Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #229282:
...vlastne všetci veľkí dopravcovia milujú KKV, keďže buď si KKV zabezpečujú sami, alebo si môžu dohodnúť množstevné zľavy u školiteľov, čím sú vo výhode oproti menšej konkurencii.

Čo je nakoniec zmysel akejkoľvek štátnej regulácie - chrániť veľké firmy pred neželanou konkurenciou.
Reakcia na: Ike #229282:
Najmä tí dopravcovia, ktorí zároveň robia školenia pre KKV. 😁
DOPRAVNÝ PODNIK BRATISLAVA
============================

VODIČ AUTOBUSU
6,17 € / hod. = 925,5 € / 37,5*4
ČISTÁ MZDA 712 €

VODIČ TROLEJBUSU
6,63 € / hod. = 994,5 € / 37,5*4
ČISTÁ MZDA 760 €

😂
ČISTÁ MZDA (ČR)
-------------------------

35 000 Kč => 26 185 Kč (bez dětí)
26 185 CZK = ca. 1021 €

😉
DOPRAVNÍ PODNIK HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
======================================

Pracovní příležitosti:

ŘIDIČ / ŘIDIČKA TRAMVAJE
Nabízíme benefity v celkové výši 60 000 Kč / rok:
• Měsíční mzda 35 000 Kč a pracovní smlouva na dobu neurčitou
• Výrazně zlevněné Zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky (Lítačka)
• Penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1 100 Kč
• 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování formou poukázek v hodnotě 100 Kč
• Poukázky FLEXIPASS ve výši 4 000 Kč/rok
• Možnost rekreace a příspěvek na dětskou rekreaci aj. ve výši až 3 000 Kč
• Stejnokrojové vybavení
• Možnost dotovaného ubytování v ubytovně za cca 2 000 Kč/měsíc
• Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí

ŘIDIČ / ŘIDIČKA AUTOBUSU
detto (viz výše)

😉

35 000 CZK = ca. 1365 €

😉
WIENER LINIEN
=============

Voľné pracovné pozície:

VODIČ AUTOBUSU (s VP sk. D)
- min. 24 rokov veku
- min. 2 100 € brutto (14x ročne) (pre 37,5 hod. pracovný týždeň)

VODIČ AUTOBUSU (s VP sk. 😎
- 1 616,36 € brutto (počas kurzu sk. D, následne pozri vyššie)

VODIČ ELEKTRIČKY
- min. 21 rokov veku
- 1 616,36 € brutto (počas kurzu "električka", následne pozri vyššie)

😉

ČISTÁ MZDA (bez rodinných bonusov a "pendler-paušálu"):

1. - 12. plat ..........................................1.535,76 €
13. plat (príspevok na dovolenku) ... 1.673,25 €
14. plat (vianočný príplatok) ............. 1.636,05 €

😉
Reakcia na: zakaznik #229280:
Dopravcovia mali iný názor
Mozem len jednu otazku dnes spominali v jednom radiu ze bude posilnena mhd pocas danych uzavierok. Vie sa cim sa bude jazdit a najmä kým? 😉
Reakcia na: Ike #229279:
Áno, radšej znížime minimálny vek ako by sme zrušili kartičkovú povinnosť a centralizované školenia.
Lebo kartičky znižujú riziko nehody viac, ako 3 roky životných skúseností. 😋
Reakcia na: Machnac #229278:
Od 1.4. sa navyše znižuje minimálny vek vodičov na vodičské oprávnenie sk. D na 21 rokov. Nie je to všeliek, ale dokáže to možno zmeniť priority budúcich profesionálnych vodičov.
Reakcia na: Petto #229240:
Moznosti je viacero, vratane zahustenia intervalu na 32 a nasadenia solo vozov (pokial viem spojenie 32 a 204 po zatrolejovani Mlynskej nie je vobec iste). Dalsia moznost je dat uvolnene sola na 207 a klby z nej posunut na 32 (chybajuca kapacita by sa v spicke mohla riesit skratenim intervalu). Mimo spicky by kapacita so solo vozmi na 207 stacila.

Zaroven by som sa priklanal k plosnemu zvyseniu kapacity vozov 30/31Tr vybratim jedneho, idealne dvoch dvojradov sedadiel medzi druhymi a tretimi dverami. Sucasne medzimestske riesenie interieru je uplny nonsense v mestskej prevadzke.

Verim, ze nove vedenie mesta sa uz nebude riadit starymi dogmami, ze nic sa neda a nikdy sa to tak nerobilo. Argument, ze si nemozeme dovolit rozpravat o navysovani vykonov, lebo nie su vodici, neobstoji. Mestu bezprecedentne rastli za posledne roky prijmy z podielovych dani, zaviedol sa poplatok za rozvoj (z ktoreho ma tretinu magistrat) a co to hadam prinesie do kasy spoplatnene parkovanie. Okrem toho zo sucasneho balika eurofondov su stale k dispozicii znacne prostriedky, ktore sa zufalo pomaly cerpaju. Ak sa myslia vazne reci o uprednostnovani VHD, je na case zacat investovat do skvalitnovania verejnej dopravy (stabilizacia vodicskej zakladne zlepsenim ohodnotenia a pracovnych podmienok, zvysovanie vykonov a zlepsenie obsluznosti najma v novych a rozvojovych oblastiach, modernizacia vozoveho parku a investicie do infrastruktury).
😂 😛 🤑 😇 🤓 👍 ❗
Reakcia na: rastaman2000 #229272:
Nikto ˝normálny˝ tu s cenzúrou problém nemal, aspoň som si to dosiaľ nevšimol. Byť tebou tak by som si preštudoval https://imhd.sk/ba/doc/sk/10260/Podmienky-pouzivania (najmä asi 3.5.4.) a okrem toho nerozumiem tvojej potrebe používať v príspevkoch veľké množstvo linkov, resp. odkazov, keď to vôbec nie je potrebné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.