusov a keby boli kontrolné mašinky aspoň v 50 až 55 vozidlách tak by bola vysoká pravdepodobnosť, že raz za mesiac ho stretneš. Matematicky som to neprepočítaval, bo to už neviem ale ak by sa niekomu chcelo
Dal by som ich pomerne na každú kolónu do určitých typov vozidiel poprípade len do jedného typu vozidiel aby cestujúci vedel, že keď príde tento bus môže si skontrolovať elinu. Alebo by boli vozy jednoducho z vonku označené nejakým logom.
Potom som si spomenul, že máme aj trole a eliny tak som namiesto busy použil slovo vozy.
Tak teda prijemne cestovanie
Ale vazne, pozrel som si vsetky videa, ktore na stranke http://www.transrapid.de/en/ su a tazko som si vzychol, ked som si uvedomil, ze po rekonstrukcii slovenskych trati budu u nas vlaky jazdit "az" 160km/h.
Neviete niekto, kde by sa dali zistit presne rozmery, pripadne neviete ich vy?
- rozmery vsetkych(alebo aspon niektorych) exterierovych clenitych casti najma 14Tr, 15Tr, 21Tr, 22Tr a inych vozidiel a pod.
- rozmery roznych objektov nachadzajucich sa v meste v suvislosti najma s MHD - stlpy, lampy, semafory, cesty(aspon sirka jazdych pruhov), lavicky, zast. pristresky, oznacniky a pod.
potrebujem to, a nechce sa mi chodit po meste s metrom a premeriavat to
ked niekto vie aspon nieco z toho, tak nech da vediet
jedine co z toho sa mi podarilo zistit su akurat sirka, vyska a dlzka tych trolejbusov, ale to mi je skoro na nic, kedze su to celkove rozmery, ja potrebujem jednotlivych casti exterieru, kedze trolejbus nie je len kvader..
Spoluziakovi sa stalo, ze si v linke 53 zabudol gitaru, a tak siel na konecnu a cakal kym ten voz pride. Ked dosiel, tak vodic mu dal gitaru s tym, ze ju zobral do kabiny, pretoze si ju nejaki cestujuci uz vyhliadli Potom na toho vodica poslal dakovny list.
Ja som tie navesti uvadzal pre bratislavske trolejbusy, a v porovnani s tou strankou co tu niekto uviedol, sa u nas napriklad inak znaci usekovy delic.. Co sa tyka trolejbusovych vyhybiek, tak sa mi zda, ze u nas sa ten preskrtnuty obdlznik na zrusenie obmedzenia za vyhybkami tusim nedava.
Papyr: No DPB sa ku svojim zakázníkom stavia tak, že ak si stálim zákazníkom a dostanše pokutu prvýkrát v živote a požiadaš o odpustenie tak ti ju stornujú.
Čítačky kariet by som na automaty nedával (ten náš vandalizmus) ale dal by som ich do takých 8 až 10% vozidiel.
Re #22904 Fobust: Ja mám ešte lepšiu skúsenosť s Petržalským vodičom. Moja mam stratila OP v buse a ani o tom nevedela. Zrazu jej okolo ôsmej večer niekto volá na mobil. Bol to vodič, ktorí našiel OP a dal si tú námahu zistiť číslo mojej mami v Pomaranči. Spýtal sa či je to ona a že je na L90 a že o 20:43 bude na zastávke Budatínska, že podľa adresy by tam mala bývať a že keď chce tak si môže prísť pre OP na zastávku. Kto by nechcel a tak sme mu dali aspoň flašu vína. Tak takúto skúsenosť máme s vodičom 4. kolóny
Som sa zamyslal nad tym, ze preco DPB nepredava rocne elektrickenky ludom, ktory vyuzivaju zlavu. Dovod som nenasiel, ale jediny asi je ten, ze si chcu zarobit na tych, co maju najmenej penazi. Tak ale keby som si prepocital, ze kolko dni jazdim medzi vyprsanim platnosti a kupou novej elektricenky nacierno, tak by mi asi vyslo, ze vlastne na tom tratia oni... Totiz keby som si kupil rocnu, tak na cierno takmer vobec nejazdim.
Bod 7 je návesť, ktorá ruší predošlú maximálnu dovolenú rýchlosť. Každé ďalšie návestie dovolenej maximálnej rýchlosti tiež ruší tú predošlú rýchlosť. Napr. v KE na rýchlodráhe je max. dovolená rýchlosť obmedzená návesťou na 60 km/h, ale pred železničnými výhybkami je návesť 30 km/h a za nimi znova návesť 60 km/h.
Ešte doplním bežne používanú návesť zákazu míňania a zrušenie zákazu míňania. Polovica návesti je červená a polovica zelená. Ak je červená polovica vľavo a zelená vpravo, mám prednosť pri míňaní a ak opačne, dávam prednosť míňajúcemu vozidlu. Niekedy sa nesmú míňať iba určité typy vozidiel, vtedy môže byť v spodnej časti tabuľky vpísaný biely text typu vozidla, napr. "KT8".
V KE je v praxi aj návesť s čiernym trojuholníkom hrotom dole na bielom poli a v čiernom rámčeku označuje v električkovej doprave miesto elektromagnetického prehadzovania výhybky. Na tomto mieste musí vodič stlačiť tlačidlo, ktoré nabudí cievku v elektromagnete a prejazdom nad čidlom v zemi výhybku prehodí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR