Reakcia na: Petto #229240:
Moznosti je viacero, vratane zahustenia intervalu na 32 a nasadenia solo vozov (pokial viem spojenie 32 a 204 po zatrolejovani Mlynskej nie je vobec iste). Dalsia moznost je dat uvolnene sola na 207 a klby z nej posunut na 32 (chybajuca kapacita by sa v spicke mohla riesit skratenim intervalu). Mimo spicky by kapacita so solo vozmi na 207 stacila. Zaroven by som sa priklanal k plosnemu zvyseniu kapacity vozov 30/31Tr vybratim jedneho, idealne dvoch dvojradov sedadiel medzi druhymi a tretimi dverami. Sucasne medzimestske riesenie interieru je uplny nonsense v mestskej prevadzke.
Verim, ze nove vedenie mesta sa uz nebude riadit starymi dogmami, ze nic sa neda a nikdy sa to tak nerobilo. Argument, ze si nemozeme dovolit rozpravat o navysovani vykonov, lebo nie su vodici, neobstoji. Mestu bezprecedentne rastli za posledne roky prijmy z podielovych dani, zaviedol sa poplatok za rozvoj (z ktoreho ma tretinu magistrat) a co to hadam prinesie do kasy spoplatnene parkovanie. Okrem toho zo sucasneho balika eurofondov su stale k dispozicii znacne prostriedky, ktore sa zufalo pomaly cerpaju. Ak sa myslia vazne reci o uprednostnovani VHD, je na case zacat investovat do skvalitnovania verejnej dopravy (stabilizacia vodicskej zakladne zlepsenim ohodnotenia a pracovnych podmienok, zvysovanie vykonov a zlepsenie obsluznosti najma v novych a rozvojovych oblastiach, modernizacia vozoveho parku a investicie do infrastruktury).
mirec240