...vlastne všetci veľkí dopravcovia milujú KKV, keďže buď si KKV zabezpečujú sami, alebo si môžu dohodnúť množstevné zľavy u školiteľov, čím sú vo výhode oproti menšej konkurencii.
Čo je nakoniec zmysel akejkoľvek štátnej regulácie - chrániť veľké firmy pred neželanou konkurenciou.
DOPRAVNÍ PODNIK HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
======================================
Pracovní příležitosti:
ŘIDIČ / ŘIDIČKA TRAMVAJE
Nabízíme benefity v celkové výši 60 000 Kč / rok:
• Měsíční mzda 35 000 Kč a pracovní smlouva na dobu neurčitou
• Výrazně zlevněné Zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky (Lítačka)
• Penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1 100 Kč
• 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování formou poukázek v hodnotě 100 Kč
• Poukázky FLEXIPASS ve výši 4 000 Kč/rok
• Možnost rekreace a příspěvek na dětskou rekreaci aj. ve výši až 3 000 Kč
• Stejnokrojové vybavení
• Možnost dotovaného ubytování v ubytovně za cca 2 000 Kč/měsíc
• Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí
Áno, radšej znížime minimálny vek ako by sme zrušili kartičkovú povinnosť a centralizované školenia.
Lebo kartičky znižujú riziko nehody viac, ako 3 roky životných skúseností.
Od 1.4. sa navyše znižuje minimálny vek vodičov na vodičské oprávnenie sk. D na 21 rokov. Nie je to všeliek, ale dokáže to možno zmeniť priority budúcich profesionálnych vodičov.
Moznosti je viacero, vratane zahustenia intervalu na 32 a nasadenia solo vozov (pokial viem spojenie 32 a 204 po zatrolejovani Mlynskej nie je vobec iste). Dalsia moznost je dat uvolnene sola na 207 a klby z nej posunut na 32 (chybajuca kapacita by sa v spicke mohla riesit skratenim intervalu). Mimo spicky by kapacita so solo vozmi na 207 stacila.
Zaroven by som sa priklanal k plosnemu zvyseniu kapacity vozov 30/31Tr vybratim jedneho, idealne dvoch dvojradov sedadiel medzi druhymi a tretimi dverami. Sucasne medzimestske riesenie interieru je uplny nonsense v mestskej prevadzke.
Verim, ze nove vedenie mesta sa uz nebude riadit starymi dogmami, ze nic sa neda a nikdy sa to tak nerobilo. Argument, ze si nemozeme dovolit rozpravat o navysovani vykonov, lebo nie su vodici, neobstoji. Mestu bezprecedentne rastli za posledne roky prijmy z podielovych dani, zaviedol sa poplatok za rozvoj (z ktoreho ma tretinu magistrat) a co to hadam prinesie do kasy spoplatnene parkovanie. Okrem toho zo sucasneho balika eurofondov su stale k dispozicii znacne prostriedky, ktore sa zufalo pomaly cerpaju. Ak sa myslia vazne reci o uprednostnovani VHD, je na case zacat investovat do skvalitnovania verejnej dopravy (stabilizacia vodicskej zakladne zlepsenim ohodnotenia a pracovnych podmienok, zvysovanie vykonov a zlepsenie obsluznosti najma v novych a rozvojovych oblastiach, modernizacia vozoveho parku a investicie do infrastruktury).
Nikto ˝normálny˝ tu s cenzúrou problém nemal, aspoň som si to dosiaľ nevšimol. Byť tebou tak by som si preštudoval https://imhd.sk/ba/doc/sk/10260/Podmienky-pouzivania (najmä asi 3.5.4.) a okrem toho nerozumiem tvojej potrebe používať v príspevkoch veľké množstvo linkov, resp. odkazov, keď to vôbec nie je potrebné.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Čo je nakoniec zmysel akejkoľvek štátnej regulácie - chrániť veľké firmy pred neželanou konkurenciou.