Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Čo sa týka úsekových deličov, jazdiť cez ne so zapnutou jazdou samozrejme nie je zakázané len kvôli tomu, že cestujúcim by vadilo trhnutie trolejbusom. Je to preto, že sa tým riskuje vážne poškodenie trolejbusu. Ale nič viac presnejšie napísať neviem, na to sú tu iném, fundovanejšie hlavy.
Inak, aj mne by sa zišli nejaké úvodné lekcie do sveta techniky, elektriny a pod. 🙂 Veľmi túžim sa vzdelať v tejto oblasti, no predpokladám, že na pripravované stretnutia v tomto smere sa nedostavím (412 km, predsa len trochu moc...).
Reakcia na: Maval #22889:
Neviem, nakolko je to aplikovatelne aj na bratislavsku prevadzku (vzhladom na normalizacne tendencie v minulosti mozno aj celkom dost), ale na stranke http://www.prazsketramvaje.cz/navesti.html je to celkom pekne popisane.
Reakcia na: Maval #22900:
Chodievam cez tunel denne a jedna elina ide pomaly a ina zase tak, ze sa citim aspon na chvilku ako v metre 🙂
To iste je aj v tom nestastnom obluku pri Riviere. Niektori vodici idu tade krokom a ini len slabo pribrzdia. Nechapem, preco je v tomto mieste vlastne taky prudky obluk, ked sa trat pokojne mohla strihnut blizsie k budove mestskeho uradu. :-|
Andy: vdaka za vycerpavajuci vyklad tych znaciek,hned sa mi bude lepsie spavat. Ak vsak tie znacky znamenaju to co hovoris, tak potom by sa teda tunelom malo jazdit rychlostou 10 kmh . Realita je vsak obycajne taka, ze sa ticho modlievam,aby sme v plnej rychlosti po najazde na tie zlomene kolaje neboli katapultovani do toho vysokotlakoveho potrubia 😞
Reakcia na: Andy #22892:
Preciarknuty stvorcek zrejme bude zrusenie rychlostneho obmedzenia. Ale na tuto otazku by ti ako velky znalec dopravy asi najlepsie odpovedala rychlikova laminatka 😃
Reakcia na: Matthias #22893:
Mail je napr. spectre@imhd.sk ... neviem, co ti na tom nefunguje 🙂 🙂. Neviem si vysvetlit, preco ti to nejde. Preistotu skusaj este raz.

Co sa tyka fotografii, samozrejme, moze prispiet hocikto. Avsak fotky musia splnat iste zakladne kvalitativne parametre, aby nedegradovali uroven stranky. Netreba teda cakat, ze ti uverejnime 100% fotiek. Len tie velmi pekne (alebo velmi zaujimave 🙂 ). Ak mas pekne fotky, kazdopadne sa ozvi, nieco urcite vyberieme...
Reakcia na: Matthias #22896:
No proste to trhne trolejbusom... Moze to byt neprijemne pre cestujucich ktori stoja a nedrzia sa...
Ja som clenom laickej verejnosti, takze mozes byt trochu konkretnejsi?
Reakcia na: Matthias #22894:
Ciste teoreticky a ciste prakticky to trochu trhne jazdou, a stava sa to velmi casto...
Reakcia na: Andy #22892:
Co sa presne stane, ak prejdes cez usekovy delic so zapnutou jazdou? Ciste teoreticky.
Caf Spectre, mal by som taku otazocku. Ako je to u vas s tvorbou fotografii? Prispiet moze hocikto?
Inak, mam mensie problemy s Tvojim mailom- ak by si napisal presnu adresu, vycaris usmev na mojej tvari.
Reakcia na: Maval #22889:
No z mojich pozorovani(bez zaruky) to je takto:
1. Pismeno V - zltobiela tabulka - prejazd cez dialkovu rozbiehavu vyhybku, zbiehavu vyhybku, alebo krizenie len s vypnutou jazdou
2. Pismeno Z - zltobiela tabulka - prejazd cez dialkovu rozbiehavu vyhybku, zbiehavu vyhybku alebo krizenie so zapnutou alebo vypnutou jazdou
3. Cierny trojuholnik v ciernom obdlzniku - pred miestne stavanou vyhybkou - trojuholnik vyjadruje smer, na ktory je vyhybka prehodena standardne, teda vodic prechadza do toho s vypnutou jazdou, do druheho so zapnutou
4. Styri kruzky v obdlzniku - usekovy delic, prejazd s vypnutou jazdou
5. Cislo - zltobiela tabulka - maximalna prejazdna rychlost cez vyhybku, krizenie, alebo nejaky zvlastny usek, napr. pod nadjazdom
6. Cerveny obdlznik - zakaz vjazdu na trolejovu stopu
7. Prieciarknuty stvorcek - netusim co to je 🙂

doplne ma ak nieco chyba. pripadne viete bod 7 🙂
Este jedna vec mi dnes neda spat 🙂. Aku funkciu ma ten vypinac s popisom "nudzova jazda" v starych elektrickach . Len mi nepovedzte,ze sa po zapnuti salina rozbehne na baterie 🙂
Reakcia na: J #22887:
Preco preboha 2150? Vies, co by urobila SLUSNA firma? Bud by davala ku kazdemu dlhodobemu listku 5 dni bonus (aby neplatil napr. presne 90 dni, ale aby som sa mohol spolahnut, ze ked ho kupim povedzme tretieho decembra, ze este tretieho marca bude urcite platit), alebo, a to je este lepsie, by si zakaznik mohol (samozrejme bezplatne) nechat zaslat na mobil spravu o tom, ze mu za 5 dni konci platnost mesacnika. Ked teda uz sam nema ako zistit, dokedy mu to plati. (Moznost ist k jedinej verejne pristupnej citacke v meste nepovazujem za sluzbu, ale buzeraciu.)

Pripadne by si zaplatil pokutu v normalnej vyske a doklad o pokute by ta opravnoval k zlave na dalsom listku...

Alebo by bola moznost si pokutu odpracovat napr. cistenim autobusov a podobne...

No, ale popisal som nieco, co prilis zavana zapadnou firemnou kulturou a snahou ulahodit zakaznikovi. Zabudol som, kde som, v Bratislave, starec.
Kto mi vysvetli, co znamenaju tie zlte tabulky,co visia z trolejovych vedeni? Urcite viete,ktore myslim, tusim na nich byva pismeno z, alebo v. Zaujima ma to z cistej, ale o to silnejsej zvedavosti 🙂
Reakcia na: tr3mp #22870:
do prcic, viete mi niekto vysvetlit, preco vsetky tie projekty elektricku pri krizovani dunaja strkaju pod povrch? to je draha hlupost, ked sa tam priam nuka moznost vyuzit stary most... jsem rozcarovan...
Ak by sa nám falošný revízori prestali páčiť, tak sa ich zbavíme tým, že sa zakáže platenie pokút na mieste a revizori by mohli mať pri sebe maxi 200,-Sk (to kvôli korupcii) V kancli by boli dva typy pokút.
1. 1400,-Sk
2. 2150,-Sk čiže pokuta + električenka na tri mesiace.
Tá druhá možnosť je hlavne pre tých ako sú neucorp, ktorí jednoducho blbou náhodou dostali pokutu a pritom sú to slušní cestujúci.
d3k0: Ja som falošného revízora stretával pravidelne. Ešte keď nestálo TESCO v Petržalke, nastupoval v tomto okolí. Nikdy nechcel električenku (nemal mašinku), mal divný preukaz a ked som si ho raz vypýtal aby mi ho ukázal lepšie, tak zdúchol z busu a už som ho viac nevidel.
Ale aj falošný je lepší ako nič, pretože pôsobí preventívne.
Reakcia na: galiyosha #22883:
Len a len z financnych dovodov. Vysvetli mi len niekto co je to za dementny napad dat tam ten duobus? Navyse ak DPB pocita s krachom fabriky na vyrobu tychto vozidiel...
Reakcia na: d3k0 #22880:
Je v predpise revizorov, ze musia zablokovat oznacovace? Lebo ja som minule v 201 stretol revizorov, ktori nic nezablokovali, ale mali citacky. V zivote som ich vsak nevidel! Tak neviem co si mam o tom mysliet...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement